Не може да запали - високи градуси - поправена
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Не може да запали - високи градуси - поправена
Здравейте колеги
Закъсах на Рилския манастир. При спускане от Рилския манасир към София, колата изгасна в движение и повече не иска да запали.Нещата които ми правят впечатление са: когато дам на контакт лампата на маслото не свети и също така стрелката на температурата показва максимум (след червеното). Колата не е била прегрявана движешесе не повече от две минути по инерция. Колата е 320Д, 150 к.с., резервоара е пълен до горе. При проба да запаля колата върти без проблем но не иска да запали.
Закъсах на Рилския манастир. При спускане от Рилския манасир към София, колата изгасна в движение и повече не иска да запали.Нещата които ми правят впечатление са: когато дам на контакт лампата на маслото не свети и също така стрелката на температурата показва максимум (след червеното). Колата не е била прегрявана движешесе не повече от две минути по инерция. Колата е 320Д, 150 к.с., резервоара е пълен до горе. При проба да запаля колата върти без проблем но не иска да запали.
Последна промяна maxi-mix на 16 Юни 2014, 12:56, променена общо 1 път
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!
maxi-mix написа:Здравейте колеги
Закъсах на Рилския манастир. При спускане от Рилския манасир към София, колата изгасна в движение и повече не иска да запали.Нещата които ми правят впечатление са: когато дам на контакт лампата на маслото не свети и също така стрелката на температурата показва максимум (след червеното). Колата не е била прегрявана движешесе не повече от две минути по инерция. Колата е 320Д, 150 к.с., резервоара е пълен до горе. При проба да запаля колата върти без проблем но не иска да запали.
като дадеш на контакт чува ли се помпата да подкачва?
Да не е изгаснала щото си я прегрял ? Температурата в граници ли беше ?..
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!
Когато се качих в колата от Рилския манастир и запалих колата беше студена и в рамките на две минути не беше качила температурата въобще. След като изгасна я добутах до един сервиз и там замериха помпата и се установи, че не достига ток до нея. Проверихме всичките бушони и релета но всичко е здраво. От 3 часа колата не е палена но при подаване на контакт все още показва че температурата е на максимума като всички маркучи и двигателя са студени.
- TRR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 136
- Регистриран на: 9.04.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320dA '02; Yamaha FZ6S ABS
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=363981&p=3873356&hilit=ews#p3873356
Това че стартерът върти, а стрелката за температурата е в червеното май е симптом за разсинхронизиран EWS.
Това че стартерът върти, а стрелката за температурата е в червеното май е симптом за разсинхронизиран EWS.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!
Набила е грешка за прегряване!Докато не я изтриете , няма да запали!
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!
Проблема беше отстранен след много мъки.
Оказа се, че един от силовите кабели (по-тънкия) който тръгва от акумулатора му е изгорял 100А бушон.
Над акумулатора зад кората в дясно има една черна кутия и в нея има два бушона.
Изгорял е защото в нишата при двигателя (в дясно пред пасажерската седалка, зад + са при двигателя нишата) плюсовия кабел се е уголил и е дукоснал купето. Уголил се е защото едно 4л шише с течност за чистачки го е натискало и го е търкало доста дълго време.
От там бушона гори и никакъв ток на помпата, а колата си свети цялата и върти без проблем. Добрече ве сети майстора да провери има ли ток при ЕКУ то и от там към дюзите и към акумулатора.
Това, че стрелката на градусите беше забила в червеното е било защото еку то не е отговаряло.
Оказа се, че един от силовите кабели (по-тънкия) който тръгва от акумулатора му е изгорял 100А бушон.
Над акумулатора зад кората в дясно има една черна кутия и в нея има два бушона.
Изгорял е защото в нишата при двигателя (в дясно пред пасажерската седалка, зад + са при двигателя нишата) плюсовия кабел се е уголил и е дукоснал купето. Уголил се е защото едно 4л шише с течност за чистачки го е натискало и го е търкало доста дълго време.
От там бушона гори и никакъв ток на помпата, а колата си свети цялата и върти без проблем. Добрече ве сети майстора да провери има ли ток при ЕКУ то и от там към дюзите и към акумулатора.
Това, че стрелката на градусите беше забила в червеното е било защото еку то не е отговаряло.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Не може да запали - помогнете СПЕШНО !!!



Много рядко напоследък , колегите споделят какъв е бил проблема и как е отстранен!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани