Проблем с таблото 330д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Проблем с таблото 330д
Здравейте колеги. Появи се проблем с таблото. След като запалих жълтият триъгълник продължи да свети, заедно с червения " ! " индикатор. Показанията на уредите са следните: оборотомера не мърда, стрелката за разхода също, стрелката за маслото е плътно в дясно (и може би за това веднага след палене се включва перката за охлаждане отпред), километражът не отчита вярно и индикаторите при пускане на мигачи не светят и не цъкат (но мигачите си работят). Прилагам и снимки на показанията при запален двигател на място. Какъв може да е проблема според вас ?? 

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Проблем с таблото 330д
Най-вероятният проблем е К-бус шината.Колата има ли печка или афтърмаркет ксенон?

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Проблем с таблото 330д
Колата няма печка. Има афтърмаркет ксенон. Извинявам се за пълната глупост, която съм написал "стрелката за маслото" - това е стрелката за температурата на антифриза...просто се бях шашнал и съм написал простотия. Та на диагностика би трябвало да покаже за какво става дума нали? Километража показва с около 20-30 км/ч повече от реалната скорост и перката отпред за охлаждане се включва още с включване на контакт...

- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Проблем с таблото 330д
Пробвай да откачиш акумулатора-така шината може и да отпуши,ако не се получи почни да премахваш едно по едно всяка не афтърмаркет електроника по колата(ксенон,аларма,емулатор за ченджър и тн)

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- SheTrqa
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 88
- Регистриран на: 1.06.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330D 184к.с
Re: Проблем с таблото 330д
Сега преди час си тръгвам от работа, паля и всичко си беше нормално
всичко по таблото си работеше и отчиташе без грешка..как се оправи какво стана идея си нямам. Вчера след няколко паления, както и днес сутринта за работа като тръгвах ситуацията беше като на снимките, а сега преди час вече всичко е нормално...Ще видя утре като я запаля какво ще покаже, но все пак препоръчва ли се да махна "+"-са на акумулатора за няколко часа ако пак си работи без проблем или да изчакам да видя ако направи отново същия номер тогава да махам "+"-са?


- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проблем с таблото 330д
някой от многобройните модули по колата е сдал багажа и запушва комуникацията по цялата шина. Най чести случаи са с печки , при мене беше лентовия кабел на мулти волана , на Димитров май му се беше случило модула за парктроника да го нашашка. Зад жапката има обща снадка на всички модули . Най лесния начин е да се откачат един по един докато не се отпуши шината , и след като това стане да се установи в кой модул е проблема (или кабела до модула дали не е укъсил)

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани