Проблем с Алтернатор/Компютър на BMW e46 316ti compact 2001г
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Алтернатор/Компютър на BMW e46 316ti compact 2001г
Здравейте !
За първи път пиша във форум и се надявам да получа подкрепа
. Имам неприятен проблем-казус, който започна с подмяна на реле регулатор на моето е46 316ti compact 2001г, когато лампичката на акумулатора започна да мига на таблото. Колата е гледана и замервана от 4 различни Майстора! Никой не успява да разреши въпросния проблем, а просто прави догатки. Наистина се надявам на малко help
Във въпросният ден, когато лампичката започна да светва и гасне отидох на майстор. Докато замерваше отвън с уреда аз давах газ от вътре и при всяко светване и изгасване на лампичката той констатира, че акумулатора зарежда или не. Констатира, че ми трябва ново реле! Оставям аз колата и филма започна
На следващия ден отивам да си взимам колата- всичко зарежда (13.8 - 14 V) идеално, но лампичката свети ! Каза ми - друго реле ти трябва. Лош късмет с това. Както и да е...псувни
Друг майстор отвори и видяхме ,че алтернатора е 90 А, а в интернет пише, че за моят модел кола трябва да е 110 А ?! Понеже 90А е за 316i , а аз имам 316ti.
Смених релето с друго което е точно за моят модел кола, за да съм сигурен - лампата свети!
Замерваме с апарат който показва вълните от сигнала от релето- всичко изглежда нормално. Всичко друго в колата работи перфектно. Наскоро ми светна лампичка за габарит и си го смених. Други майстори предположиха плахо .. , че може да е проблем с компютъра, но той е перфектен подяволите. Акумулатора е нов - скъп и е в изправност определено.
Аз продължих да карам така 1 година, но ме е яд на тази лампа и искам да оправя проблема!
Страх ме е да купя нов алтернатор и да видя, че лампата пак ще свети. А и не ме уверяват, че ще загасне.
Нов алтернатор,нов компютър или какво да направя? Искрено очаквам някакви идеи приятели !
За първи път пиша във форум и се надявам да получа подкрепа


Във въпросният ден, когато лампичката започна да светва и гасне отидох на майстор. Докато замерваше отвън с уреда аз давах газ от вътре и при всяко светване и изгасване на лампичката той констатира, че акумулатора зарежда или не. Констатира, че ми трябва ново реле! Оставям аз колата и филма започна

На следващия ден отивам да си взимам колата- всичко зарежда (13.8 - 14 V) идеално, но лампичката свети ! Каза ми - друго реле ти трябва. Лош късмет с това. Както и да е...псувни
Друг майстор отвори и видяхме ,че алтернатора е 90 А, а в интернет пише, че за моят модел кола трябва да е 110 А ?! Понеже 90А е за 316i , а аз имам 316ti.
Смених релето с друго което е точно за моят модел кола, за да съм сигурен - лампата свети!
Замерваме с апарат който показва вълните от сигнала от релето- всичко изглежда нормално. Всичко друго в колата работи перфектно. Наскоро ми светна лампичка за габарит и си го смених. Други майстори предположиха плахо .. , че може да е проблем с компютъра, но той е перфектен подяволите. Акумулатора е нов - скъп и е в изправност определено.
Аз продължих да карам така 1 година, но ме е яд на тази лампа и искам да оправя проблема!
Страх ме е да купя нов алтернатор и да видя, че лампата пак ще свети. А и не ме уверяват, че ще загасне.
Нов алтернатор,нов компютър или какво да направя? Искрено очаквам някакви идеи приятели !

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с Алтернатор/Компютър на BMW e46 316ti compact 2
Колега, трябва да се види сигнала на изхода на алтернатора и ще се изясни каква е причината- най-вероятно някой диод, от някоя от диодните групи е дал на късо или е прекъснат.
Re: Проблем с Алтернатор/Компютър на BMW e46 316ti compact 2
Един по един бяха проверени и 6-те. Всичко е ОК.
Прочетох в руски site, че генераторът ми не съответства понеже е 90А, а трябва да е 110А най-малко. Дали това не дава отражение на разпознаването на релето и да не загася лампата? Имам съмнение, че генераторът ми е подменен с по-слаб и това обърква данните. Но все пак не съм сигурен...

Прочетох в руски site, че генераторът ми не съответства понеже е 90А, а трябва да е 110А най-малко. Дали това не дава отражение на разпознаването на релето и да не загася лампата? Имам съмнение, че генераторът ми е подменен с по-слаб и това обърква данните. Но все пак не съм сигурен...
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани