Въпрос относно е46 330d 204 h.p

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от bullet83m » 17 Апр 2014, 18:40

Да не отварям нова тема ще попитам тук,рових из форума но не намерих каквото търся,надявам се колегата да няма против.
Имам теч на масло по двигателя и не мога разбера точно от къде е.Не е много не цапа земята обаче си ми олива мотора доволно.
Турбината е напълно рециклирана,масления сепаратор е нов тях ги изключвам като вариант.
Най омазан е в задната част при скоростната кутия и продължава нагоре до смукателните колектори имаше имаше малко петно и върху предния катализатор.
Нямам загуба на антифриз,не загрява и не пуши изобщо въпреки че катализаторите са изтърбушени.
Първите неща които ми идват на ум са семеринга на коляновия вал и гарнитурата на клапаните.
Къде другаде да търся евентуален проблем?(мотора е 184кс)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от Oleg-16V » 17 Апр 2014, 22:00

bullet83m написа:Да не отварям нова тема ще попитам тук,рових из форума но не намерих каквото търся,надявам се колегата да няма против.
Къде другаде да търся евентуален проблем?(мотора е 184кс)

а пробвал ли си да смениш гарнитурките на всмукателния колектор те не са скъпи и отнема малко време за смяната им,аз имах такъв теч подобен от там и вече нямам сух е мотора като барут
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от bullet83m » 17 Апр 2014, 23:35

Колектора го свалях да го чистя с егр-ра и имаше доста сажди но никакво масло и гарнитурките изглеждаха здрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 75
Регистриран на: 21.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: BMW
Детайли за колата: E46 320D
2002

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от milenski75 » 18 Апр 2014, 7:48

Ако, не си сменял скоро филтъра на картерните газове го смени и погледни гуменото уплътнение което влиза маркуча от кулера към турбото

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 93
Регистриран на: 7.06.2010
Пол: Мъж
Кара: BMW и др.

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от bullet83m » 18 Апр 2014, 10:14

Филтъра за картерните е със щампа от 2013,не ми се вярва да е сдал багажа.На маркуча от кулера преди турбото ми прави една капка но е малко там явно скобата не държи добре.Турбото е сухо единствено вурху клапанът му има малко масло което не знам от къде е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 1.07.2010
Пол: Мъж
Кара: 535d torque monster
Мечтае да кара: 550i supercharged
Детайли за колата: Actual: 535d e61 pre-LCI 370 hp 750 nm
Previous: 540i e39 Black 5 speed manual, 335i N54 e91 Black 07' pre-face 306 hp

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от ReLeFNIQ » 13 Май 2014, 15:17

А знаете ли какъв е размера на пеперудите при моя мотор 2003 г. (13.03 и е първата рег.), защото виждам че има 22 и 33мм тапи, да знам какви да си поръчам?
BMW :driving:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 14.05.2014
Пол: Мъж

Re: Въпрос относно е46 330d 204 h.p

Мнение от KaloyanS » 28 Юли 2014, 16:52

bullet83m написа:Филтъра за картерните е със щампа от 2013,не ми се вярва да е сдал багажа.На маркуча от кулера преди турбото ми прави една капка но е малко там явно скобата не държи добре.Турбото е сухо единствено вурху клапанът му има малко масло което не знам от къде е.



Колега и моя филтър беше скоро сменян като взех колата (ест. не изключвам варианта да ме излъгаха, но аз и затова не ги слуашх :D ) та имах доста притеснителен теч около турбината, смених го изтрих всичко и 6к км вече няма теч./това за маркуча от турбото/, а за другия ти проблем те съветвам да вземеш нови гарнитури за колектора, защото и аз съм преминал през прословутото чистене на кулер, колектор, егр ... на пръв поглед бяха ок, здрави, не бяха изпечени, но имаше омаслено под рънарите, след смяната им няма и капка .. а и цената им е предразполагаща към опити :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook