Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- velizar
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M
Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Здравейте колиги, изчетах доста теми, но не открих нищо сходно затова пускам тази тема.
Преди две седмици колата внезапно спря да пали, без да е имала никакви проблеми преди това. Върти здраво, но не пали все едно няма гориво. По указания коино прочетох в една от темите започвах проверка на следните: бушон на помпата под седалката-работи,самата помпа- работи, развъртях една от дюзите нафта идва, но ми се стори слаба струята. След това колега от форума ми направи диагностика при която даде грешка умна дюза. От там рпи майстора той каза, че е изгоряло управлението на гнп.
След смяната му колата започна да пали, но не върви изобщо а след 2000 оборота все едно е на прекъсвач.
След диагностика пак показа грешка умна дюза.
Вчера я сменихме и вече я няма тази грешка, но и никакъв ефект. Моля помагайте.
Преди две седмици колата внезапно спря да пали, без да е имала никакви проблеми преди това. Върти здраво, но не пали все едно няма гориво. По указания коино прочетох в една от темите започвах проверка на следните: бушон на помпата под седалката-работи,самата помпа- работи, развъртях една от дюзите нафта идва, но ми се стори слаба струята. След това колега от форума ми направи диагностика при която даде грешка умна дюза. От там рпи майстора той каза, че е изгоряло управлението на гнп.
След смяната му колата започна да пали, но не върви изобщо а след 2000 оборота все едно е на прекъсвач.
След диагностика пак показа грешка умна дюза.
Вчера я сменихме и вече я няма тази грешка, но и никакъв ефект. Моля помагайте.
- velizar
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Днес пак бях при майстора и се указа, че някъкъв транзистор в гнп е изгорял. След подмяната му пак изгоря
сагата продължава.

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
velizar написа:Здравейте колиги, изчетах доста теми, но не открих нищо сходно затова пускам тази тема.
Преди две седмици колата внезапно спря да пали, без да е имала никакви проблеми преди това. Върти здраво, но не пали все едно няма гориво. По указания коино прочетох в една от темите започвах проверка на следните: бушон на помпата под седалката-работи,самата помпа- работи, развъртях една от дюзите нафта идва, но ми се стори слаба струята. След това колега от форума ми направи диагностика при която даде грешка умна дюза. От там рпи майстора той каза, че е изгоряло управлението на гнп.
След смяната му колата започна да пали, но не върви изобщо а след 2000 оборота все едно е на прекъсвач.
След диагностика пак показа грешка умна дюза.
Вчера я сменихме и вече я няма тази грешка, но и никакъв ефект. Моля помагайте.
Сваляхте ли цялата помпа или само плочката

- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
velizar написа:Здравейте колиги, изчетах доста теми, но не открих нищо сходно затова пускам тази тема.
Преди две седмици колата внезапно спря да пали, без да е имала никакви проблеми преди това. Върти здраво, но не пали все едно няма гориво. По указания коино прочетох в една от темите започвах проверка на следните: бушон на помпата под седалката-работи,самата помпа- работи, развъртях една от дюзите нафта идва, но ми се стори слаба струята. След това колега от форума ми направи диагностика при която даде грешка умна дюза. От там рпи майстора той каза, че е изгоряло управлението на гнп.
След смяната му колата започна да пали, но не върви изобщо а след 2000 оборота все едно е на прекъсвач.
След диагностика пак показа грешка умна дюза.
Вчера я сменихме и вече я няма тази грешка, но и никакъв ефект. Моля помагайте.
ако е свалена цялата помпа сигорно не е зацепена правилно

- velizar
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: asenovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46
- Мечтае да кара: M
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Помпата не е сваляна от колата възможно ли е веригата да е презкочила. Колата е на 268000 реални замерено в М кар по ключ.
- lordtwister
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 13.04.2007
- Местоположение: Пловдив
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Управлението на помпата ново ли е или втора ръка? Проверете аванса как е, колко гориво пуска и после напиши тук стойностите които сте видели 

- bigfinger
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 140
- Регистриран на: 18.06.2014
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 316i E46 N42B18
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
Смени си помпата. ЦЯЛА комплект.
Майстора също.
Поздрави!
Майстора също.
Поздрави!
Няма ненаказано добро!!!! Китайска поговорка.
- bochogogogo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 381
- Регистриран на: 22.04.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: M6
Re: Е46 д 136к.с. 2седмици ходине по мъките без резултат
За мен си е задрал авансов клапан на помпата.Карал ли си с нафта на черно?
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани