Swap от n42b20 към m52b28tu
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Малко да възобновя темата. Доколкото разбирам най-лесния вариант за слап с н42 е м54. Спрях се на м54б25. Как стоят нещата със скоростната кутия - може ли да остане оригиналната или и тя трябва да е от 25-цата. Как стоят нещата и с охладителната система, трябва ли да се сменят радиатори. Просто искам да знам какво ми е необходимо за да си сметна грубо разходите и да решя дали да се хвърлям във този филм.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
dr.peshev написа:Двигател,скоростна кутия,компютър с EWS и ключове са задължителните неща! Ако ще я пререгистрираш , ще трябва и диф със спирачки и стабилизиращи щанги!Само радиатора няма да сменяш
- devent
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 400
- Регистриран на: 7.11.2009
- Местоположение: CA
- Пол: Мъж
- Кара: F82 M4
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
luizov написа:Малко да възобновя темата. Доколкото разбирам най-лесния вариант за слап с н42 е м54. Спрях се на м54б25. Как стоят нещата със скоростната кутия - може ли да остане оригиналната или и тя трябва да е от 25-цата. Как стоят нещата и с охладителната система, трябва ли да се сменят радиатори. Просто искам да знам какво ми е необходимо за да си сметна грубо разходите и да решя дали да се хвърлям във този филм.
Колега, ако ще влизаш във филма, според мен трябва да е с B30. 25-цата ще ти умалее рано или късно.
Последна промяна devent на 22 Апр 2014, 13:42, променена общо 1 път
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
то и Б30 умалява ... трябва си с54
тая работа със суапите има смисъл само ако имаш достъп до евтини части, и си я правиш сам ...
и колкото и да смяташ накрая си по две
далеч по-безболезно е да вземеш нещо дето си го има сток ... като 325и или 330и
просто разликите не са никак малко ако искаш да го направиш като хората ...
ако ще го наринеш мотора и ще се кърпи ситуацията е все тая всъщност ...

luizov написа:...
тая работа със суапите има смисъл само ако имаш достъп до евтини части, и си я правиш сам ...
и колкото и да смяташ накрая си по две

далеч по-безболезно е да вземеш нещо дето си го има сток ... като 325и или 330и
просто разликите не са никак малко ако искаш да го направиш като хората ...
ако ще го наринеш мотора и ще се кърпи ситуацията е все тая всъщност ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Може да остане същата,но естествено има вариант да роди,защото нютуните са други,но ме съмнява,ако искаш да имнаваш технотест,като в моя случай трябва и кутия. 

- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
100imenov написа:Може да остане същата,но естествено има вариант да роди,защото нютуните са други,но ме съмнява,ако искаш да имнаваш технотест,като в моя случай трябва и кутия.
Ако сложи B25, мисля че няма нужда от други скорости, но ако е Б28 или Б30 и го регистрира, трябва други скорости задължително.

21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани