Двигател 3,0 D (HG3)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Двигател 3,0 D (HG3)
Здравейте,извинявам се предварително ако има вече такава тема или не и е мястото тук.
Става въпрос за 3000 турбо дизел 220 коня(май бяха толкова) обозначението на двигателя на самия блок като щампа HG3
иначе номера на двигателя е 2****D2**-не го помня в момента.
Въпроса е защо чупи сигментите на първи цилиндър?
Малко повече инфо:
Двигателят е 3-тият по ред монтиран и изгърмял.Особеното е че двигателят е поставен на лодка която като нова
е оборудвана с два двигателя Янмар 3000ТД.След двегодишна експлоатация единият янмар шчупи сигментите на първи цилиндър,
и заради високата цена на нов от янмар ни казаха да търсим двигател от BMW 3.0 с модефикация HG2-HG3.Намерихме HG2 от Х5 2004 година но след няколко месеца пак същото,като преди монтажа се провериха дюзите дали проблема не е от тях.Сега 3-тият двигател
HG3 2006 уш 60000км(на дали) работи но след 3000оборота изхвърля масло през отдушника.Така правеха и другите и след разглабяне,
се установява че първи е вън.
Нормално ли е за тези мотори или проблема е другаде?
Поздрави
Става въпрос за 3000 турбо дизел 220 коня(май бяха толкова) обозначението на двигателя на самия блок като щампа HG3
иначе номера на двигателя е 2****D2**-не го помня в момента.
Въпроса е защо чупи сигментите на първи цилиндър?
Малко повече инфо:
Двигателят е 3-тият по ред монтиран и изгърмял.Особеното е че двигателят е поставен на лодка която като нова
е оборудвана с два двигателя Янмар 3000ТД.След двегодишна експлоатация единият янмар шчупи сигментите на първи цилиндър,
и заради високата цена на нов от янмар ни казаха да търсим двигател от BMW 3.0 с модефикация HG2-HG3.Намерихме HG2 от Х5 2004 година но след няколко месеца пак същото,като преди монтажа се провериха дюзите дали проблема не е от тях.Сега 3-тият двигател
HG3 2006 уш 60000км(на дали) работи но след 3000оборота изхвърля масло през отдушника.Така правеха и другите и след разглабяне,
се установява че първи е вън.
Нормално ли е за тези мотори или проблема е другаде?
Поздрави
- nedbmw
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 394
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: стара загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е46 facelift
- Мечтае да кара: Е90
- Детайли за колата: E46 318i N42 143h.p.
Re: Двигател 3,0 D (HG3)
Нещо охлаждането не ви е добро иначе няма друга причина. Когато е на колата все пак струята охлажда по добре първи цилиндър и помага на охладителната система.
- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Двигател 3,0 D (HG3)
Аз пък си мисля че проблема идва далеч по натам.
Ако дадеш инфо и снимки може да се разреши проблема.
1.Има ли закачени агрегатите на шайбата на коляновия вал, както е фабрично мотора?
2.Привода на коляновия вал от който се взима мощноста как е изпълнен?
3.Кой от двата мотора се чупи и как се синхронизират?
Ако дадеш инфо и снимки може да се разреши проблема.
1.Има ли закачени агрегатите на шайбата на коляновия вал, както е фабрично мотора?
2.Привода на коляновия вал от който се взима мощноста как е изпълнен?
3.Кой от двата мотора се чупи и как се синхронизират?
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани