Въпрос за универсален катализатор

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2012
Пол: Мъж

Въпрос за универсален катализатор

Мнение от bmw_novobranec » 31 Авг 2014, 22:21

Здравейте колеги пускам темата защото не намерих достатъчно информация на тема универсален катализатор.НАмерих само колегата Gemar беше писал,ноене достатъчно изчерпателно.
Имам следния въпрос: КАкво Ви е мнението за универсален катализатор-ставал за всякакви коли. В Крафт на Околовръстното казаха че струва 320 лв.с монтажа. Но не дават гаранция кокло ще изкара(1000 кмили 10000км или 100000 км). Друг вариант е с Резонаторно гърне, но не давали гаранция ако светнел чек-а на двигателия. Става въпрос за БМВ Е46 318и(бензин) 1999 година. 118 конски сили. Май е с 2 ламбда сонди. :) Може ли някой да сподели мнение за тези универсални катализатори и за резонаторно гърне.Кое е по-добрия вариант? Има теми много За и против резонаторно гърне, но това е за универсален катализатори по-конкретно дали някой е слагал и какви са впечатленията(колко издържа и т.н.) Обадих се до дистрибудтор на такива и акзаха че до сега от 2 години продават и никой не е имал оплаквания(друго не очаквах и да чуя но все пак да кажа ) :) Благодаря на всички :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от mustang1986 » 01 Сеп 2014, 12:33

А слагането на катализатора с каква цел е?При положение,че няма да получиш никакви облекчения от държавата.Ако е заради ламда сондите може да се прекодира софтуера на за евро 2 стандарт и може спокойно да ги разкараш.
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от bmw_novobranec » 01 Сеп 2014, 13:27

mustang1986 написа:А слагането на катализатора с каква цел е?При положение,че няма да получиш никакви облекчения от държавата.Ако е заради ламда сондите може да се прекодира софтуера на за евро 2 стандарт и може спокойно да ги разкараш.

Ами слагането на катализатор е че сега колата има едно замисляне на 3000 оборота.Не върви ....Не се изстрелва(както се очаква) а баааавно набира. И си мислех да го сменя :)
Странно за това е че като откача дебитомера започва да върви като хората...Дебитомера е сненян ... Исках да направят диагностика казаха че като е бил на сясто винаги щял да покаже че е в нормите.

:) Забравих да уточня и сега дописвам към предния пост

ШОП
Аватар
Мнения: 3110
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: София
Кара: e87lci

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от BMDrago » 02 Сеп 2014, 8:11

А сега си редактирай поста
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от bioz » 02 Сеп 2014, 10:50

bmw_novobranec написа:
mustang1986 написа:А слагането на катализатора с каква цел е?При положение,че няма да получиш никакви облекчения от държавата.Ако е заради ламда сондите може да се прекодира софтуера на за евро 2 стандарт и може спокойно да ги разкараш.

Ами слагането на катализатор е че сега колата има едно замисляне на 3000 оборота.Не върви ....Не се изстрелва(както се очаква) а баааавно набира. И си мислех да го сменя :)
Странно за това е че като откача дебитомера започва да върви като хората...Дебитомера е сненян ... Исках да направят диагностика казаха че като е бил на сясто винаги щял да покаже че е в нормите.

:) Забравих да уточня и сега дописвам към предния пост


Това няма да се оправи със слагане на катализатор... по скоро нещо дебитомера не е както трябва...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 324
Регистриран на: 20.01.2012
Местоположение: Банско
Пол: Мъж
Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
Мечтае да кара: BMW

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от русиабн » 02 Сеп 2014, 11:34

bioz написа:
bmw_novobranec написа:
mustang1986 написа:А слагането на катализатора с каква цел е?При положение,че няма да получиш никакви облекчения от държавата.Ако е заради ламда сондите може да се прекодира софтуера на за евро 2 стандарт и може спокойно да ги разкараш.

Ами слагането на катализатор е че сега колата има едно замисляне на 3000 оборота.Не върви ....Не се изстрелва(както се очаква) а баааавно набира. И си мислех да го сменя :)
Странно за това е че като откача дебитомера започва да върви като хората...Дебитомера е сненян ... Исках да направят диагностика казаха че като е бил на сясто винаги щял да покаже че е в нормите.

:) Забравих да уточня и сега дописвам към предния пост


Това няма да се оправи със слагане на катализатор... по скоро нещо дебитомера не е както трябва...

+1 за дебитомера :yes: Направи си есна свястна диагностика, а ако махнеш катализатора можеш само да спечелиш /поне според мен/- все пак колата ти предполагам е над 100 хил. км и е нормално да е позапушен. А относно слагане на друг катализатор мисля, че е безмислено ако не работиш в сферата на екологията :mhihi: :mhihi: :yes:
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
Изображение
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от bmw_novobranec » 02 Сеп 2014, 15:01

русиабн написа:
bioz написа:
bmw_novobranec написа:
mustang1986 написа:А слагането на катализатора с каква цел е?При положение,че няма да получиш никакви облекчения от държавата.Ако е заради ламда сондите може да се прекодира софтуера на за евро 2 стандарт и може спокойно да ги разкараш.

Ами слагането на катализатор е че сега колата има едно замисляне на 3000 оборота.Не върви ....Не се изстрелва(както се очаква) а баааавно набира. И си мислех да го сменя :)
Странно за това е че като откача дебитомера започва да върви като хората...Дебитомера е сненян ... Исках да направят диагностика казаха че като е бил на сясто винаги щял да покаже че е в нормите.

:) Забравих да уточня и сега дописвам към предния пост


Това няма да се оправи със слагане на катализатор... по скоро нещо дебитомера не е както трябва...

+1 за дебитомера :yes: Направи си есна свястна диагностика, а ако махнеш катализатора можеш само да спечелиш /поне според мен/- все пак колата ти предполагам е над 100 хил. км и е нормално да е позапушен. А относно слагане на друг катализатор мисля, че е безмислено ако не работиш в сферата на екологията :mhihi: :mhihi: :yes:


Благодаря за отговора на всички :) :bowdown:
Ходих в един сервиз за диагностика: Каза че винаги щяло да покаже, че е в норми когато се тествал на място. Къде да се направи свястна диагностика в София?

Ок ще махна катализатора Както ме съветваш но ако светне чека?
Втори въпрос Къде да се направи прекодиране? :driving:

:)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 859
Регистриран на: 9.04.2007
Местоположение: София/ Стара Загора
Кара: G30 540xi, S1000r, EXC 450, R1300GS

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от Phil » 03 Сеп 2014, 19:49

Аз тази процедура я направих преди повече от година. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. Никакви ядове нямам и даже звука на колата не се промени. Чека няма да ти светне. Щом колата ти е 99-та година на 99% е с Euro2 (освен ако не е пипана в последствие де)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 26.06.2012
Пол: Мъж

Re: Въпрос за универсален катализатор

Мнение от bmw_novobranec » 05 Сеп 2014, 12:35

Phil написа:Аз тази процедура я направих преди повече от година. Махнах катализатора и сложих резонаторно гърне. Никакви ядове нямам и даже звука на колата не се промени. Чека няма да ти светне. Щом колата ти е 99-та година на 99% е с Euro2 (освен ако не е пипана в последствие де)

:yes: Благодаря

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook