ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Dimitroff написа:Защото е отнел част от "уж високата" температура на мотора и ЕКУ-то е позволило да запали.
През лятото като ми се прецака перката за охлаждане...няма да ти казвам колко съм помогнал на глобалното затопляне - навън 35 градуса, аз карам към Бистрица със пуснато на макс горещо парно
не разбирам..... ако температурата ''уж е висока'' тогава какво е свалил с парното след като е висока само наужким???
и ако датчика е повреден тогава как е разбрал че ''уж'' високата температура вече е паднала???
а както е била ''уж висока'' не може ли след това да е ''уж ниска''?
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Може разбира се.
С това уж предполагам си наясно, че сме в сферата на предположенията - няма как да има категоричен отговор!
Аз изхождам от опита си и от логика (какво се случва когато направиш "това") - в никакъв случай не казвам, че съм 100% сигурен (тук във форума...няма как да сме 100% сигурни за "болежките" на другите - изказваме предположения, като гледаме да се аргументираме кой както и колкото може
)
С това уж предполагам си наясно, че сме в сферата на предположенията - няма как да има категоричен отговор!
Аз изхождам от опита си и от логика (какво се случва когато направиш "това") - в никакъв случай не казвам, че съм 100% сигурен (тук във форума...няма как да сме 100% сигурни за "болежките" на другите - изказваме предположения, като гледаме да се аргументираме кой както и колкото може

- katronski_br
- ентусиаст
-
- Мнения: 857
- Регистриран на: 9.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: с кеф...
- Мечтае да кара: МИГ29
- Детайли за колата: Е90 бензин 129 к.с. 2007.
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
не съм казал че си на 100 процента сигурен. мислех си ако се е прецакал датчика и показва висока температура без тя в действителност е висока, как тогава е започнал да показва по ниска след пускане на парното.
В началото бе самолетен двигател..... и Господ каза: ''Нека бъде BMW''
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Айде да си доначешим езиците (клавиатурите
)!
Сега, този датчик (температура масло/антифриз) каво дава като не работи? защо при прекъсната верига ще дава "червен сектор" а при друг вид прекъсване може да даде ниска температура? Неработенето би трябвало да дава винаги забраняващ сигнал (по-точно сигнала го подава ДДЕ/ДМЕ-то, след като рабере от сканирането на датчика за кофтажа).
Пускането на парното май няма отношение по проблема ... С такова впечатление поне останах аз.
За нашия колега:
1. Може да е лоша връзка на буксата на датчика - почистване с контактен спрей. Датчика е свързан директно с ДДЕ-то, така че провери целия кабел за евентуални повреди.
2. Слабо вероятно - ако е бърникано по буксите на ДДЕ/ДМЕ-то (така и не разбрах какъв е двигателя, но щом няма възражения за поста на Димитрофф, значи е оцелил) може и там да е лошия контакт.
3. Ако не е лоша връзка, дано да е датчика. Вече е ясно за него - смяна.
4. Вече става лошо.
Ако не е нито едно от горните - причината е в ДДЕ-то. Всички сигнали за забраняване на пуска на двигателя (извън случаите на забрана от ЕВС-а) поради лоши показатели на датчици са подават от него.
5. Има вариант виновник да е таблото. Пусни тест на таблото от скритото меню и наблюдавай работата на стрелката за температурата. Ако не се държи коректно - причината е там и таблото трябва да се смени. Данните за температурата се подават от ДДЕ-то, таблото ги оценява и интерпретира в сигнал към показателя на температурата. Т.е. показанието на джаджата е "мисъл" на таблото, не на ДДЕ-то , ако разбирате каво имам предвид. Та в такъв случай, тъй като в таблото има един софтуерен филтър, наречен "post-heating filter" , който елиминира повишената температура около датчика след спиране на двигателя (антифриза престава да циркулира, а ризите продължават да топлоотдават известно време) и подава реалната тепература чак 20 секунди след последващо запускане на двигателя. Това рядко става май, но ако е вярно таблото връща сигнал по CAN-bus към ДДЕ-то и двигателя - нихт арбайтен.
А по отношение на хвърлянето на боб по случая, датчика може да бъде проверен чрез функциите на ДДЕ при диагностика като се съпостави показанието на сензора за температурата антифриза (на тръбата към радиатора, за вентилатора) с това на дачика за температурата на маслото/антофриза ("нашия" датчик). Или при студен двигател - с термомтър и горната функция в ДИСа.
Между другото, предполагам че при прояват на този проблем лампата ”Check engine oil level” не светва, нали?

Сега, този датчик (температура масло/антифриз) каво дава като не работи? защо при прекъсната верига ще дава "червен сектор" а при друг вид прекъсване може да даде ниска температура? Неработенето би трябвало да дава винаги забраняващ сигнал (по-точно сигнала го подава ДДЕ/ДМЕ-то, след като рабере от сканирането на датчика за кофтажа).
Пускането на парното май няма отношение по проблема ... С такова впечатление поне останах аз.
За нашия колега:
1. Може да е лоша връзка на буксата на датчика - почистване с контактен спрей. Датчика е свързан директно с ДДЕ-то, така че провери целия кабел за евентуални повреди.
2. Слабо вероятно - ако е бърникано по буксите на ДДЕ/ДМЕ-то (така и не разбрах какъв е двигателя, но щом няма възражения за поста на Димитрофф, значи е оцелил) може и там да е лошия контакт.
3. Ако не е лоша връзка, дано да е датчика. Вече е ясно за него - смяна.
4. Вече става лошо.

5. Има вариант виновник да е таблото. Пусни тест на таблото от скритото меню и наблюдавай работата на стрелката за температурата. Ако не се държи коректно - причината е там и таблото трябва да се смени. Данните за температурата се подават от ДДЕ-то, таблото ги оценява и интерпретира в сигнал към показателя на температурата. Т.е. показанието на джаджата е "мисъл" на таблото, не на ДДЕ-то , ако разбирате каво имам предвид. Та в такъв случай, тъй като в таблото има един софтуерен филтър, наречен "post-heating filter" , който елиминира повишената температура около датчика след спиране на двигателя (антифриза престава да циркулира, а ризите продължават да топлоотдават известно време) и подава реалната тепература чак 20 секунди след последващо запускане на двигателя. Това рядко става май, но ако е вярно таблото връща сигнал по CAN-bus към ДДЕ-то и двигателя - нихт арбайтен.
А по отношение на хвърлянето на боб по случая, датчика може да бъде проверен чрез функциите на ДДЕ при диагностика като се съпостави показанието на сензора за температурата антифриза (на тръбата към радиатора, за вентилатора) с това на дачика за температурата на маслото/антофриза ("нашия" датчик). Или при студен двигател - с термомтър и горната функция в ДИСа.
Между другото, предполагам че при прояват на този проблем лампата ”Check engine oil level” не светва, нали?
- ohliu_bohliu
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 5.07.2011
- Пол: Мъж
- Кара: е36 318i
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Здравейте колеги,
Имам проблем с охладителната система и имам нужда от съвет. Колата ми (е36) прегря в задръстване. Беше изтекла водата от пробката до капачката на разширителния съд. Отидах в сервиз, смених 15 маркучета и уплътнения+ разширителния съд(казаха че бил пукнат) и след 2 дена пак ми изтече антифриза през пробката до капачката. При всяко загряване на двигатела от тази пробка започва да излиза течност и пара. Благодаря ви предварително!
Имам проблем с охладителната система и имам нужда от съвет. Колата ми (е36) прегря в задръстване. Беше изтекла водата от пробката до капачката на разширителния съд. Отидах в сервиз, смених 15 маркучета и уплътнения+ разширителния съд(казаха че бил пукнат) и след 2 дена пак ми изтече антифриза през пробката до капачката. При всяко загряване на двигатела от тази пробка започва да излиза течност и пара. Благодаря ви предварително!

- P.Markovski
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 25.09.2010
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 02'
- Мечтае да кара: e90 m3
- Детайли за колата: Сива и лоша
Re: ДАТЧИК ТЕМПЕРАТУРА ЧЕРВЕНО
Колеги, имаше ли положителна насока от чистенето на датчика или директно да ходя за нов
Също така при M47N мотора, за да се смени трябва ли да се сваля нещо друго освен колектора 



23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани