Премигване на ксенон Е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Лайт модул и нивомата нямат нищо ама нищо общо...за да се саморегулират по време да движение,ти трябват датчици на преден десен и заден десен носач,които при промяна на ъгъла на носача самониелират фаровете
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Не са те излъгали, НО това копче за ръчно регулиране е спряло да работи защото те само са ти пуснали ксенона на твоя лайт модул и сега вариантите са ти два да си сложиш такива датчици или пък другия вариант който аз съм правил и за мен не е лош просто активирам копчето на лайта след като е пуснат ксенона и така напрактика на твоя лайт модулу хем имаш оригинален ксенон, хем пък копчето става активно и можеш оригиналния ксенон да го регулираш ръчно. Просто тези пичове не са имали подходящия софтуер или пък не са знаели как да ти го направят и затова така са ти казали.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
oci написа:Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Не са те излъгали, НО това копче за ръчно регулиране е спряло да работи защото те само са ти пуснали ксенона на твоя лайт модул и сега вариантите са ти два да си сложиш такива датчици или пък другия вариант който аз съм правил и за мен не е лош просто активирам копчето на лайта след като е пуснат ксенона и така напрактика на твоя лайт модулу хем имаш оригинален ксенон, хем пък копчето става активно и можеш оригиналния ксенон да го регулираш ръчно. Просто тези пичове не са имали подходящия софтуер или пък не са знаели как да ти го направят и затова така са ти казали.
Е как да не са го излъгали-това което ти казваш какво общо има с нивомат и лайтмодул - глупости...как точно от лайт модул автоматично ще регулира фаровете?Няма как да стане - ръчно да но без датчици - не
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
Ами аз го питах и той каза че аз съм бил имал датчици и те си били работели... Не знам как е възможно да имам подобни датчици при положение че колата ми е Февруари 2002ра, а фабричния ксенон почва от средата на 2003та мисля.
Взеха ми 30лв за "препрограмирането" сега си свети добре и е нормално. Само ще ида на реглаж че малко високо светят.
Колега, знаеш ли къде могат да ми пуснат копчето за лайта ? Или какво точно да им обясня за да го направят
Взеха ми 30лв за "препрограмирането" сега си свети добре и е нормално. Само ще ида на реглаж че малко високо светят.
Колега, знаеш ли къде могат да ми пуснат копчето за лайта ? Или какво точно да им обясня за да го направят

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:Ами аз го питах и той каза че аз съм бил имал датчици и те си били работели... Не знам как е възможно да имам подобни датчици при положение че колата ми е Февруари 2002ра, а фабричния ксенон почва от средата на 2003та мисля.
Взеха ми 30лв за "препрограмирането" сега си свети добре и е нормално. Само ще ида на реглаж че малко високо светят.
Колега, знаеш ли къде могат да ми пуснат копчето за лайта ? Или какво точно да им обясня за да го направят
Незнам къде четете - но е грешно и то доста...такова нещо като фабричен ксенон няма!!И на Е90 няма няма и да има ,защото се плаща ако ще 2010 година да е!Само незнам при купетата фейсовите как стоят нещата


Датчици без да имаш ксенон е крайно вероятно - да не кажа не може да имаш...нека не бъркаме саморегулирането на фаровете при запалването им със самонивелирането по време на движение...двете няма нищо общо - за да ти стане ясно :
Това е задължително да го има на преден десен носач за да имаш самонивелиране

+
http://www.bmw-driver.net/forum/showthread.php?t=26040
Нито ДСЦ почва от еди кога си,нито АСЦ свършва еди кога си ...като гледам колите които сме се събирали ,изключния да искаш..единството сигурно е след средата на 2003 320д е 6 скорости - май е това

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Soultaker
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 31.01.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: G30 540xD M
Re: Премигване на ксенон Е46
ОК колега
за самонивелирането не ми е зора, въпроса е да мога ръчно да си ги сменям. Трябва да отида на друго място да ми го прекодират наново или мога сам да си го активирам ?
То реално какво е голямото неудобство да НЕ можеш да си регулираш нивото ?

То реално какво е голямото неудобство да НЕ можеш да си регулираш нивото ?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:ОК колегаза самонивелирането не ми е зора, въпроса е да мога ръчно да си ги сменям. Трябва да отида на друго място да ми го прекодират наново или мога сам да си го активирам ?
То реално какво е голямото неудобство да НЕ можеш да си регулираш нивото ?
Аз лично предпочитам да си го нивелирам сам....неудобството да Не го правиш ти,е че когато се прецака датчика и фаровете се забиват надолу

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Премигване на ксенон Е46
Gqbriel написа:oci написа:Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Не са те излъгали, НО това копче за ръчно регулиране е спряло да работи защото те само са ти пуснали ксенона на твоя лайт модул и сега вариантите са ти два да си сложиш такива датчици или пък другия вариант който аз съм правил и за мен не е лош просто активирам копчето на лайта след като е пуснат ксенона и така напрактика на твоя лайт модулу хем имаш оригинален ксенон, хем пък копчето става активно и можеш оригиналния ксенон да го регулираш ръчно. Просто тези пичове не са имали подходящия софтуер или пък не са знаели как да ти го направят и затова така са ти казали.
Е как да не са го излъгали-това което ти казваш какво общо има с нивомат и лайтмодул - глупости...как точно от лайт модул автоматично ще регулира фаровете?Няма как да стане - ръчно да но без датчици - не
Колега не се заяждай ти май не четеш КАКВО ПИША, сега пак ми прочети поста и виж това което му казвам, има много общо с лайт модула повярвай ми прекодирал съм поне 100-тина като ако се сложат и датчиците и се активира ксенона тогава копчето на обикновенния лайт за ръчно регулирана става НЕ активно това което колегата реално иска да му е активно защото няма датчици за автоматично регулиране на нивото и ксенона се е забил долу ниско.
Аз писах, че може след като се пусне ксенона за да не примигват фаровете и да му свети грешка за изгорели крушки да се активира ксенона на лайт модула и след това опцията на копчето за ръчно регулиране да се пусне и така напрактика хем ще има активиран ксенон, хем ще може и ръчно да го регулира от копчето на лайта както е при обикновенните фарове. Иначе ако си има датчиците на носачите за регулиране на нивото при прекодиране на лайта само с пускане на ксенона няма да се забива долу ниско а ще се регулира спрямо нивото на колата автоматично.
Дано си ме разбрал какво имам предвид.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:ОК колегаза самонивелирането не ми е зора, въпроса е да мога ръчно да си ги сменям. Трябва да отида на друго място да ми го прекодират наново или мога сам да си го активирам ?
То реално какво е голямото неудобство да НЕ можеш да си регулираш нивото ?
колега аз от 3 години карам с ксенон и лупа и никога не ми се е налагало да вдигам и свалям фаровете-иди си ги реголираи някаде и готово


- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
oci написа:Gqbriel написа:oci написа:Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Не са те излъгали, НО това копче за ръчно регулиране е спряло да работи защото те само са ти пуснали ксенона на твоя лайт модул и сега вариантите са ти два да си сложиш такива датчици или пък другия вариант който аз съм правил и за мен не е лош просто активирам копчето на лайта след като е пуснат ксенона и така напрактика на твоя лайт модулу хем имаш оригинален ксенон, хем пък копчето става активно и можеш оригиналния ксенон да го регулираш ръчно. Просто тези пичове не са имали подходящия софтуер или пък не са знаели как да ти го направят и затова така са ти казали.
Е как да не са го излъгали-това което ти казваш какво общо има с нивомат и лайтмодул - глупости...как точно от лайт модул автоматично ще регулира фаровете?Няма как да стане - ръчно да но без датчици - не
Колега не се заяждай ти май не четеш КАКВО ПИША, сега пак ми прочети поста и виж това което му казвам, има много общо с лайт модула повярвай ми прекодирал съм поне 100-тина като ако се сложат и датчиците и се активира ксенона тогава копчето на обикновенния лайт за ръчно регулирана става НЕ активно това което колегата реално иска да му е активно защото няма датчици за автоматично регулиране на нивото и ксенона се е забил долу ниско.
Аз писах, че може след като се пусне ксенона за да не примигват фаровете и да му свети грешка за изгорели крушки да се активира ксенона на лайт модула и след това опцията на копчето за ръчно регулиране да се пусне и така напрактика хем ще има активиран ксенон, хем ще може и ръчно да го регулира от копчето на лайта както е при обикновенните фарове. Иначе ако си има датчиците на носачите за регулиране на нивото при прекодиране на лайта само с пускане на ксенона няма да се забива долу ниско а ще се регулира спрямо нивото на колата автоматично.
Дано си ме разбрал какво имам предвид.
не сме се разбрали


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Премигване на ксенон Е46
Gqbriel написа:oci написа:Gqbriel написа:oci написа:Soultaker написа:Всъщност от сервиза ми казаха че ксеноновите фарове нямали ръчна смяна на вертилакния ъгъл и това си било автоматично от лайт модула в зависимост от тежестта на задницата. Ако съм сложил много багаж отзад и колата клекне назад, то фара автоматично щял да се регулира. Има ли нещо вярно в това ? И моя лайт модул имал такива датчици.
Не са те излъгали, НО това копче за ръчно регулиране е спряло да работи защото те само са ти пуснали ксенона на твоя лайт модул и сега вариантите са ти два да си сложиш такива датчици или пък другия вариант който аз съм правил и за мен не е лош просто активирам копчето на лайта след като е пуснат ксенона и така напрактика на твоя лайт модулу хем имаш оригинален ксенон, хем пък копчето става активно и можеш оригиналния ксенон да го регулираш ръчно. Просто тези пичове не са имали подходящия софтуер или пък не са знаели как да ти го направят и затова така са ти казали.
Е как да не са го излъгали-това което ти казваш какво общо има с нивомат и лайтмодул - глупости...как точно от лайт модул автоматично ще регулира фаровете?Няма как да стане - ръчно да но без датчици - не
Колега не се заяждай ти май не четеш КАКВО ПИША, сега пак ми прочети поста и виж това което му казвам, има много общо с лайт модула повярвай ми прекодирал съм поне 100-тина като ако се сложат и датчиците и се активира ксенона тогава копчето на обикновенния лайт за ръчно регулирана става НЕ активно това което колегата реално иска да му е активно защото няма датчици за автоматично регулиране на нивото и ксенона се е забил долу ниско.
Аз писах, че може след като се пусне ксенона за да не примигват фаровете и да му свети грешка за изгорели крушки да се активира ксенона на лайт модула и след това опцията на копчето за ръчно регулиране да се пусне и така напрактика хем ще има активиран ксенон, хем ще може и ръчно да го регулира от копчето на лайта както е при обикновенните фарове. Иначе ако си има датчиците на носачите за регулиране на нивото при прекодиране на лайта само с пускане на ксенона няма да се забива долу ниско а ще се регулира спрямо нивото на колата автоматично.
Дано си ме разбрал какво имам предвид.
не сме се разбрали![]()

- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Премигване на ксенон Е46
Без да се карате, ей.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Премигване на ксенон Е46
mitaka7 написа:Без да се карате, ей.
A няма и капка караница


bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- stamixd
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е46-320д
- Мечтае да кара: х5
Re: Премигване на ксенон Е46
Soultaker написа:Отидох и ми го прекодираха. Премигването се махна. Купих си нови крушки Филипс и сега свети като пушка - нощта става ден. Обаче сега пък стана следния друг проблем: не работи функцията за смяна на вертикалния ъгъл на фаровете... въртя колелцето нагоре/надоло - никаква промяна, заседнало е на едно ниво е и това е... Преди тази софтуерна интервеция си работеше това, макар и да премигваше, да не би като са ми сменяли крушките да са откачили някакъв кабел ? Или това е от софтуера на лайт модула, който прекодираха ?
П.С.
Акумулатора и алтернатора са си наред, замерихме по стария начин, всичко е ОК, и това е оригиналния акмулатор на БМВ още от 2002ра
Здравей Колега, аз съм новак,но преди месец се сдобих с е46 320д 150к и имам проблем с ксенона(Фабричен) работеше си добре но един ден просто едния фар изгасна отидох при един с морга за бмв-та та ми смени крушката и 10 мин работеше добре и после същия фар почна да премигва? човека ми каза че може да е от баласта ама трябвал някои които разбира да е види? Та понеже виждам че си от пловдив да ми кажеш каде да отида да го погледнат?
по хубаво от шведстката тройка е Баварската тройка
- pimpo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Премигване на ксенон Е46
Да освежим малко темата 
Мисля да слагам ксенон, но при мен проблема не е премигване. Ксенона светва за 2-3 секунди след което изгасва. Чета лайт модула с INPA и ми дава дефект на фара с ксенон. Ксенона е 55W, което значи че консумацията би трябвало да е същата като тази на оригиналната крушка. НО знаем че началния ток на ксенона е доста по-голям. И сега въпроса е дали с този ксенон не претоварвам модула? Прекодирането към ксенон ще оправи ли проблема?
Самия ксенон си работи ако го вържа директно към акумулатора, така че го изключвам като възможен проблем.

Мисля да слагам ксенон, но при мен проблема не е премигване. Ксенона светва за 2-3 секунди след което изгасва. Чета лайт модула с INPA и ми дава дефект на фара с ксенон. Ксенона е 55W, което значи че консумацията би трябвало да е същата като тази на оригиналната крушка. НО знаем че началния ток на ксенона е доста по-голям. И сега въпроса е дали с този ксенон не претоварвам модула? Прекодирането към ксенон ще оправи ли проблема?
Самия ксенон си работи ако го вържа директно към акумулатора, така че го изключвам като възможен проблем.
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
30 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани