м47д20 136к.с няма компресия

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

м47д20 136к.с няма компресия

Мнение от angelBMW » 30 Мар 2014, 17:31

Здравейте преди около месец пуснах тема за случая ми за мотора които бе започнал да пуши бяло и да мирише на сурова нафта и работеше на 2-3 цилиндъра с странно чукане,днес отворих мотора главата е наред,няма криви клапани или нещо от удар нито следи по буталата но пък имат луфт и то не е фатален но се усеща като мръдна буталото напред назад се усеща лек луфт и в момента на движението се чува едно тропкане от буталото явно това е причината на странното тракане.Но интересно ми е за нафтата в цилиндрите от къде е дошла?Възможно ли е поради причината на загуба на компресия колата като си пали да си вкарва горивото в цилиндрите и в 4-те и поради липсата на компресия просто да неможе да изгори нафтата по цилиндрите?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 30.12.2013
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: е46 / 325 M -SPORT

Re: м47д20 136к.с няма компресия

Мнение от Bogie » 01 Апр 2014, 15:08

Теоретично ДА, ама бих заложил на пикаещи дюзи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: м47д20 136к.с няма компресия

Мнение от angelBMW » 10 Апр 2014, 22:33

аз пък заложих че е проблем в мотора и излезе крива биела на 4ти цилиндър първи седеше леко по високо от 4ти достатъчно е от някаде да изгуби компресията дизела и да се разкиха,бях пускал видео как работи мотора и се виждаше че работи на 3 цилиндъра..сега ме чакат ремонти :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 30.12.2013
Местоположение: Лондон
Пол: Мъж
Кара: е46 / 325 M -SPORT

Re: м47д20 136к.с няма компресия

Мнение от Bogie » 11 Апр 2014, 7:03

angelBMW написа:аз пък заложих че е проблем в мотора и излезе крива биела на 4ти цилиндър първи седеше леко по високо от 4ти достатъчно е от някаде да изгуби компресията дизела и да се разкиха,бях пускал видео как работи мотора и се виждаше че работи на 3 цилиндъра..сега ме чакат ремонти :mhihi:


:yes: :yes: :yes: Провери защо е станало така и каква е причината преди да затвориш мотора.

Успех!!!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook