Въпрос за ударни тампони
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Въпрос за ударни тампони
Здравейте колеги,
днеска преглеждах колата, да правя списък какво е за подмяна и т.н. Забелязах, че между ударния тампон и аморт. има около 1см само ход, като е в движения сигурно щее 1,5цм. Въпросът ми е, нормално ли е или аморт. вече сасе изморили? За отпреде става дума.
днеска преглеждах колата, да правя списък какво е за подмяна и т.н. Забелязах, че между ударния тампон и аморт. има около 1см само ход, като е в движения сигурно щее 1,5цм. Въпросът ми е, нормално ли е или аморт. вече сасе изморили? За отпреде става дума.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за ударни тампони
Искаш да кажеш, че тампона хлопа в стеблото на амосртисьора? Ако е така това не е фатално и може да си караш с него докато все още е цял. Сменя се като се разпадне.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Въпрос за ударни тампони
Не, не тампона и маншона даже са в много добро състояние. Стержена на аморт. има около 1см ход преди да остане на ударния тампон, това е. Видимо колата стои много добре, няма наклон на някоя страна, от двете страни е еднакво. Като сравня с на съседа е46 комбито май неговата е леко с по голям просвет, но може и дасе лъжа (гумите ни са еднакъв размер). Обикновенно окачване съм. Като карам няма проблеми, не лопа, но като мина от бабуните, паветата или ако има резнато на пътя (това по мостовете) и мина с по-голяма скорост усещам, че хода на окачването свършва (това е най-точното чувство) и е много твърдо усещането (явно удара се предава по ударния тампон през лагера на макферсона в купето). Това което направих, натискам колата по калника и пускам, не подскача, но пъхам си пръста между тампона и аморт. карам приятел да напъне и пусне - 1 см ход остава, но ако хвана и надигна калника се получава около ,5см още ход т.е. леко се повдига предницата. Мерих височината от долния ръб на джантата до калника (както го дават в техническата литература) и излиза даже леко в горната граница, както и в задницата също излиза.
Хода ми е по къс от този тук:
http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1225496726
Хода ми е по къс от този тук:
http://www.m3post.com/forums/attachment ... 1225496726
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- CTORH
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Въпрос за ударни тампони
Незнам, добре стои колата, излиза височината на макс стойност (дори да седнем двама пак излизат). Аз имам да оправям едното бомбе, да сменя тампона на макферсона, като откача всичко ще видя кое как.
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Въпрос за ударни тампони
Тоя тампон няма никакво значение как седи. Неговата роля е да противодейства на пълно свиване на стержена, съответно удар. Ако наистина по бабуни и неравности усещаш как хора на амортисьорите свършва то този тампон се двига чак до тампона горе. После дали слиза малко надолу или не въобще не трябва да те вълнува.
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Въпрос за ударни тампони
Е това е моя проблем колега. Хода е много малък.....както писах 1см ход. Оня ден имаше е92 при мене и погледнах - със спорт окачване и там има 1см ход, возих се като моята е, а аз съм плейн симпъл окачване..... Не казвам, че тампона е заминал, а просто факта, че хода е много малък. Сега ако някой колага погледне при него как е и каже, че също е 1см щее друго....
WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
- DiGital
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 30.04.2010
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: на пълна газ
- Мечтае да кара: MB SLS AMG
Re: Въпрос за ударни тампони
Миналата неделя разглобявах всичко по макферсъна. Пружините ми са с 3 червени точки НЕКА НЯКОЙ който има подобна на моята кола да сподели дали и те са с такива пружини (320д 04год сток), ударния тампон е доста мек, доколото знам в началото са много меки но нагоре стават много твърди, а моя е мек целия и е понапукан, но не скъсан. 2та аморт. абсолютно еднакви, вървят меко и плавно, но са стари на 10год и на 250-70к (някъде в този диапазон) като 50к на бг пътища 

WOT: wide open throttle, the only tuning condition that newbies seem to be interested in. ;-)
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани