Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
От известно врене на мой приятел Е46-цата дизел 136к.с започна да му прави проблеми с запалването.Проблема се състой в това,че всичко с ключа си работи.Отключва,заключва,но когато постави ключа и завърти да запали не може да запали стартера върти ще се скъса но никакви признаци за палене.Така 10-15 пъти докато акумулатора е тука-тука да не завърти вече и той запали.След запалването колата си работи съвсем нормално-няма аномалии,но като е загаси вечерта сутринта пак същият проблем и това е така вече 4-5 дни.Той е с онзи ключ дето се разглобява с гумените бутони.Качих и лаптопа да е видим (с INPA) kак е и там проблем не отчита че е на контакт и не може да се прочете:dunno: но за изненада хвана модула на ABS-а.Използвам преходник защото има само кръгла букса.Къде може да е проблема в тази кола?Лошото е че не може да се види и на диагностика защото не отчита че е на контакт.Дайте съвет къде да погледнем,замерим???
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
bobi_81xx написа:От известно врене на мой приятел Е46-цата дизел 136к.с започна да му прави проблеми с запалването.Проблема се състой в това,че всичко с ключа си работи.Отключва,заключва,но когато постави ключа и завърти да запали не може да запали стартера върти ще се скъса но никакви признаци за палене.Така 10-15 пъти докато акумулатора е тука-тука да не завърти вече и той запали.След запалването колата си работи съвсем нормално-няма аномалии,но като е загаси вечерта сутринта пак същият проблем и това е така вече 4-5 дни.Той е с онзи ключ дето се разглобява с гумените бутони.Качих и лаптопа да е видим (с INPA) kак е и там проблем не отчита че е на контакт и не може да се прочете:dunno: но за изненада хвана модула на ABS-а.Използвам преходник защото има само кръгла букса.Къде може да е проблема в тази кола?Лошото е че не може да се види и на диагностика защото не отчита че е на контакт.Дайте съвет къде да погледнем,замерим???
Клеморед
Това ми идва на първо време щом нямаш контакт а на таблото светват ли лампите за акумулатора и маслото

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
пада горивото най вероятно или центровка ...
Барай шишарката Минкеее ....
- Ivo_Borisov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3602
- Регистриран на: 10.09.2008
- Местоположение: Смолян
- Кара: E39 530D
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
Нека да пробва да я остави нанадолнище с предницата надолу. Ако смуче въздух така трябва да запали веднага. Има ли мирис на нафта в моторния отсек?
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk

- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
Да,всички лампи светват когато подаде на контакт включително и за акумулатора и маслото.Няма проблеми с изпускане на горивото по скоро е електрически проблема и колегата Oci добре ме насочи за клемореда.Но какво да замеря или направя с този клеморед?къде най често се среща проблема с клемореда?
п.п Забравих да спомена ,че при подаването на контакт (когато не можеше да запали) стрелката на температурата на охладителната течност се забиваше директно плътно в дясно на max
п.п Забравих да спомена ,че при подаването на контакт (когато не можеше да запали) стрелката на температурата на охладителната течност се забиваше директно плътно в дясно на max

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
bobi_81xx написа:От известно врене на мой приятел Е46-цата дизел 136к.с започна да му прави проблеми с запалването.Проблема се състой в това,че всичко с ключа си работи.Отключва,заключва,но когато постави ключа и завърти да запали не може да запали стартера върти ще се скъса но никакви признаци за палене.Така 10-15 пъти докато акумулатора е тука-тука да не завърти вече и той запали.След запалването колата си работи съвсем нормално-няма аномалии,но като е загаси вечерта сутринта пак същият проблем и това е така вече 4-5 дни.Той е с онзи ключ дето се разглобява с гумените бутони.Качих и лаптопа да е видим (с INPA) kак е и там проблем не отчита че е на контакт и не може да се прочете:dunno: но за изненада хвана модула на ABS-а.Използвам преходник защото има само кръгла букса.Къде може да е проблема в тази кола?Лошото е че не може да се види и на диагностика защото не отчита че е на контакт.Дайте съвет къде да погледнем,замерим???
Може INPA, да отчита, че колата не е на контакт, но да работи нормално- да кажем защото липсва съответният пин в буксата на преходника- доста често кръглите букси се продават без пълното окабеляване.
Колега, мисля, че ще е добре да видите живи данни от датчика за температура на антифриза.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
bobi_81xx написа:Да,всички лампи светват когато подаде на контакт включително и за акумулатора и маслото.Няма проблеми с изпускане на горивото по скоро е електрически проблема и колегата Oci добре ме насочи за клемореда.Но какво да замеря или направя с този клеморед?къде най често се среща проблема с клемореда?
п.п Забравих да спомена ,че при подаването на контакт (когато не можеше да запали) стрелката на температурата на охладителната течност се забиваше директно плътно в дясно на max
Забележи като подадеш на контакт и запали колата дали стрелката застава в средата, това, че отива в дясно е предпоставка за разсинхронизиран евс, или някоя букса се е окислила на еку-то или на евс-а откачи буксите и виж пинчетата на евс-а и на компа дали няма окислено или нагоряло или пък изгнило пинче, минала седмица поради същата причина смених един евс на една кола.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
Може INPA, да отчита, че колата не е на контакт, но да работи нормално- да кажем защото липсва съответният пин в буксата на преходника- доста често кръглите букси се продават без пълното окабеляване.
Колега, мисля, че ще е добре да видите живи данни от датчика за температура на антифриза.
Колега,съгласен съм с теб,че INPA може да не отчете че е на контакт и да си работи(това го забелязах когато влезнах в модула на ABS-а и го разчете)но двигателя не иска да разчете когато не отчете че е на контакт.Поне така стана докато се опитвах да се свържа с DDE.Стрелката на охладителната течност се нормализира след като колата запали.А къде се намирaше EWS-а отдолу при педалите бялата кутийка ли?
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
oci написа:bobi_81xx написа:Да,всички лампи светват когато подаде на контакт включително и за акумулатора и маслото.Няма проблеми с изпускане на горивото по скоро е електрически проблема и колегата Oci добре ме насочи за клемореда.Но какво да замеря или направя с този клеморед?къде най често се среща проблема с клемореда?
п.п Забравих да спомена ,че при подаването на контакт (когато не можеше да запали) стрелката на температурата на охладителната течност се забиваше директно плътно в дясно на max
Забележи като подадеш на контакт и запали колата дали стрелката застава в средата, това, че отива в дясно е предпоставка за разсинхронизиран евс, или някоя букса се е окислила на еку-то или на евс-а откачи буксите и виж пинчетата на евс-а и на компа дали няма окислено или нагоряло или пък изгнило пинче, минала седмица поради същата причина смених един евс на една кола.
Да Колега,после след запалването стрелката с нормализира.Ще прегледаме тзи неща дето спомена Благодаря ти !!!
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
А лампата на ДДЕ-то светва ли ти?

Ако нема у глава, има у Google.
- bobi_81xx
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 462
- Регистриран на: 16.01.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E 46 Sedan 136 Hp
- Мечтае да кара: Най-новото BMW независимо от модела
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?
bgpavlp написа:А лампата на ДДЕ-то светва ли ти?
когато въртеще стартера и не искаше да запали светеше да.Аномалий по таблото освен това,че стрелката на охлаждащата течност отиваше на max друго нередност не се показваше на таблото.За сега колата пали първите стъпки по отсраняване на проблема са направени (размърдахме клемореда и напръскахме с контактен спрей) и за сега колата няма проблеми.Ако пак направи същите проблеми ще видим компютъра и EWS-а както ми подсказа колегата Oci.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с запалването на М47.Къде е проблема?

EWS.
Почти съм убеден на 100%, че миналата седмица и аз правих една такава, с абсолютно същите симптоми.

Ако нема у глава, има у Google.
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани