Проблем с този двигател N42B20

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от ivoaudi » 31 Яну 2014, 21:50

mtsch написа:
ivoaudi написа:А според мен, поне капака на клапаните отдавна трябваше да е вече на земята.Хубав оглед и навярно главата и тя..


Вече е на земята, но засъжеление нямам достатъчно време да се занимавам с колата. Вечер след работа само, което не е никак одачно...
Измерих гърбиците на разпределителните валове, абсолютно еднакви са.... Измерих и на валвтроника и там всички гърбици са с еднакъв размер.... За съжеление незнам номиналните размери, но ако е от тях, трябваше да има разлика м/у останалите и тези на 1ви цилиндър. Мисля да пробвам да разменя повдигачите на първи и на втори цилиндър да речем и да пробвам, сега търся обаче инструмента за зацепване...


Повдигачите ако да са повредени не виждам как ще предизвикат налягане нула в коѝто и да е цилиндър колега."Хода" на повдигача е съвсем малък.Тоѝ компенсира температурното разширение.
Имах точно твоя проблем и то точно с първи цилиндър(то коѝ ли проблем от форума съм нямал, но както и да е).Мериш налягането и през 20мин показваше съвсем, съвсем различни стоѝности.Бях полудял.Точно както го описваш палеше с тресене и примигваше или направо си светваше чека.При мен просто се оказа много леко духнала гарнитура.Интересното бе, че изминах така 40-50хил.км и така и не се доиздуха тая ми ти гарнитура.Обяснявам си го с факта, че тя е изцяло метална и за нея не важат стандартните неща, които се случват с конвенционалните.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.11.2011
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от mtsch » 31 Яну 2014, 21:55

desoxr написа:Колега,ако си от София мога да ти услужа с инструмент!


От Варна съм

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.11.2011
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от mtsch » 31 Яну 2014, 21:58

ivoaudi написа:
mtsch написа:
ivoaudi написа:А според мен, поне капака на клапаните отдавна трябваше да е вече на земята.Хубав оглед и навярно главата и тя..


Вече е на земята, но засъжеление нямам достатъчно време да се занимавам с колата. Вечер след работа само, което не е никак одачно...
Измерих гърбиците на разпределителните валове, абсолютно еднакви са.... Измерих и на валвтроника и там всички гърбици са с еднакъв размер.... За съжеление незнам номиналните размери, но ако е от тях, трябваше да има разлика м/у останалите и тези на 1ви цилиндър. Мисля да пробвам да разменя повдигачите на първи и на втори цилиндър да речем и да пробвам, сега търся обаче инструмента за зацепване...


Повдигачите ако да са повредени не виждам как ще предизвикат налягане нула в коѝто и да е цилиндър колега."Хода" на повдигача е съвсем малък.Тоѝ компенсира температурното разширение.
Имах точно твоя проблем и то точно с първи цилиндър(то коѝ ли проблем от форума съм нямал, но както и да е).Мериш налягането и през 20мин показваше съвсем, съвсем различни стоѝности.Бях полудял.Точно както го описваш палеше с тресене и примигваше или направо си светваше чека.При мен просто се оказа много леко духнала гарнитура.Интересното бе, че изминах така 40-50хил.км и така и не се доиздуха тая ми ти гарнитура.Обяснявам си го с факта, че тя е изцяло метална и за нея не важат стандартните неща, които се случват с конвенционалните.


Благодаря ти за съвета колега, така и така съм разхвърлил до тук, ще взема да хвърля и главата....
Ще изпратя няколко снимки да ви държа в течение ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 25.10.2013
Пол: Мъж

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от malak79 » 01 Фев 2014, 15:06

колега аз съм от пловдив на скоро го имах същия проблем при мен се оказа износен вал на валвитроника както и притеб гърбеците не бяха износени но катоя закачиха на диагностика специално за износването на този вал показа разлика вала беше износен там кадето опират пружините същите бяха много износени което оказва също значение при мен като запаля работеше като трактор и светкаше чека следкато загрееше колата като загася и запаля отново колата се оправяше но пак работеше по нервно има тема в която сум описал по подробно има и снимки (318i тресе свети чек) мисля че така се казваше успех

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.11.2011
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от mtsch » 03 Фев 2014, 10:50

malak79 написа:колега аз съм от пловдив на скоро го имах същия проблем при мен се оказа износен вал на валвитроника както и притеб гърбеците не бяха износени но катоя закачиха на диагностика специално за износването на този вал показа разлика вала беше износен там кадето опират пружините същите бяха много износени което оказва също значение при мен като запаля работеше като трактор и светкаше чека следкато загрееше колата като загася и запаля отново колата се оправяше но пак работеше по нервно има тема в която сум описал по подробно има и снимки (318i тресе свети чек) мисля че така се казваше успех

Благодаря ти за коментара колега,
прочетах е много внимателно твоята тема, видях и снимките който си направел, но при мен са в добро състояние и пружините и вала, там където пружините работят. Явно тези симптоми могат да се дължат на много фактори, но както каза колегата по-горе ще отворя и главата да я дефектирам и нея, гарнитури и т.н. И дано да излезе нещо от нея, че вече започна да ми писва с този двигател честно казано

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1713
Регистриран на: 8.02.2012
Местоположение: FR,Marseille
Пол: Мъж
Кара: e46 318i N42B20AB
Мечтае да кара: хората да мислят
Детайли за колата: свежа и поддържана!

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от ivoaudi » 04 Фев 2014, 3:13

Все пак не взимай мнението ми за абсолютен критерий колега.Който и да се опита да помогне тук го прави въз основа на оскъдна информация.Грешки винаги са възможни, да не кажа твърде дори.Опитваме се да помогнем "виждаѝки" нещата през твоите очи.Хубаво огледай наѝ-вече валчето на валвтроника.Особено в частта му първи цилиндър.Развърти го открай до край.Ако то(валчето) има дори и минимално износване в частта от съответния цилиндър и си мерил компресията да речем забравяйки да дадеш газ докрай, е напълно възможно всмукателните клапани на 1 цилиндър да останат затворени и да нямаш компресия или съвсем ниска такава.Казваш, че вече си мерил, но специално валчето на валвтроника, ако е мерено да речем с шублер мой набор и назад.... :D Огледай също веригата и особено обтегача, както вече са споменали назад.Та ако определено всичко изглежда наред развивай ги смело ония ми ти болтове и внимателската после като стягаш, че аз вече късах резби на блока.Дано съм помогнал.
9K714 OKA SS-23

ПУ 9П71 ТМ 9Т240
9М714Б АА-75 9Н-63

Потребител
Аватар
Мнения: 10
Регистриран на: 26.11.2011
Пол: Мъж
Кара: E60 530xd

Re: Проблем с този двигател N42B20

Мнение от mtsch » 19 Фев 2014, 16:10

Здравейте,
след дълго отсъствие поради лични ангажименти, мога да се похваля, че открих проблема. Имам скъсана пружина на първи изпускателен клапан. Смених всички пружини от съображения за сигурност и в момента двигателя работи перфектно. Благодаря на всички за изказаниете мнения и препоръки.
:yes:

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook