Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- maniak9955
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 15.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46
- Мечтае да кара: БМВ Е60
Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Момчета имам прекрасна Е46-ца. От Германия си я купих. До сега нямах никакъв проблем с паленето. Колата е 318 със скъп газов инжекцион. Преди да загрее е на бензин и после нали си минава на газ. От няколко дена забелязвам,че прави следния проблем. Карам Пловдив - Пазарджик - Пещера, спирам в някой град до магазин нещо, сядам в колата , въртя и досега всичко беше 6 (само въртя и веднага пали). Но от вчера пак нали паля някъде спрял за 1 час на кафенце например , паля и колата върти няколко секунди докато запали. До сега не и беше трудно да запали,но сега почна да върти няколко секунди. Трябва да задържа ключа много повече от преди. Защо така става и какво трябва да видя,преди да стане така че да не мога да запаля вече по сериозно. Разбира се не го прави винаги, но почнах да се притеснявам защото снощи повъртя около 10 секунди за да запали. Кое трябва да проверя,за да не го прави ? Колата е на бензин и после си прехвърля на газ. Не е дизел да кажем,че й е нужно повече въртяне и силен ток нали ? Много ще се радвам ако някой може да ми помогне.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Започни да я караш повече на бензин , и си сложи гориво с по голямо октаново число като за начало .След това премини към смяна на свещи (предполагам че никой не ги е пипал ...кой знае колко километра). Следва почистване на бензиновите дюзи от така нареченото насмоляване от газта...
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Датчик на колянов вал, проблем с горивоподаването, нещо друго.
Но без съответната апаратура едва ли ще успееш да направиш проверката. Другият вариант е да почнеш да сменяш всичко наред или по предположения.

- Runnaway
-
Е46нтусиаст
-
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Аз смятам, че преди да хвърляш боб и да гадаеш е редно да закараш колата на диагностика.
- maniak9955
- Потребител
-
- Мнения: 8
- Регистриран на: 15.08.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46
- Мечтае да кара: БМВ Е60
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Свещите не са пипани от както я докарах от Германия. Ще ги погледна. 

- milen76
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 10.11.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320d '01
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Имах подобен проблем - студена палеше, като загрее палеше много трудно. Сложих нов акумулатор и проблема се реши. Моята е дизел, но все пак може да провериш и акумулатора.
- meraklia_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 15.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 98
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Здравейте
Да не отварям нова тема, защото моя проблем е същия
Просто трябва да задържа ключа доста по-дълго време за да запали колата.
Колата е на газ откакто съм я взел. Е46 318 е моторчето.
около 80 000 км съм минал, може да се каже, че 70 000 км от тях са на газ
- На диагностика ми излиза само ламда сондата - 1-вата. Но тя излизаше и преди да дойде и този проблем. Така, че нея я отписвам като евентуален проблем.
- Свещите са сменяни 2-пъти за 80 000 км. 2-рите са нови в момента. Пак пали трудно.
- Дюзите са чистени около 15/20 000 км. Имах проблем с оборотите на празен ход и след като се изчистиха дюзите проблема се реши.
- Сензора на разпределителния вал е сменян (без причина от оторизиран сервиз), няма и грешка за него.
- Горивния филтър е сменян 2-пъти.
- Горивната помпа, също е проверена дава, ако не ви лъжа над 3 бара веднага.
- Акумолатора е сменян на около година и половина е. Не е от него проблема.
Майстора мери компресията на цилиндрите.
Накрайника го държи с ръка, ще мерим пак като купи съединение, но при няколко пъти мерене отчита следното:
1-ви цилиндър - 10.5
2-ри цилиндър - 9.5
3-ти цилиндър - 11.5
4-ти цилиндър - 11.5
За газовото съм сменял само филтри и датчик за налягане и температура, нищо повече.
Някакви предложения ???
Поздрави
Георги
Да не отварям нова тема, защото моя проблем е същия
Просто трябва да задържа ключа доста по-дълго време за да запали колата.
Колата е на газ откакто съм я взел. Е46 318 е моторчето.
около 80 000 км съм минал, може да се каже, че 70 000 км от тях са на газ
- На диагностика ми излиза само ламда сондата - 1-вата. Но тя излизаше и преди да дойде и този проблем. Така, че нея я отписвам като евентуален проблем.
- Свещите са сменяни 2-пъти за 80 000 км. 2-рите са нови в момента. Пак пали трудно.
- Дюзите са чистени около 15/20 000 км. Имах проблем с оборотите на празен ход и след като се изчистиха дюзите проблема се реши.
- Сензора на разпределителния вал е сменян (без причина от оторизиран сервиз), няма и грешка за него.
- Горивния филтър е сменян 2-пъти.
- Горивната помпа, също е проверена дава, ако не ви лъжа над 3 бара веднага.
- Акумолатора е сменян на около година и половина е. Не е от него проблема.
Майстора мери компресията на цилиндрите.
Накрайника го държи с ръка, ще мерим пак като купи съединение, но при няколко пъти мерене отчита следното:
1-ви цилиндър - 10.5
2-ри цилиндър - 9.5
3-ти цилиндър - 11.5
4-ти цилиндър - 11.5
За газовото съм сменял само филтри и датчик за налягане и температура, нищо повече.
Някакви предложения ???
Поздрави
Георги
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Пробвал ли си да покараш колата поне 20-30 км. само на бензин и след това дали имаш същите затруднения с паленето?
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Богата смес на газ и вследствие на това по-трудно палене на бензин .Колегата да откачи акумулатора после да покара 10тина километра на бензин да се обучи и да провери как ще е паленето.
Ако се оправи настройка наново на газта за корекция на сместа,ако не се оправи залагам за датчик колянов вал или малко количество на бензин в резервоара примерно под 5 литра тогава започва да пали с повече завъртания но чак пък 10 секунди много е!
А разхода на газ колко е ?
Ако се оправи настройка наново на газта за корекция на сместа,ако не се оправи залагам за датчик колянов вал или малко количество на бензин в резервоара примерно под 5 литра тогава започва да пали с повече завъртания но чак пък 10 секунди много е!
А разхода на газ колко е ?
- meraklia_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 15.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 98
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Здравейте 
Извинявам се за закъснението.
Откачих акумолатора и после карах на бензин, няма промяна колеги. Отново пали трудно.
Разхода на газ при нормално каране е под 9,5 л/100км.
датчик на разпределителен вал съм сменял - имах проблеми с оборотите в ниските и ми го смениха, но не се промени положението, оказаха се запушени горивни дюзи. Това беше преди около 15 000 км. Не вярвам да е от датчик на разпределителен вал, а и на диагностика не вади нищо.
В събота ще я закарам да погледнат газта.
Това за регулаторите и вакумите на бензина не го разбирам за какво точно е, но ще кажа на майстора ми той най-вероятно ще е запознат и да ги погледне.
Какво друго може да е ?
Поздрави

Извинявам се за закъснението.
Откачих акумолатора и после карах на бензин, няма промяна колеги. Отново пали трудно.
Разхода на газ при нормално каране е под 9,5 л/100км.
датчик на разпределителен вал съм сменял - имах проблеми с оборотите в ниските и ми го смениха, но не се промени положението, оказаха се запушени горивни дюзи. Това беше преди около 15 000 км. Не вярвам да е от датчик на разпределителен вал, а и на диагностика не вади нищо.
В събота ще я закарам да погледнат газта.
Това за регулаторите и вакумите на бензина не го разбирам за какво точно е, но ще кажа на майстора ми той най-вероятно ще е запознат и да ги погледне.
Какво друго може да е ?
Поздрави
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Колега, хората те съветват за датчик колянов вал, а не датчик разпределителен вал.
Две различни неща са.
Две различни неща са.

- StelllsKi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 5.05.2010
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i m43
- Мечтае да кара: X6 --- ----
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
meraklia_pz написа:Здравейте
Извинявам се за закъснението.
Откачих акумолатора и после карах на бензин, няма промяна колеги. Отново пали трудно.
Разхода на газ при нормално каране е под 9,5 л/100км.
датчик на разпределителен вал съм сменял - имах проблеми с оборотите в ниските и ми го смениха, но не се промени положението, оказаха се запушени горивни дюзи. Това беше преди около 15 000 км. Не вярвам да е от датчик на разпределителен вал, а и на диагностика не вади нищо.
В събота ще я закарам да погледнат газта.
Това за регулаторите и вакумите на бензина не го разбирам за какво точно е, но ще кажа на майстора ми той най-вероятно ще е запознат и да ги погледне.
Какво друго може да е ?
Поздрави
Това е някакъв учудващо нисък разход на газ моята гори толкова извънградско,което ако и при теб е така означава че ти е добре настроен инжекциона и няма нужда от донастройка.Паленето трябваше да се оправи след откачане на акумулатора но след като не се е това показва още веднъж че с газта всичко е наред!
Ориентирай се към замерване налягане на горивото,датчик колянов вал,проверка на температурен датчик(малко вероятно но все пак) ултразвук на дюзите на бензина,въпреки че мои хора които се занимават с монтаж на газови уредби са ми казвали че тези инжектори са много яки и дори спират помпите т.е оставят ги без охлаждане и пак няма проблем с тях.На моята също съм си спрял помпата когато е на газ
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
Майстора мери компресията на цилиндрите.
Накрайника го държи с ръка, ще мерим пак като купи съединение, но при няколко пъти мерене отчита следното:
1-ви цилиндър - 10.5
2-ри цилиндър - 9.5
3-ти цилиндър - 11.5
4-ти цилиндър - 11.5
На този двигател заводската компресия е 12.6 bar. След някакво допустимо износване може да падне до 11.6 bar. При теб неприятното е, че на втори цилиндър е 9.5 bar, а допустимата разлика в компресията между цилиндрите е 0.5bar, а ти имаш разлика от 2bar. Може пак да премерите компресията и ако във втори цилиндър отново е ниска, да проверите от къде се губи. За проверка на горивоподаването, колегите вече са ти казали.
- meraklia_pz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 93
- Регистриран на: 15.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: 318i 98
Re: Нов проблем- ПАЛЕНЕ
[/quote]
Това е някакъв учудващо нисък разход на газ моята гори толкова извънградско,което ако и при теб е така означава че ти е добре настроен инжекциона и няма нужда от донастройка.Паленето трябваше да се оправи след откачане на акумулатора но след като не се е това показва още веднъж че с газта всичко е наред!
Ориентирай се към замерване налягане на горивото,датчик колянов вал,проверка на температурен датчик(малко вероятно но все пак) ултразвук на дюзите на бензина,въпреки че мои хора които се занимават с монтаж на газови уредби са ми казвали че тези инжектори са много яки и дори спират помпите т.е оставят ги без охлаждане и пак няма проблем с тях.На моята също съм си спрял помпата когато е на газ[/quote]
Извинявам се за разпределителния и коляновия вал
Недочитане от моя страна е
Ако имах някакъв проблем с колянов вал, нямаше ли да имам записана грешка в компа ???
Този разход е за извънгратско каране, колкото до ултразвук на дюзите писах, че е направен преди около 15 000 км. Симптопа беше играещи обороти.
Колкото до горивоподаването мисля, че майстора ми каза нещо за 3,5 бара, но мога и да ви лъжа
Утре отивам да му говоря с него и за вашите предположения. Пак ще премерим компресията да видим какво ще излезне.
Поздрави
Това е някакъв учудващо нисък разход на газ моята гори толкова извънградско,което ако и при теб е така означава че ти е добре настроен инжекциона и няма нужда от донастройка.Паленето трябваше да се оправи след откачане на акумулатора но след като не се е това показва още веднъж че с газта всичко е наред!
Ориентирай се към замерване налягане на горивото,датчик колянов вал,проверка на температурен датчик(малко вероятно но все пак) ултразвук на дюзите на бензина,въпреки че мои хора които се занимават с монтаж на газови уредби са ми казвали че тези инжектори са много яки и дори спират помпите т.е оставят ги без охлаждане и пак няма проблем с тях.На моята също съм си спрял помпата когато е на газ[/quote]
Извинявам се за разпределителния и коляновия вал


Този разход е за извънгратско каране, колкото до ултразвук на дюзите писах, че е направен преди около 15 000 км. Симптопа беше играещи обороти.
Колкото до горивоподаването мисля, че майстора ми каза нещо за 3,5 бара, но мога и да ви лъжа

Утре отивам да му говоря с него и за вашите предположения. Пак ще премерим компресията да видим какво ще излезне.
Поздрави
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани