M54B25 спря да пали ...

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от oci » 24 Апр 2014, 9:37

Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от sieskei » 24 Апр 2014, 10:14

oci написа:Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.


Явно не си ме разбрал точно. Като откача маркуча и дам на контакт за 3 сек. си хвърля бензин!
На стартер не съм го мъчил да гледам какво и колко хвърля, защото ще намокри много.

Въпроса ми е дали е нормално извадения маркуч като го надуя с уста да е абсолютно запушен и кога регулатора пуска бензин към изхода и т.н.
Интересуваме как работи цялата система и в какви моменти кои маркучи трябва да са отпушени, запушени и т.н.

10х

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 240
Регистриран на: 30.04.2006
Местоположение: Ст.Загора
Кара: 535д

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от stenli_bmv » 24 Апр 2014, 12:04

sieskei написа:
oci написа:Щом като откачиш маркуча не хвърля бензин значи проблема е в резервуара или в помпата и никъде другаде, не търси проблем в ЕВС и ключове и т.н.
При откачен маркуч и като въртиш на стартер трябва да хвърля доволно бензин така, че да ти оплеска колата вътре, и да не спира да хвърля докато въртиш на стартери иначе само на контакт е нормално след 3 секунди да изчезва сигнала.
Извади помпата и виж да се е задръстена цедката или да се е откачило нещо, или пък да не прехвърля бензина от едната половина на резервуара в другата.


Явно не си ме разбрал точно. Като откача маркуча и дам на контакт за 3 сек. си хвърля бензин!
На стартер не съм го мъчил да гледам какво и колко хвърля, защото ще намокри много.

Въпроса ми е дали е нормално извадения маркуч като го надуя с уста да е абсолютно запушен и кога регулатора пуска бензин към изхода и т.н.
Интересуваме как работи цялата система и в какви моменти кои маркучи трябва да са отпушени, запушени и т.н.

10х

колега ето ти инфо-http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от sieskei » 25 Апр 2014, 12:52

stenli_bmv написа:колега ето ти инфо-http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=929501

Разглеждал съм я, доста обширна тема свързана с помпите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от sieskei » 25 Апр 2014, 18:44

Здравейте колеги!
Днес си поиграх още малко.

1. С натиснат вентил на рейката и надуване с уста отзад (маркуча, който излиза от помпата) отпред ТЕКНА бензин ... демек не е запушено ... така ли да го разбирам? :dunno:
2. Закачих буксата и маркуча на помпата и дадох контакт с натиснат вентил отпред - НЕ ТЕКНА грам нищо, дори с няколко подавания на контакт пак нищо не изкара, а помпата отзад 100% работи за по 3 секунди. :banghead:
3. Пробвах и да видя дали има ток на буксата отзад докато съм на стартер - НЯМА, докато въртя не идва никакво захранване, защо така? :?:

Бензиновите системи обезвъздушават ли се?

Колеги кажете какво да правя, сигурно ще предложите смени помпа .... хубаво ще я сменя, може тази вече да е заминала, но има нещо което ги мъчи и ги прецаква тези помпи!
Сегашната ми помпа е БОШ и мога да гарантирам за качество! Ако е изгубила "сила" то има нещо, което я товари ... :oops:

Може ли регулатора на налягането във филтъра да се е прецакал? Как да го тествам?

Има ли някой, който да ми обясни как точно работи този регулатор .... :oops:
Когато стане прекалено голямо налягането започва да отпуска и връща назад към резервоара ли, какво точно прави? :banghead:
За какво служи този вакум в него ... :cry:

10х.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от landolin » 25 Апр 2014, 20:36

Колега, преди да продължиш с опитите по бензинопроводите виж при газовия компютър има два бушона за газовата - обикновенно гнездата им са доста хлабави и се получават неочаквани аномалии. Проверката е 5 мин. и поне можеш да ги изключиш като проблем.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от sieskei » 25 Апр 2014, 20:55

landolin написа:Колега, преди да продължиш с опитите по бензинопроводите виж при газовия компютър има два бушона за газовата - обикновенно гнездата им са доста хлабави и се получават неочаквани аномалии. Проверката е 5 мин. и поне можеш да ги изключиш като проблем.

Да, сещам се за кои бушони говориш, но те за какво влияние оказват на бензина?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 16.07.2012
Пол: Мъж
Кара: E46 325iA

Re: M54B25 спря да пали ...

Мнение от sieskei » 02 Май 2014, 10:28

Здравейте колеги,
проблема е разнищен и се заемам с фиксването му.
За сега няма да има нужда от смяна на помпа или други скъпи компоненти. :bchug:
За пореден път се убедих, че пичовете от Мирафиори си оставиха буквално ръцете върху колата ми, а си плащаш като поп! :bang:
Когато оправя колата ще споделя за какво става въпрос и на какво се е дължал проблема, а за въпроса с Мирафиорито ще потърся правилната тема. :nono:

Поздрави и лек ден! :)

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook