Забива след включване на AGR
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- jivko2828
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 377
- Регистриран на: 20.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: G70
- Детайли за колата: 2023 G70 M760e, M Brooklyn Grey, Full Options
Re: Забива след включване на AGR
JTD написа:Много крайно изказване за това забиване.
Винаги е добре да се качи на една диагностика и да се види дали пренадува или не.
А и как ще пренадува след мап-а при положение, че не сте пипали картата на турбото? Нещо противоречиви изказвания има тук...
След ремап няма как да пренадува турбината, така ли?
Кое е противоречиво не разбрах? Ако всичко друго е изправно къде е проблема, ако не в турбината?
Аз давам съвет, като човек минал през това нещо. Всеки може да прави каквото иска с колата си.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Забива след включване на AGR
JTD има предвид, че ако при ремапа ти картата на турбото не е променяна това значи, че турбината си работи на стоковото налягане. Това може да се направи и е правено - знам и за една друга 320цд, която е безбожно напомпана, но турбината си прави заводския надув.
Si non confectus, non reficiat.
- IvaN66
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 252
- Регистриран на: 3.03.2008
- Местоположение: Стара Загора
- Кара: Е46 2.0d 99'
Re: Забива след включване на AGR
Не знам вече колко страници има написани за това прословуто забиване и няма еднозначен отговор.Коментираме дебитомери,турбини а никой не се сеща за работата на помпата.Това,което аз съм забелязвал с падането на мощността след 2000 оборота е връщането на стрелката на разходомера.Поне при мен е така.След секунди се оправя и е пак на макс.С рециклирана турбина съм и чисто нов клапан на пиербург.
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: Забива след включване на AGR
Имам подобна ситуация колеги,както си карах вчера дадох газ на 3-та колата заби и край.Работи нормално не виждам да пуши не мени обороти,но след 2хил. оборота не варви турбото се чува,няма скъсани маркучи и тн.Погледна я един приятел при който си правя колата казча,че турбото не надува и най-вероятно е от него,дали може да има друга причина не е имала признаци досега на смупено турбо вървеше си нормално не е пушила и тн.Странно ми е турбината да се предаде от въднеж?
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
34 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани