Водене на сервиз след покупна на е46
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Водене на сервиз след покупна на е46
Здравейте след купуване на бмв е46 320д или 330д тези неща ли са задължителни да се сменят:
Маслен,горивен,въздушен филтър,филтър на купето,филтър на картерните газове,ангренажен ремък+ролките+водна помпа и антифриз,пистов ремък,спирачна течност,хидравличната течност
Или само някой неща може да се сменят?И смяната им нали няма да отиде над 1000лв?
Маслен,горивен,въздушен филтър,филтър на купето,филтър на картерните газове,ангренажен ремък+ролките+водна помпа и антифриз,пистов ремък,спирачна течност,хидравличната течност
Или само някой неща може да се сменят?И смяната им нали няма да отиде над 1000лв?
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
RackCity написа:ангренажен ремък
Dimitroff: Това точно - задължително!
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
Dimitroff написа:RackCity написа:ангренажен ремък
Dimitroff: Това точно - задължително!



Филтър картерни газове 95-115лв
Въздушен 35лв
маслен 10-12лв
горивен 10-15 г/д
относно ремъци и водна помпа не е нужно ако са в кондиция,но ако имаш излишни пари по добре ги смени да знаеш че няма да го мислиш
Не виждам как ги сметна 1000лв че и да ги надхвърли....възможно е ако си поръчаш ангренажния ремък спецялно да ти го направят за модела може и да не ти стигнат


Re: Водене на сервиз след покупна на е46
angelBMW написа:Dimitroff написа:RackCity написа:ангренажен ремък
Dimitroff: Това точно - задължително!
![]()
![]()
![]()
Филтър картерни газове 95-115лв
Въздушен 35лв
маслен 10-12лв
горивен 10-15 г/д
относно ремъци и водна помпа не е нужно ако са в кондиция,но ако имаш излишни пари по добре ги смени да знаеш че няма да го мислиш
Не виждам как ги сметна 1000лв че и да ги надхвърли....възможно е ако си поръчаш ангренажния ремък спецялно да ти го направят за модела може и да не ти стигнат![]()
малко се изхвърли с цената на горивния а?
- Loris
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 52
- Регистриран на: 14.02.2013
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: '01 E46 M54B22
- Мечтае да кара: E90 330i
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
Около 700-800лв ти е началното обслужване, 7литра лонг лайф масло само е 168лв
филтри ремъци
маслен, въздушен, горивен са към 80-100лв, филтър купе - 30-50лв, картерни газове към 110лв
антифриз и дестилирана вода към 60-70лв, ако има термостат за смяна - там 100лв, ремъци, водна помпаа.. и те така..
но около 800лв се върти обслужването, освен ако не я вземеш от познат с 'история"

маслен, въздушен, горивен са към 80-100лв, филтър купе - 30-50лв, картерни газове към 110лв
антифриз и дестилирана вода към 60-70лв, ако има термостат за смяна - там 100лв, ремъци, водна помпаа.. и те така..
но около 800лв се върти обслужването, освен ако не я вземеш от познат с 'история"
- SaSo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2090
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530d '05 и Е46 330d '04
- Мечтае да кара: 5GT 535 xd
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
Най-добре си огледай добре колата колега....
Основното трябва да направиш според мен е :
1. Всички филтри (дори този на купето ако духа добре не е нужно ) + масло = приблизително 200лв.
2. Огледай в какво положение са ти ремъците и ролките ( ако няма шум от ролките не ги сменяй ) иначе аз си смених само тази при обтегача - 80лв оригинална само
3. Ако колата е автомат и ако е нов внос или нещо подобно (т.е. без история) хвани и махни вихровите клапи в колектора ( така наречените пеперудки )....
И това е в общи линии... Не мисля че ще ти надхвърли цялата процедура 1000лв.
Основното трябва да направиш според мен е :
1. Всички филтри (дори този на купето ако духа добре не е нужно ) + масло = приблизително 200лв.
2. Огледай в какво положение са ти ремъците и ролките ( ако няма шум от ролките не ги сменяй ) иначе аз си смених само тази при обтегача - 80лв оригинална само
3. Ако колата е автомат и ако е нов внос или нещо подобно (т.е. без история) хвани и махни вихровите клапи в колектора ( така наречените пеперудки )....
И това е в общи линии... Не мисля че ще ти надхвърли цялата процедура 1000лв.
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
bioz написа:angelBMW написа:Dimitroff написа:RackCity написа:ангренажен ремък
Dimitroff: Това точно - задължително!
![]()
![]()
![]()
Филтър картерни газове 95-115лв
Въздушен 35лв
маслен 10-12лв
горивен 10-15 г/д
относно ремъци и водна помпа не е нужно ако са в кондиция,но ако имаш излишни пари по добре ги смени да знаеш че няма да го мислиш
Не виждам как ги сметна 1000лв че и да ги надхвърли....възможно е ако си поръчаш ангренажния ремък спецялно да ти го направят за модела може и да не ти стигнат![]()
малко се изхвърли с цената на горивния а?
е мен ми излезе 8 казах 10-15 ориентировачно навсякаде си взимат различно

- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Водене на сервиз след покупна на е46
RackCity написа:Здравейте след купуване на бмв е46 320д или 330д тези неща ли са задължителни да се сменят:
Маслен,горивен,въздушен филтър,филтър на купето,филтър на картерните газове,ангренажен ремък+ролките+водна помпа и антифриз,пистов ремък,спирачна течност,хидравличната течност
Или само някой неща може да се сменят?И смяната им нали няма да отиде над 1000лв?
Тези мотори са с ангренажна верига.
Сменя се само при необходимост!
Задължително е смяната на масло+маслен филтър, въздушен, горивен и картерни газове.
Всичко останало е според джоба

Добре е да си погледнеш ремъка на алтернатор/водна помпа и ролките на него.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани