Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Двигателя е: М47, 4-цилиндров 2.0 дизел 136 коня като на преди фейсово Е46 320d затова пускам темата тук въпреки че е Е39 520d.
Какво се има впредвид когато основната гарнитура на двигателя е с 0, 1, 2 или 3 дупки (така го превеждат: LOCH).
Проверявам в RealOEM по рама (GU40731) и ми дава 4 възможни варианта за гранитура:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Да речем че правя на колата първи основен ремонт коя точно трябва да избера? Питам защото съм намерил на много хубава цена оригиналната 0-LOCH а в офертата от сервиза на Дарукар ми бяха включили в списъка необходими части 2-LOCH гарнитурата. Ако следвам RealОЕМ излиза че всеки от 4-те варианта става за моя двигател, но дали е така?
Какво се има впредвид когато основната гарнитура на двигателя е с 0, 1, 2 или 3 дупки (така го превеждат: LOCH).
Проверявам в RealOEM по рама (GU40731) и ми дава 4 възможни варианта за гранитура:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=15
Да речем че правя на колата първи основен ремонт коя точно трябва да избера? Питам защото съм намерил на много хубава цена оригиналната 0-LOCH а в офертата от сервиза на Дарукар ми бяха включили в списъка необходими части 2-LOCH гарнитурата. Ако следвам RealОЕМ излиза че всеки от 4-те варианта става за моя двигател, но дали е така?
- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Здравей , колега въпросните 4 възможни варианта са в зависимост от това на какъв шлайф е минала главата и ест. гарнитурите са с различна дебелина .
Number of Holes: 1 - Thickness [mm]: 1,45 mm
Number of Holes: 2 - Thickness [mm]: 1,55 mm
Number of Holes: 3 - Thickness [mm]: 1,65 mm
Number of Holes: 0 - Thickness [mm]: 1,8 mm

Number of Holes: 1 - Thickness [mm]: 1,45 mm
Number of Holes: 2 - Thickness [mm]: 1,55 mm
Number of Holes: 3 - Thickness [mm]: 1,65 mm
Number of Holes: 0 - Thickness [mm]: 1,8 mm


- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Много благодаря за бързия отговор
Значи да не бързам да купувам 0-LOCH предварително?

- saleene
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X6
- Мечтае да кара: BMW X6M
- Детайли за колата: BMW X6 4.0D M-performance pack 2017 , black 313bhp N57D30TOP
Re: Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Да нека първо ти шлайфат главата за да знаеш колко е отнето от нея и чак тогава купувай гарнитура , от Дару са ти дали за 1-ви ремонт но това не значи че ще отидеш на него зависи колко ще се шлайфа а това ще ти каже фрезиста при който я оставиш за шлайф . Успех !! 


- popov_chris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 15.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520d
Re: Основна гарнитура на двигателя М47 136к. Варианти???
Още веднъж благодаря за изчерпателния отговор 

5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани