Проблем с 320Д 150к.с

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 389
Регистриран на: 15.01.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E 34 TDS '94 Е 46 320 Д
Мечтае да кара: M5

Проблем с 320Д 150к.с

Мнение от Pesho_1 » 25 Сеп 2014, 19:26

Здравейте колеги,
притежавам въпросния автомобил набор 2003 година.Автомобила е обслужен от към масла филтри картерни газове и премахнати пеперудки затапен АГР клапан.Пали си както студена така и топла.Върви си добре.Проблема се появи преди може би седмица а той е : паля тръгвам превключвам от 1 на 2 - ра
колата забива муцуна след по малко от секунда изтропва нещо от някаде изпушва голям облак дим (черно сив ) и колата си тръгва доста добре.Това го прави само и единствено в движение в оборотен диапазон от 1400 до 1800 оборота в минута.На място както и да се форсира абсолютно никакув страничен шум изчукване и пушек .Колата е с оригиналните си катализатори и майсторите се съмняват именно в тях! :dunno:
Утре ми предстой шефиране 600 км с нея и ще се опитам да забележа дали се слъчва и на други скорости и обороти.Също така меката връзка се е закъсала и от там казват че може да получава и резонанс от скъсаната мека връзка и от там идва изчукването....
Колата е с 5 в 30 масло не го пипа както и антифриза който е червен...
Ще сам благодарен на всички който са се включили в темата ...
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с 320Д 150к.с

Мнение от oci » 26 Сеп 2014, 21:27

Pesho_1 написа:Здравейте колеги,
притежавам въпросния автомобил набор 2003 година.Автомобила е обслужен от към масла филтри картерни газове и премахнати пеперудки затапен АГР клапан.Пали си както студена така и топла.Върви си добре.Проблема се появи преди може би седмица а той е : паля тръгвам превключвам от 1 на 2 - ра
колата забива муцуна след по малко от секунда изтропва нещо от някаде изпушва голям облак дим (черно сив ) и колата си тръгва доста добре.Това го прави само и единствено в движение в оборотен диапазон от 1400 до 1800 оборота в минута.На място както и да се форсира абсолютно никакув страничен шум изчукване и пушек .Колата е с оригиналните си катализатори и майсторите се съмняват именно в тях! :dunno:
Утре ми предстой шефиране 600 км с нея и ще се опитам да забележа дали се слъчва и на други скорости и обороти.Също така меката връзка се е закъсала и от там казват че може да получава и резонанс от скъсаната мека връзка и от там идва изчукването....
Колата е с 5 в 30 масло не го пипа както и антифриза който е червен...
Ще сам благодарен на всички който са се включили в темата ...


Само диагностика в движение и гледане на данни в реално време дюзи и турбина и налягане на рейла и ще се хване проблема, друго каквото и да ти пишат в темата е в границите на докадките и сверата на гледачките :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook