Придърпва при висока скорост
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Придърпва при висока скорост
Здравейте колеги,
тъй като не успях да намеря решение на моя проблем се надявам някой от вас да го открие. Проблемът се проявава при движение извънградско с леко подадена газ (100 и повече км/ч). При по-студено време е доста по усезаем, като понякога пропуска запалвания (misfire) и цялата кола се тресе. Грешките, които записва са:
202 Lambda control bank 1 control block
203 Lambda control bank 2 control block
227 Lambda control tolerance Bank 1 too big
228 Lambda control tolerance Bank 2 too big
като тези грешки излизат по-често при по-студено време и не винаги са свръзани с придърпването и тресенето. Грешката, която може би разкрива проблема е:
.
В града ускорението, ако е с леко натисната газ е неравномерно до около 2000 оборота, а при рязко подаване на газ няма проблеми.Пали бързо и винаги, но колкото е по-студено времето, толкова повече тресе и му трябва повече време да се нормализира (2-3 минути).
По колата са сменени свещи, лули, рециклиран е алтернатора, клапан картерни газове, проверена е за загуба на вакуум.
Предварително благодаря!
тъй като не успях да намеря решение на моя проблем се надявам някой от вас да го открие. Проблемът се проявава при движение извънградско с леко подадена газ (100 и повече км/ч). При по-студено време е доста по усезаем, като понякога пропуска запалвания (misfire) и цялата кола се тресе. Грешките, които записва са:
202 Lambda control bank 1 control block
203 Lambda control bank 2 control block
227 Lambda control tolerance Bank 1 too big
228 Lambda control tolerance Bank 2 too big
като тези грешки излизат по-често при по-студено време и не винаги са свръзани с придърпването и тресенето. Грешката, която може би разкрива проблема е:
.
В града ускорението, ако е с леко натисната газ е неравномерно до около 2000 оборота, а при рязко подаване на газ няма проблеми.Пали бързо и винаги, но колкото е по-студено времето, толкова повече тресе и му трябва повече време да се нормализира (2-3 минути).
По колата са сменени свещи, лули, рециклиран е алтернатора, клапан картерни газове, проверена е за загуба на вакуум.
Предварително благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ASC off -> FUN on
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Придърпва при висока скорост
Почвай да четеш и погледни много внимателно темата колата смучи от някъде много яко... погледни всички маркучи преди дросела и след него гумените маншони дето са.
Клапана на картерните газове и неговите маркучи имаш 100 % някъде скъсан такъв.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037&p=3703502
Клапана на картерните газове и неговите маркучи имаш 100 % някъде скъсан такъв.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037&p=3703502
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Придърпва при висока скорост
Клапана съм го сменил, заедно с маркучите. Проверил съм гофрето преди дросела и всичките му гънки. Пръсках и със спрей, навсякъде където се сетих и няма промяна в работата на мотора. Аз по-скоро се съмнявах в дебитометъра. Ако се сещаш от къде другаде може да смуче въздух казвай, ще проверявам.
ASC off -> FUN on
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Придърпва при висока скорост
shopa_bs написа:Клапана съм го сменил, заедно с маркучите. Проверил съм гофрето преди дросела и всичките му гънки. Пръсках и със спрей, навсякъде където се сетих и няма промяна в работата на мотора. Аз по-скоро се съмнявах в дебитометъра. Ако се сещаш от къде другаде може да смуче въздух казвай, ще проверявам.
Колега, правилно си се насочил към дебитомера- излиза като грешка. Добре е да се провери сигнала му.
Освен това имаш записана грешка за пропуск в запалването на 5-ти цилиндър- трябва да се провери дали причината е в подаването на искра или във впръскването на гориво.
Сондите показват прекалено богата смес- трябва да се провери дали тяхното отчитане е реално. Ако е реално трябва да се открие причината за богатата смес- може би дефектирал дебитомер.
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Придърпва при висока скорост
Здравей колега Zvetko,
пропуски в запалването имаше на всички цилинди (когато се получиха вибрациите). Тест с изключване на дебитометъра вероятно би ми дал насока за изправността му. Ако можеш да предложиш начини за проверка или съдействие, бих бил много благодарен.
пропуски в запалването имаше на всички цилинди (когато се получиха вибрациите). Тест с изключване на дебитометъра вероятно би ми дал насока за изправността му. Ако можеш да предложиш начини за проверка или съдействие, бих бил много благодарен.
ASC off -> FUN on
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: Придърпва при висока скорост
Колега прегледай на живи данни какви са ти адаптационните стойности (adaption value additive /multiplicative) , a също и injection time
Имам подозрение , че проблема ти основно идва от ламбда сонди .... Отчитат богата смес и най -вероятно ЕКУ-то се стреми да обедни сместа. Най - лесно ще е през DIS (ако разполагаш и я ползваш , там на "Diagnosis Adaption Values" , ще можеш да видиш както параметъра injection time - текуща и номинална стойност , така и adaption - idle speed actuator ).
Това едно на ръка , другото за липсата на запалване в цилиндрите , колегата zvetiko e дал насоки . Дебитомера действително ти е записан като грешка , той може да се тества като се проследни при механично преместване на палеца/клапата дали мени стойността на съпротивлението , но от опит ти казвам , че това е бош лаф работа , най -добре е просто да се пробва с друг ...
Имам подозрение , че проблема ти основно идва от ламбда сонди .... Отчитат богата смес и най -вероятно ЕКУ-то се стреми да обедни сместа. Най - лесно ще е през DIS (ако разполагаш и я ползваш , там на "Diagnosis Adaption Values" , ще можеш да видиш както параметъра injection time - текуща и номинална стойност , така и adaption - idle speed actuator ).
Това едно на ръка , другото за липсата на запалване в цилиндрите , колегата zvetiko e дал насоки . Дебитомера действително ти е записан като грешка , той може да се тества като се проследни при механично преместване на палеца/клапата дали мени стойността на съпротивлението , но от опит ти казвам , че това е бош лаф работа , най -добре е просто да се пробва с друг ...
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Придърпва при висока скорост
Малко ъпдейт на темата. Тъй като не можах да подкарам DIS-a, ползвах INPA. Тепърва ще търся някакви референтни стойности, но ако някой види нещо очевидно, ще бъда много благодарен да го сподели.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна shopa_bs на 16 Сеп 2014, 20:26, променена общо 1 път
ASC off -> FUN on
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Придърпва при висока скорост


EDIT: Дойдоха

Последна промяна hacker4eto1 на 16 Сеп 2014, 20:34, променена общо 1 път
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Придърпва при висока скорост
Още малко:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
ASC off -> FUN on
- shopa_bs
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 189
- Регистриран на: 22.09.2012
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330ci
- Мечтае да кара: e92 m3
- Детайли за колата: Добра е , но има някои пропуски!
Re: Придърпва при висока скорост
По това, което успях да намеря, стойностите на дебитометъра изглеждат наред. С промяна на оборотите (на място) стойностите се променят, което май изключва дебитометъра като виновник. Стойностите на lambdaintegrator също остават в зеленото, при различните обороти. Помагайте, че има доста теми за подобни проблеми без решение.
Последно избутване shopa_bs от 30 Окт 2014, 12:58
ASC off -> FUN on
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани