330d проблем

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.03.2014
Пол: Мъж
Кара: 330d

330d проблем

Мнение от bgdream » 18 Май 2014, 19:11

Здравейте, днес ми се случи нещо доста неприятно. Цял ден си карах колата без проблем докато не се отбих до един магазин. Като се качих отново и запалих в колата замириса силно на изгоряло, светна ми лампата на акумолатора и волана стана изключително твърд и едвам се въртеше все едно беше изключена хидравликата. Доста се филмирах едвам отбих пак да спра. Видях че климатикът ми е пуснат и когато го изключих лампата на акумолатора изгасна и волана пак проработи, но миризмата на изгоряло пак остана. Някакви предположения? (колата е 330д 204 кс )

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: 330d проблем

Мнение от virtualchild » 19 Май 2014, 17:47

Залагам на алтернатор колега.
Имай предвид, че ако тотално спре неможеш да продължиш да караш и ако прави много силен ток има опасност за ел. блоковете по колата ти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 9.07.2005
Местоположение: София
Кара: E36 316 96', Е46 316 03'

Re: 330d проблем

Мнение от overclock » 19 Май 2014, 19:23

Най-вероятно ти е блокирал компресора на климатика. Миризмата на изгоряло идва от ремъка.
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: 330d проблем

Мнение от kokoko » 19 Май 2014, 19:45

демферна шаиба колега си скъсал мога да ти съдеиствам на л.с :yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 28.07.2013
Местоположение: Търговище, София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите

Re: 330d проблем

Мнение от B.Alexandrov » 20 Май 2014, 12:24

Привет и от мен,

Коилега и на мен ми мина веднага през ума за шайбата, но не мисля че е от нея. Ако е от нея, няма как да му се оправят след известно време проблемите, да му изгасне лампата на акумулатора и да остане само миризмата. Замине ли шайбата, майстора е неизбежен.
По-скоро и аз съм за компресора.

Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: 330d проблем

Мнение от JTD » 20 Май 2014, 13:00

Според вас при блокиране на компресора на климатика ще блокира коляновия вал, за да спрат съответно да се въртят хидравличната помпа и алтернатора, а колата през това време ще работи? И накрая изключвате шайбата като вариант? Добра логика.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 28.07.2013
Местоположение: Търговище, София
Пол: Мъж
Кара: E46 330d
Мечтае да кара: E30-ка, настрани у завоите

Re: 330d проблем

Мнение от B.Alexandrov » 20 Май 2014, 16:03

Добре колега, сългасих се с теб, спор няма.

Но защо при спрян климатик проблем вече няма? Ако е шайбата не би ли трябвало проблема да си остане? Или в случая тя просто не се е "пръснала"?

Поздрави.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: 330d проблем

Мнение от kokoko » 20 Май 2014, 20:51

100% шаибата , като се изключи климатика няма натоварване и от там се оправят нещата , сменете или свалете и погледнете шаибата :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 174
Регистриран на: 16.03.2009
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: E 60 - 218 ка
Мечтае да кара: V 10 5.0

Re: 330d проблем

Мнение от madrus » 20 Май 2014, 22:40

Добре де , нали компресора на климатика се върти от отделен ремък . Другия върти хидравлика , водна помпа , генератор . Каде идва логиката тогава ? Да си провери ремъците ? Демферната шайба я бележи с бял маркер и ако чертата се размине си я скъсал като запалиш

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.03.2014
Пол: Мъж
Кара: 330d

Re: 330d проблем

Мнение от bgdream » 26 Май 2014, 12:06

Сутринта запалих колата (без да пускам климатика) и подадох газ до 2000 оборота и се чу едно такова "изхруптяване". Отварям предния капак и гледам ремъка свързващ климатика и демпфера е направо изхвърлен, но не скъсан. Като го извадих беше доста изметнат и осукан и ми направи впечатление че на горния му край има черта от протриване сякаш непрекъснато е опирал и се е протривал в нещо. Има ли др. колеги с подобен проблем и дали мога да карам колата до сервиза без този ремък ?

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1870
Регистриран на: 8.04.2012
Местоположение: Търново
Пол: Мъж
Кара: 318td compact '03
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: с две порти

Re: 330d проблем

Мнение от vvasilev1 » 27 Май 2014, 6:45

Погледна ли оптяжната ролка?
Да не е блокирала?...или самия амортисьор на ролката да е дал фира?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: 330d проблем

Мнение от unikalen88 » 27 Май 2014, 11:18

има варянт демферната шаиба като се е скъсала и да стои накриво,следователно води ремъка накриво и стърже,тои мирише на изгоряло и така,причините може да са много,без сервиз само се гадае,да се види демфер,
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: 330d проблем

Мнение от bai_ILIA » 08 Юни 2014, 4:26

моята демпферна шайба като баталяса изплю ремъка на климатика. самата шайба пулсираше напред/назад спрямо коляновия вал понеже беше тоталка и затова изхвърли ремъка...стандартните признаци - мирис на гума, липса на хидравлика и т.н.

спокойно си караш без този ремък. просто няма да имаш климатик. аз така стигнах до Дару Кар :mhihi:
"Чемодан, вокзал, Москва"

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook