не пали
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Geno Genov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.11.2013
- Пол: Мъж
не пали
немога да си запаля колата
закачих я с ПС то и ми дава ето тази грешка -285A-CDKDVSTE-VVT-ACTUATOR MONITORING
немога да открия нищо за нея
закачих я с ПС то и ми дава ето тази грешка -285A-CDKDVSTE-VVT-ACTUATOR MONITORING
немога да открия нищо за нея
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: не пали
Да хванеш да кажеш какъв е мотора, каква е колата, върти ли, не върти ли стартера, чуват ли се разни звуци...ей такива излишни нещица ??
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: не пали
С малко гадателски способности, 318и след фейса, т.е N42 грешката е свързана с валветроника 

- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: не пали
oci написа:С малко гадателски способности, 318и след фейса, т.е N42 грешката е свързана с валветроника
Пак ли ?

п/с Според acho.rs това бил много добър и икономичен мотор

- Geno Genov
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 10.11.2013
- Пол: Мъж
Re: не пали
Извинявам се! бях написал подробна тема но не ми я публикуваха, мотора е както колегата каза N42B20
ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ ВЕЧЕ -стопи ми нервите, оказа се бензиновата помпа,как разбрахме че е помпата- с друга програма я закачихме и я накарахме принудително да тръгне, при няколко стартирания запали а каква връзка има валвотроника с помпата и защо даде тази грешка не знам още!
Съжалявам за некомпетентно пуснатата тема.
ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ ВЕЧЕ -стопи ми нервите, оказа се бензиновата помпа,как разбрахме че е помпата- с друга програма я закачихме и я накарахме принудително да тръгне, при няколко стартирания запали а каква връзка има валвотроника с помпата и защо даде тази грешка не знам още!
Съжалявам за некомпетентно пуснатата тема.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: не пали
Geno Genov написа:Извинявам се! бях написал подробна тема но не ми я публикуваха, мотора е както колегата каза N42B20
ПРОБЛЕМА СЕ РЕШИ ВЕЧЕ -стопи ми нервите, оказа се бензиновата помпа,как разбрахме че е помпата- с друга програма я закачихме и я накарахме принудително да тръгне, при няколко стартирания запали а каква връзка има валвотроника с помпата и защо даде тази грешка не знам още!
Съжалявам за некомпетентно пуснатата тема.
Е вече ставам за ясновидец

- BlackManz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 291
- Регистриран на: 10.05.2005
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: М57
- Мечтае да кара: E31
Re: не пали
oci написа: Е вече ставам за ясновидец
OCI климатроника ми тръгва когато си поиска я хвърли един боб и за мен моля

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: не пали
BlackManz написа:oci написа: Е вече ставам за ясновидец
OCI климатроника ми тръгва когато си поиска я хвърли един боб и за мен моля
Ако говориш за вентилатора на купето, може и без боб

Направо ти слагам диагноза Таралеж

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани