Трудно Палене като е студена N42

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Трудно Палене като е студена N42

Мнение от azarovlado » 10 Сеп 2014, 21:34

Здравейте колеги, от скоро се появи странен проблем-когато колата е студена много трудно запалва - трябва да държа много дълго стартера да върти и след много въртене притриса двигателя и запалва,като отначало прекъсва и след 3-4 секунди нормализира работа.Значи двигателят е N42 и започнах да сменям свещи и бобини ,но нищо не се оправи.На диагностика излизаше само прекъсване на цилиндър и то не винаги.Интересното е че когато е топъл двигателя пали на четвърт оборот и няма прекъсвания и играене на обороти и по нищо не личи да има проблем.
След като я бях оставил в сервиз където поправят главно бмв-та се оказа че има проблем с валветроника,защото като се изключи буксата на моторчето колата си пали без проблем като е студена.Сега проблемът е, че не се знае дали има проблем в моторчето на валветроника или в датчика, който управлява това моторче,защото диагностиката само констатира че има проблем с валветроника , но нищо повече.Тъй като не искам да правя проба-грешка бих искал да попитам някой да ли мога да разбера кое от двете не работи коректно.Иначе колата си върви и не светят лампички по таблото,само проблема с паленето е много дразнещ.Искам и да попитам този датчик на валветроника почиствали се и ако да с какво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от azarovlado » 22 Сеп 2014, 15:16

Колеги проблемът с моята кола става много странен.В момента колата се намира в Найси кар и беше поставена диагноза, че или моторчето или датчика за валвтроника не работят коректно,защото отново компютъра не записва никакви грешки.След смяна на моторче и датчик с оборотни на сервиза се оказа че проблема с паленето и тресенето си остава.
Някой има ли някакви идей какво остава да се провери по колата,защото само плащам за проверки, а няма никакъв резултат.Знам че имало някакъв модул за тоя валветроник,който и той следва да се провери,но по-запознатите колеги нека споделят.Нека някой напише за някакви насоки за проверка,че колата от месец и половина има проблем който не се решава :evil: :evil:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от stenli_bmv » 22 Сеп 2014, 20:51

azarovlado написа:Колеги проблемът с моята кола става много странен.В момента колата се намира в Найси кар и беше поставена диагноза, че или моторчето или датчика за валвтроника не работят коректно,защото отново компютъра не записва никакви грешки.След смяна на моторче и датчик с оборотни на сервиза се оказа че проблема с паленето и тресенето си остава.
Някой има ли някакви идей какво остава да се провери по колата,защото само плащам за проверки, а няма никакъв резултат.Знам че имало някакъв модул за тоя валветроник,който и той следва да се провери,но по-запознатите колеги нека споделят.Нека някой напише за някакви насоки за проверка,че колата от месец и половина има проблем който не се решава :evil: :evil:

Колега на тези двигатели най-честият проблем е самата верига с обтегачите малко да мръднат и се разваля цялата центровка на мотора :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от azarovlado » 22 Сеп 2014, 21:05

благодаря , и аз знам че първите мотори са имали лоши обтегачи и от там се чува неприятното тракане дето някой би си помислил че мотора е дизелов.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от azarovlado » 26 Сеп 2014, 22:08

Вече има диагноза-износен вал на валветроника :banghead: :banghead: ,пиша го защото ако някой колега има подобен проблем поне да има насоки какво да провери, че в който сервиз ходих всеки различно ти казва.След седмица стоене и доста проверки от страна на Найси кар Пловдив констатираха проблема като нормален за този двигател и сумата която платих за тези проверки не бе висока с оглед на доста сменени части с оборотни за пробата.
Само ми е странно как уж нормално износения вал след изминати 3 000 километра изведнъж стана толкова износен че колата не може да запали като е студена :bang: :bang:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1247
Регистриран на: 22.01.2012
Пол: Мъж
Кара: Сива Бима
Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
Детайли за колата: Лачена

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от hacker4eto1 » 27 Сеп 2014, 8:16

http://www1.bmwpower-bg.net/forums/view ... 4&t=352821
прегледай цялата тема човека е със сходен проблем с вала..
Изображение
Последен проект https://youtu.be/oRvrTuwa_Rg

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 120
Регистриран на: 27.07.2011
Пол: Мъж

Re: Трудно Палене като е студена N42

Мнение от azarovlado » 27 Сеп 2014, 15:03

Да тази тема съм я чел,лошото е че на мен нито свети чека нито тресе двигателя като е студена, но само това не сме й сменили.Сега съм дал заявка към Найси Кар ако могат да ми намерят те вал втора употреба и евентуално колко ще струва всичко или ще се насоча към други известни майстори в пловдив, който имат скобите и могат да направят центровка на двигателя.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook