330 Маховик 204кс

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

330 Маховик 204кс

Мнение от canibmwe30 » 03 Фев 2014, 18:43

Здравейте,въпроса ми е следния възможно ли е да се смени маховика на 3,0дизел204кс,с по-лек от м50,
защото ми казаха че имало щифтове които датчика чете и неможе да стане това нещо
Благодаря
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от GecataBMW-E46 » 03 Фев 2014, 19:28

Няма филм с плътния дори и да се преправи няма да ти хареса какво ще се получи след това,вземи си демферен маховик ако ти е за смяна,а ако не е не го пипай :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от canibmwe30 » 09 Фев 2014, 19:26

Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от Djelebov » 09 Фев 2014, 20:26

canibmwe30 написа:Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D


Виж в търсачката, колега ;) Някой беше писал, че сменил демпферния маховик с плътен и после обратно си сложил демпферния, защото тресяло много дразнещо..и още някакъв недостатък имаше - май с цената на феордовия диск после, не помяня вече..
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от choio » 09 Фев 2014, 23:40

Djelebov написа:
canibmwe30 написа:Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D


Виж в търсачката, колега ;) Някой беше писал, че сменил демпферния маховик с плътен и после обратно си сложил демпферния, защото тресяло много дразнещо..и още някакъв недостатък имаше - май с цената на феордовия диск после, не помяня вече..


Ами да и човека беше с 136 коня мотора...представи си какво ще е при 330д с 410н/м стоков,при това тоя модел освен че е с демфер и на феродовия диск има пружини т.е. онея инжинерите от Бавария са го мислили че бая ще е натоварването. Другото за което не бих твърдял че съм 100% прав е ,че при добре разтропал се демфер често се получава късане на колянов вал( чел съм няколко такива случаи) предполагам че при плътен може вероятността за такъв тип повреда да се увеличи...съвета ми е да не се хващаш на тоя тип манипулация. Успех :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от Djelebov » 10 Фев 2014, 2:08

choio написа:
Djelebov написа:
canibmwe30 написа:Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D


Виж в търсачката, колега ;) Някой беше писал, че сменил демпферния маховик с плътен и после обратно си сложил демпферния, защото тресяло много дразнещо..и още някакъв недостатък имаше - май с цената на феордовия диск после, не помяня вече..


Ами да и човека беше с 136 коня мотора...представи си какво ще е при 330д с 410н/м стоков,при това тоя модел освен че е с демфер и на феродовия диск има пружини т.е. онея инжинерите от Бавария са го мислили че бая ще е натоварването. Другото за което не бих твърдял че съм 100% прав е ,че при добре разтропал се демфер често се получава късане на колянов вал( чел съм няколко такива случаи) предполагам че при плътен може вероятността за такъв тип повреда да се увеличи...съвета ми е да не се хващаш на тоя тип манипулация. Успех :yes:


Няма такава опасност - има доста разпространени "пърформънс" олекотени кит-ове с едномасов съединител. Някой хора заменят демпферния маховик само, за да се отърват от автоматичното регулиране на износването ;) Аз честно казано не съм се возил/карал кола с такава замяна и за това ми направи впечатление като прочетох тука във форума, че на колегата му тресяла дразнещо колата и минал обратно на двумасов. Но там мисля, че не ставаше въпрос за "пърформанс" съединител с улекотен едномасов маховик, а просто за заместител на двумасовия от бюджетна гледна точка...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 792
Регистриран на: 2.02.2011
Кара: E90 335i n55
Мечтае да кара: Това, което кара;)
Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от choio » 10 Фев 2014, 20:51

Djelebov написа:
choio написа:
Djelebov написа:
canibmwe30 написа:Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D


Виж в търсачката, колега ;) Някой беше писал, че сменил демпферния маховик с плътен и после обратно си сложил демпферния, защото тресяло много дразнещо..и още някакъв недостатък имаше - май с цената на феордовия диск после, не помяня вече..


Ами да и човека беше с 136 коня мотора...представи си какво ще е при 330д с 410н/м стоков,при това тоя модел освен че е с демфер и на феродовия диск има пружини т.е. онея инжинерите от Бавария са го мислили че бая ще е натоварването. Другото за което не бих твърдял че съм 100% прав е ,че при добре разтропал се демфер често се получава късане на колянов вал( чел съм няколко такива случаи) предполагам че при плътен може вероятността за такъв тип повреда да се увеличи...съвета ми е да не се хващаш на тоя тип манипулация. Успех :yes:


Няма такава опасност - има доста разпространени "пърформънс" олекотени кит-ове с едномасов съединител. Някой хора заменят демпферния маховик само, за да се отърват от автоматичното регулиране на износването ;) Аз честно казано не съм се возил/карал кола с такава замяна и за това ми направи впечатление като прочетох тука във форума, че на колегата му тресяла дразнещо колата и минал обратно на двумасов. Но там мисля, че не ставаше въпрос за "пърформанс" съединител с улекотен едномасов маховик, а просто за заместител на двумасовия от бюджетна гледна точка...


Аз честно казано специално за 330д не съм чувал за такъв кит(не значи че няма ,може и да не съм се оглеждал добре :mhihi: ) повечето използват пърформанса на закс който дава някъде към 20% отгоре..макар че и стоковия бих казал че държи бая :) На скоро един приятел направи тази замяна на мазда ,чисто от бюджетна гледна точка,мотора е 2.0 136 коня, ако не я караш в обороти и сменяш рано предавките има неприятно притракване и притрисане...но при демфер от 4500лв като цена е поносимо :mrgreen: :lol:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от Djelebov » 11 Фев 2014, 1:30

choio написа:
Djelebov написа:
choio написа:
Djelebov написа:
canibmwe30 написа:Защо какъв е проблема,ако тракащата скоростна кутия не ме притеснява
:D


Виж в търсачката, колега ;) Някой беше писал, че сменил демпферния маховик с плътен и после обратно си сложил демпферния, защото тресяло много дразнещо..и още някакъв недостатък имаше - май с цената на феордовия диск после, не помяня вече..


Ами да и човека беше с 136 коня мотора...представи си какво ще е при 330д с 410н/м стоков,при това тоя модел освен че е с демфер и на феродовия диск има пружини т.е. онея инжинерите от Бавария са го мислили че бая ще е натоварването. Другото за което не бих твърдял че съм 100% прав е ,че при добре разтропал се демфер често се получава късане на колянов вал( чел съм няколко такива случаи) предполагам че при плътен може вероятността за такъв тип повреда да се увеличи...съвета ми е да не се хващаш на тоя тип манипулация. Успех :yes:


Няма такава опасност - има доста разпространени "пърформънс" олекотени кит-ове с едномасов съединител. Някой хора заменят демпферния маховик само, за да се отърват от автоматичното регулиране на износването ;) Аз честно казано не съм се возил/карал кола с такава замяна и за това ми направи впечатление като прочетох тука във форума, че на колегата му тресяла дразнещо колата и минал обратно на двумасов. Но там мисля, че не ставаше въпрос за "пърформанс" съединител с улекотен едномасов маховик, а просто за заместител на двумасовия от бюджетна гледна точка...


Аз честно казано специално за 330д не съм чувал за такъв кит(не значи че няма ,може и да не съм се оглеждал добре :mhihi: ) повечето използват пърформанса на закс който дава някъде към 20% отгоре..макар че и стоковия бих казал че държи бая :) На скоро един приятел направи тази замяна на мазда ,чисто от бюджетна гледна точка,мотора е 2.0 136 коня, ако не я караш в обороти и сменяш рано предавките има неприятно притракване и притрисане...но при демфер от 4500лв като цена е поносимо :mrgreen: :lol:


За 330d определено не са доста разпространени - това горе го написах доста генерално за замяната на демпферни маховици с едномасови, а не конкретно за 330d :oops: За дизели тия комплекти ги има, но са наистина много малко, в еbay има комплекти за 330d керамичен съединител с едномасов маховик. В някой от чуждите форуми, четох и за едномасов маховик със съединител от накаква м-ка, не помня от каква. Помня само че пишеше това, което и ти си написал- че стоковия държи много. И сега като се зачетох преди да доближат 300 к.с. май нямат нужда от подобни ъпгрейди при 330d.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от canibmwe30 » 12 Фев 2014, 16:36

Благодаря ви, моята е в момента 238кс и 492нм,и за сега така и ще остане защото не са малко имайки предвид ,че жена я кара предимно :D ,но като се кача трови доста бегачки и мисля да сменя и съединитела държи,но този лек ще рипне още
Един приятел смени на бора която е с много пърформанси и достигнала 257кс :| и като сложи лек маховик полудя :D
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от canibmwe30 » 12 Фев 2014, 16:42

ако пращате линкове за продажба на такива китове ще ви бъда благодарен
:)
Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 167
Регистриран на: 19.11.2008
Местоположение: Баховица
Пол: Мъж
Кара: Х3 400кс
Мечтае да кара: ново бмв
Детайли за колата: Дизел

Re: 330 Маховик 204кс

Мнение от canibmwe30 » 12 Фев 2014, 16:44

Е30 З А В И Н А Г И В СЪРЦЕТО МИ

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook