Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия 320д
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
norka82 написа:Благодаря колеги,
ЕГРа е почистен, беше страшно мръсен, най-вероятно вследствие от няколкомесечният ремап. Проблемът с оборотите остава. Вакуум пътищата са уж проверени. Утре ще сменят вакуум помпа.
Ще направя ъпдейт след това.
не ми се вярва да е от вакум помпата.
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
norka82 написа:Благодаря колеги,
ЕГРа е почистен, беше страшно мръсен, най-вероятно вследствие от няколкомесечният ремап. Проблемът с оборотите остава. Вакуум пътищата са уж проверени. Утре ще сменят вакуум помпа.
Ще направя ъпдейт след това.
Здравей колежке, писахме си по-рано на Л.С, но ще драсна и тук, за да е в полза и на др. колеги ... Та имах идентичен проблем със забиването; колебанието на оборотите. В този смисъл, мисля че спокойно може да изключим ремап-а от уравнението. При мен, имаше прокъсване на един от вакум маркучите, но след смяната му, проблема затихна, но все пак се поява, макар и с по-леки колебания и доооста по-рядко .. И аз размишлявам по посока на вакум помпата


- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Още малко ъпдейт по темата
Забелязвам, че когато колата се държи нормално (оборотите на празен ход не пропадат), когато спирам разходомерът се качва до 4 и след това се връща на 0. Когато обаче колата реши да забие (да пропаднат оборотите на празен ход), когато спирам разходомерът отива до към 10-12 и оборотите се сриват.

Забелязвам, че когато колата се държи нормално (оборотите на празен ход не пропадат), когато спирам разходомерът се качва до 4 и след това се връща на 0. Когато обаче колата реши да забие (да пропаднат оборотите на празен ход), когато спирам разходомерът отива до към 10-12 и оборотите се сриват.



- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Здравейте колеги,
Мнооооогоооо съм нещастна и разочарована!!! Продължава ходенето по мъките!!! Сменени са вакуум помпа, проверени са вакуум пътища, чистени са ЕГР, колектори, дебитомер (адски мръсни - може би в следствие на няколкомесечният ремап). Сменени са въздушен и горивен филтър. Филтъра на картерни газове е сменян преди няколко месеца. Проблемът продължава!!!
Не изкарва нищо на ИНПАта!!! Когато се прояви забиването (падането на оборотите) възстановяването им е съпроводено с облак черен дим от генерацията!!!
Моля ви помагайте!!! Вече ми се поизчерпаха финансовите ресурси по ходене по всевъзможни сервизи и нищо!!!
Дебитомер? Сензор за налягане на гориво? ГНП? Генерация? Компютър? Помагайте!!!
Мнооооогоооо съм нещастна и разочарована!!! Продължава ходенето по мъките!!! Сменени са вакуум помпа, проверени са вакуум пътища, чистени са ЕГР, колектори, дебитомер (адски мръсни - може би в следствие на няколкомесечният ремап). Сменени са въздушен и горивен филтър. Филтъра на картерни газове е сменян преди няколко месеца. Проблемът продължава!!!




Не изкарва нищо на ИНПАта!!! Когато се прояви забиването (падането на оборотите) възстановяването им е съпроводено с облак черен дим от генерацията!!!
Моля ви помагайте!!! Вече ми се поизчерпаха финансовите ресурси по ходене по всевъзможни сервизи и нищо!!!
Дебитомер? Сензор за налягане на гориво? ГНП? Генерация? Компютър? Помагайте!!!
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
За ГНП, Генерация , Компютър, същото така и нещо свъзано с ремап-а , можем да ги отхвърлим веднага ... Ако се намери някой самарянин със здрав дебитомер за временна размяна, ще е добре, защото би следвало да има отношение към равномерната работа на двигателя 

- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Още малко ъпдейт по темата
Въпреки, че ЕГРа е чистен и вакуумите са проверени днес отново беше излязла следната грешка
Не ми се вярва да има нещо общо със забиването на оборотите, но не съм сигурна. Възможно ли е клапана който подава вакуума към ЕГР да прави номера? Сега освен клапан и сензор за рейла търся и този клапан за ЕГРа.
Въпеки/ че беше излязла тази грешка вчера, колата не е забивала, тъй като беше топло(15 градуса), а като е топло не го прави. Забелязах също, че ако я изкарам на магистралата и поддържам 3000 оборота за около 10тина минути след това като вляза в града също не го прави.

Въпреки, че ЕГРа е чистен и вакуумите са проверени днес отново беше излязла следната грешка
Не ми се вярва да има нещо общо със забиването на оборотите, но не съм сигурна. Възможно ли е клапана който подава вакуума към ЕГР да прави номера? Сега освен клапан и сензор за рейла търся и този клапан за ЕГРа.
Въпеки/ че беше излязла тази грешка вчера, колата не е забивала, тъй като беше топло(15 градуса), а като е топло не го прави. Забелязах също, че ако я изкарам на магистралата и поддържам 3000 оборота за около 10тина минути след това като вляза в града също не го прави.









Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Продължава ходенето по мъките!!!
Поръчах си сензор и клапан за рейла втора ръка от колега от форума поради съмнение, че проблемът може да е в тях, но уви, проблемът остава.
По съвет на един от видните членове на форума днес направих следният тест. Закачих се с ИНПАта за да гледам
какво става с напрежението, което на празен ход с изключени консуматори е 14.1В, когато включвам консуматорите-
зацепен автомат (D или R), фарове, компресор, вентилатор на мах, подгрев задно стъкло - напрежението постепенно
пропада и когато падне под 13.8В се получава срив и колата загасва освен ако още в началото на срива не отцепя
бързо автомата в N.
Нещо друго интересно - когато колата е добре загряла (стрелката е на 12часа и температурата на антифриза по
ИНПА е над около 76градуса проблем като, че ли нямам, което ме навежда на мисълта за проблем с ел. нагревателя
на антифриза. Той със сигурност работи - колата загрява бързо и изстива бавно и грешки при диагностика нямам,
но може би от време на време прави проблем, който колата не записва. Незнам.
Възможно ли е проблемът да е с четки на алтернатора или реле регулатора, което трябва да кара алтернатора да
поддържа 14.1В?
Акумулатора ми е BOSH 88Ah, 740A - проблем с паленето не съществува дори при много студено време и дори ако колата
не е карана от няколко дни пали от четвърт оборот.
Рових се из руските форуми и там масово пишат за проблеми с платката на този нагревател (изгарят силови транзистори,
нагарят пътечки, слаби спойки и т.н. което може да доведе до пропадане на напрежението в даден момент и да се
сринат оборотите на празен ход).
Как мислите дали и при мен няма да се укаже този донагревател? Или пък е свързано с алтернатора?
п.с. заради грешката свързана с ЕГРа смених клапана който управлява ЕГРа също секънд хенд от колега от форума и засега грешка не е излизала
Поръчах си сензор и клапан за рейла втора ръка от колега от форума поради съмнение, че проблемът може да е в тях, но уви, проблемът остава.
По съвет на един от видните членове на форума днес направих следният тест. Закачих се с ИНПАта за да гледам
какво става с напрежението, което на празен ход с изключени консуматори е 14.1В, когато включвам консуматорите-
зацепен автомат (D или R), фарове, компресор, вентилатор на мах, подгрев задно стъкло - напрежението постепенно
пропада и когато падне под 13.8В се получава срив и колата загасва освен ако още в началото на срива не отцепя
бързо автомата в N.
Нещо друго интересно - когато колата е добре загряла (стрелката е на 12часа и температурата на антифриза по
ИНПА е над около 76градуса проблем като, че ли нямам, което ме навежда на мисълта за проблем с ел. нагревателя
на антифриза. Той със сигурност работи - колата загрява бързо и изстива бавно и грешки при диагностика нямам,
но може би от време на време прави проблем, който колата не записва. Незнам.
Възможно ли е проблемът да е с четки на алтернатора или реле регулатора, което трябва да кара алтернатора да
поддържа 14.1В?
Акумулатора ми е BOSH 88Ah, 740A - проблем с паленето не съществува дори при много студено време и дори ако колата
не е карана от няколко дни пали от четвърт оборот.
Рових се из руските форуми и там масово пишат за проблеми с платката на този нагревател (изгарят силови транзистори,
нагарят пътечки, слаби спойки и т.н. което може да доведе до пропадане на напрежението в даден момент и да се
сринат оборотите на празен ход).
Как мислите дали и при мен няма да се укаже този донагревател? Или пък е свързано с алтернатора?



п.с. заради грешката свързана с ЕГРа смених клапана който управлява ЕГРа също секънд хенд от колега от форума и засега грешка не е излизала
- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Съжалявам за предното мнение и грешният файл който съм атачнала вместо скрийншот с грешката - 4501 control of exhaust recirculation
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
След като знаем, че проблеми, когато е топло няма, то нагревателя веднага става основен заподозрян
. Четките със сигурност нямат отношение, при тях симптомите са други ...

- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Здравейте колеги,
пише съпругът на норка82. Проблем със скоростната кутия наистина имаше - проявяваше се в ритане при превключване на R и D. След като кутията беше отворена гледката не беше приятна - посиняла турбина, клапанна дъска - плаче, пакетите - горе долу се държат - беше направен наложителен ремонт на същата. Когато взех колата от сервиза още при първото сриване на оборотите щях да се издрайфам. Въпреки, че автоматът вече работи нормално кочинката продължаваше да се дави и да се срива на празен ход при зацепен автомат и накачени консуматори. Преживях го и се зарекох да пръсна колата до последната гайка и болтче при първа възможност.
Днес след като свалих капаците на мотора просто издърпах вакуум маркуча от ЕГРа и го затапих с болтче, ако искате вярвайте, ако искате не проблема на колата остана в миналото - зацепвам автомат, включвам всичко що е консуматор оборотите не мърдат спят, мотора пее кат циганин на свадба, музиката оркестър, фаровете слънце, генерацията не пропушва грам, мирише на живанши.
Дано това помогне на колеги със сходен проблем, това е единственият смисъл за да добавям коментар по темата. Не желая коментари от сорта - ама то това, ама то онова, ала бала....Това е факт със съпругата ми бяхме отчаяни до безкрайност, но едно малко болтче М4 или М3 (не съм сигурен какво точно беше, това няма значение) остави шибаният проблем в миналото и нещо повече никаква гняс повече в мотора!!!!
Всеки сам за себе си да прецени дали да изолира ЕГР или не има тонове изписано за това, нека не замърсяваме темата и да не внасяме оффтопик за или против, има си такива теми достатъчно. Ние и без това плащаме достатъчно висок данък, че да ме е грижа за вредните емисии от нашата кола, при условие, че е пълно с хлопелчета и гоуфчета дет кадят кат на баба ми на село нафтовата печка, да не споменавам икарусите на градски транспорт и т.н.
Това е от нас за сега. Ще се радваме ако сме помогнали на някого с тази доста полезна по наша преценка тема.
И желаем да изкажем благодарност на всички колеги отзовали се кой със съвет, кой със съчувствие.
Това е!!!
пише съпругът на норка82. Проблем със скоростната кутия наистина имаше - проявяваше се в ритане при превключване на R и D. След като кутията беше отворена гледката не беше приятна - посиняла турбина, клапанна дъска - плаче, пакетите - горе долу се държат - беше направен наложителен ремонт на същата. Когато взех колата от сервиза още при първото сриване на оборотите щях да се издрайфам. Въпреки, че автоматът вече работи нормално кочинката продължаваше да се дави и да се срива на празен ход при зацепен автомат и накачени консуматори. Преживях го и се зарекох да пръсна колата до последната гайка и болтче при първа възможност.
Днес след като свалих капаците на мотора просто издърпах вакуум маркуча от ЕГРа и го затапих с болтче, ако искате вярвайте, ако искате не проблема на колата остана в миналото - зацепвам автомат, включвам всичко що е консуматор оборотите не мърдат спят, мотора пее кат циганин на свадба, музиката оркестър, фаровете слънце, генерацията не пропушва грам, мирише на живанши.
Дано това помогне на колеги със сходен проблем, това е единственият смисъл за да добавям коментар по темата. Не желая коментари от сорта - ама то това, ама то онова, ала бала....Това е факт със съпругата ми бяхме отчаяни до безкрайност, но едно малко болтче М4 или М3 (не съм сигурен какво точно беше, това няма значение) остави шибаният проблем в миналото и нещо повече никаква гняс повече в мотора!!!!
Всеки сам за себе си да прецени дали да изолира ЕГР или не има тонове изписано за това, нека не замърсяваме темата и да не внасяме оффтопик за или против, има си такива теми достатъчно. Ние и без това плащаме достатъчно висок данък, че да ме е грижа за вредните емисии от нашата кола, при условие, че е пълно с хлопелчета и гоуфчета дет кадят кат на баба ми на село нафтовата печка, да не споменавам икарусите на градски транспорт и т.н.
Това е от нас за сега. Ще се радваме ако сме помогнали на някого с тази доста полезна по наша преценка тема.
И желаем да изкажем благодарност на всички колеги отзовали се кой със съвет, кой със съчувствие.
Това е!!!
- norka82
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 10.12.2013
- Местоположение: Варна
- Пол: Жена
- Кара: 320DA '03
- Детайли за колата: E46 фейс, 320ДА, седан, 2003
Re: Моля, помогнете - проблем с автоматична скоростна кутия
Желая да добавя и един малко по-трезв отговор по-темата, понеже предходният ми беше повлиян от нетрезвото ми опиянено състояние след разрешаването на няколкомесечният ни проблем. Та всичко според нас е започнало от миналата година когато сменят дебитомера и слагат Пиербург, а не оригиналният Бошовски. Тъй като никой не му е правил адаптация се получава лъжлива информация (макар и минимална грешка) към ДДЕто за количеството свеж въздух, в следствие на което ДДЕто подава команда към ЕГРа да отвори още повече отколкото реално е необходимо и оттам и проблема, който се е изразявал най-силно при голямо натоварване на празен ход. При малки натоварвания на празен ход ДДЕто е успявало да компенсира с притваряне на ЕГРа. Когато на празен ход свалих тръбата идваща от интеркулера за да видя какво става с ЕГРа забелязах, че той постоянно притваря-отваря и затваря напълно при форсиране, т.е. работи. А периодичната грешка, която се е набивала е идвала именно от разликата в желаното количество въздух и реалното (поради това,че дебитомера не е бил адаптиран, като не изключвам вариант и да е тръгнал да си заминава, но нямам никакви други симптоми за това). Сега след изолиране на ЕГРа грешката е вече постоянна, но по никакъв начин не пречи на работата на мотора - не светят лампи по таблото, не влиза в авариен режим и т.н. Единственото което остава е запис за грешката "control of exhaust recirculation" в ДДЕ.
А относно другите ни съмнения за ел. нагревателя на антифриза се оказа, че и там излиза грешка
В най-скоро време ще бъде отворена платката.
А относно другите ни съмнения за ел. нагревателя на антифриза се оказа, че и там излиза грешка
В най-скоро време ще бъде отворена платката.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани