Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Прекъсване на двигател след използване на климатик m52tu
luizov написа:zvetiko написа:luizov написа:Малко да възобновя темата.
Проблема с прекъсването беше изчезнал за известн време, но днес пак се появи. Колата има колебание в оборотите още със запалването и тресе, реших да пробвам какво ще стане като откача дебитомера, със самото откачане колата леко се изфорсира и оборотите се стабилизират (пак не работи супер гладко, но значително по-добре откокото с дебитомера). Освен това при две запалвания ми се случи оборотите да играят надолу-нагоре в интервал около 300-400 оборота, така 5-6 пъти и се кротват. Означава ли това 100%, че дебитомера е за смяна или може да е от нещо друго. Само да кажа, че преди около месец съм го чистил със CRC спрей за дебитомери и явно това не помага.
Колега, трябва да се провери клапана за вентилация на картерните газове и изобщо какво става с вакума в смукателният колектор. Имаш записани пропуски в запалването в два цилиндъра- трябва да се провери какво точно се случва. Добре е да се провери и горивоподаването, в момента когато колата има проблем с оборотите- пишеш, че е доста осезателно при първоначалното запалване. По отношение на дебитомера- не можеш да установиш просто с изключването му дали е дефектирал, може да вкарваш двигателя в някаква форма на авариен режим, която да завоалира истинският проблем.
Ами май следващото нещо което ще направя е да сменя клапана за картерните газове.
За него имам един въпрос. Понеже съм почти сигурен, че ще се наложи да сменя и маркучите се питам дали не може те да се заменят с обикновенни маслоустойчиви маркучи? Не че е проблем да сменя маркучите с оригинални такива, но реално дали има някаква съществена полза от това?
изчетох цялата тема от самото начало и до колегите които са писали като вероятно причина съединителя на компресора явно те не знеят как работи този съединител и са го виждали само на снимка

А към автора за маркучите на клапана за да сложиш обикновенни маркучи трябва да ги съединяваш с тези сега за да ползваш накрайниците защото те са тип бърза връзка, и ще стане не надеждно може пак да смуче въздух от там, като ги свалиш и разгледаш сам ще се убедиш в това което казвам.
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани