Парното нещо липсва :)
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Парното нещо липсва :)
Здравейте!
Започвам от това, че съм нов притежател на тази марка и малко хич ме няма в болежките на тези иначе мнооооого добри автомобили.
Преди около седмица се сдобих с:
BMW 318i бензин/газ(инж.) 2000 г. 87 киловата
Климатроник.
Та проблема е следния. Сигурно се повтарям за което се извинявам прочетох всичко което беше публикувано но малко нищо неразбрах.
Да се върнем на проблема - има антифриз, термостата бачка загрява си нормално малкия кръг след което големия.
Обаче парно нъзци. Топли едва едва. Имам чуството, че когато затопли и големия кръг чак тогава започва да топли по нормално.
Бутам маркучите след ония клапан за който говорите но температурата им е осезаемо по-ниска от тези на малкия кръг.
Гледах да не са объркали нещо при слагането на инжекционна /не мога да направя сравнение преди инжекциона и след, понеже го взех с инжекцион/, но шурата/майсторчето ми/ вика, че правилно е вързан.
Когато управлявам от конзлата на климатроника сменя положението на струята въздух както му кажа. От врътката с точките/сините и червените/ променя от срудено на топло/което е много слабо/.
И другия проблем, който констатирах е, че от моята страна /на водача/ ми се струва, че духа по-топло отколкото от другата страна.
Ще съм ви благодарен да ме посъветвате къде да търся проблема.
Някой викат да не ми се е запушило радиаторчето на купето, но е малко студено сега да го свалям.
Как мога да разбера дали този клапан тласка топлото към купето. На диагностика излиза ли.
Благодаря Ви предварително
Лек и спорен ден на всички.
Започвам от това, че съм нов притежател на тази марка и малко хич ме няма в болежките на тези иначе мнооооого добри автомобили.
Преди около седмица се сдобих с:
BMW 318i бензин/газ(инж.) 2000 г. 87 киловата
Климатроник.
Та проблема е следния. Сигурно се повтарям за което се извинявам прочетох всичко което беше публикувано но малко нищо неразбрах.
Да се върнем на проблема - има антифриз, термостата бачка загрява си нормално малкия кръг след което големия.
Обаче парно нъзци. Топли едва едва. Имам чуството, че когато затопли и големия кръг чак тогава започва да топли по нормално.
Бутам маркучите след ония клапан за който говорите но температурата им е осезаемо по-ниска от тези на малкия кръг.
Гледах да не са объркали нещо при слагането на инжекционна /не мога да направя сравнение преди инжекциона и след, понеже го взех с инжекцион/, но шурата/майсторчето ми/ вика, че правилно е вързан.
Когато управлявам от конзлата на климатроника сменя положението на струята въздух както му кажа. От врътката с точките/сините и червените/ променя от срудено на топло/което е много слабо/.
И другия проблем, който констатирах е, че от моята страна /на водача/ ми се струва, че духа по-топло отколкото от другата страна.
Ще съм ви благодарен да ме посъветвате къде да търся проблема.
Някой викат да не ми се е запушило радиаторчето на купето, но е малко студено сега да го свалям.
Как мога да разбера дали този клапан тласка топлото към купето. На диагностика излиза ли.
Благодаря Ви предварително
Лек и спорен ден на всички.
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Парното нещо липсва :)
Най-вероятно е блокирал някой клапан по маркучите.
Si non confectus, non reficiat.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Парното нещо липсва :)
eftimovj написа:..Бутам маркучите след ония клапан за който говорите но температурата им е осезаемо по-ниска от тези на малкия кръг...
Не трябва само да го буташ тоя клапан, а и да го разглобиш и почистиш.

- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Парното нещо липсва :)
eftimovj написа:Здравейте!
Започвам от това, че съм нов притежател на тази марка и малко хич ме няма в болежките на тези иначе мнооооого добри автомобили.
Преди около седмица се сдобих с:
BMW 318i бензин/газ(инж.) 2000 г. 87 киловата
Климатроник.
Та проблема е следния. Сигурно се повтарям за което се извинявам прочетох всичко което беше публикувано но малко нищо неразбрах.
Да се върнем на проблема - има антифриз, термостата бачка загрява си нормално малкия кръг след което големия.
Обаче парно нъзци. Топли едва едва. Имам чуството, че когато затопли и големия кръг чак тогава започва да топли по нормално.
Бутам маркучите след ония клапан за който говорите но температурата им е осезаемо по-ниска от тези на малкия кръг.
Гледах да не са объркали нещо при слагането на инжекционна /не мога да направя сравнение преди инжекциона и след, понеже го взех с инжекцион/, но шурата/майсторчето ми/ вика, че правилно е вързан.
Когато управлявам от конзлата на климатроника сменя положението на струята въздух както му кажа. От врътката с точките/сините и червените/ променя от срудено на топло/което е много слабо/.
И другия проблем, който констатирах е, че от моята страна /на водача/ ми се струва, че духа по-топло отколкото от другата страна.
Ще съм ви благодарен да ме посъветвате къде да търся проблема.
Някой викат да не ми се е запушило радиаторчето на купето, но е малко студено сега да го свалям.
Как мога да разбера дали този клапан тласка топлото към купето. На диагностика излиза ли.
Благодаря Ви предварително
Лек и спорен ден на всички.
Колега единия маркуч към крана ,мисля че беше долния ,е вързан директно към тройника отзад
на главата ,респективно директно е към малкия кръг и ако е много по горещ от горния маркуч,
то проблема може да е в самия кран или в панела на климата който управлява импулсно самия
кран. На диагностика това сигурно излиза , но това най добре ще каже Oci , ако се включи.
Иначе най елементарната проверка е да свалите крана и да свъжите двата маркуча директно
чрез някакво подходящо U-коляно,и да видиш ще има ли разлика.
Ако и двата маркуча към крана са еднакво леко топли ,ме съмнява че нещо не е както трябва
вързано газовото

Иначе тоя мотор работи на 105 гр. и има страшно парно ,поне в моята е Сахара за сега

Re: Парното нещо липсва :)
Да добавя нещо, което забелязах тази вечер
Когато пусна да духа топло/при мен съответно хладко
/ на предното стъкло, на конзолите на таблото и в краката - духа си еднакво навсякъде. До момента в който завъртя копчето със сините и червените точки на конзолата в средата - получава се следни ефект
Завъртам го на трите сини точки - от средните конзоли почва да духа студено, а към прозореца и към краката си остава същото което беше и при трите червени /леко топъл въздух.
П. С. Да ме упътите, към някой от гр. Русе, който им разбира на тия машини
Лека вечер
Когато пусна да духа топло/при мен съответно хладко

Завъртам го на трите сини точки - от средните конзоли почва да духа студено, а към прозореца и към краката си остава същото което беше и при трите червени /леко топъл въздух.
П. С. Да ме упътите, към някой от гр. Русе, който им разбира на тия машини
Лека вечер
- dzhibarov
- Потребител
-
- Мнения: 29
- Регистриран на: 8.08.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 316i Е46 седан
- Мечтае да кара: магарешка каручка
Re: Парното нещо липсва :)
Да се включа и аз - проблема може да се окаже много "тънък" - както се оказа и при мен де...
Не завърта вентилаторчето на климатроника /мерещо температурата в купето/ всеки път и не топли на 22-23-24 градуса...Като го качиш на 32 - става жега за секунди. Аз го установявам като намокря пръст и го сложа на 2-3 мм преди решетката - ако смуче се усеща така.
Другия тривиален проблем - клапана - да не отваря/или да не затваря напълно - лесно решим със смяна от морга за 30-40 лв.
Не завърта вентилаторчето на климатроника /мерещо температурата в купето/ всеки път и не топли на 22-23-24 градуса...Като го качиш на 32 - става жега за секунди. Аз го установявам като намокря пръст и го сложа на 2-3 мм преди решетката - ако смуче се усеща така.
Другия тривиален проблем - клапана - да не отваря/или да не затваря напълно - лесно решим със смяна от морга за 30-40 лв.
- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Парното нещо липсва :)
vavilon написа:eftimovj написа:..Бутам маркучите след ония клапан за който говорите но температурата им е осезаемо по-ниска от тези на малкия кръг...
Не трябва само да го буташ тоя клапан, а и да го разглобиш и почистиш.
Колега ти четеш ли си изобщо темата?

eftimovj написа:Да добавя нещо, което забелязах тази вечер
Когато пусна да духа топло/при мен съответно хладко/ на предното стъкло, на конзолите на таблото и в краката - духа си еднакво навсякъде. До момента в който завъртя копчето със сините и червените точки на конзолата в средата - получава се следни ефект
Завъртам го на трите сини точки - от средните конзоли почва да духа студено, а към прозореца и към краката си остава същото което беше и при трите червени /леко топъл въздух.
П. С. Да ме упътите, към някой от гр. Русе, който им разбира на тия машини
Лека вечер
Така трябва да бъде, при три сини точки на врътката. То това и е идеята му.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: Парното нещо липсва :)
Да не пропускаме че е възможно и радиаторчето да се е позадръстило. Ако всичко е топло на всякъде, възможно е и това да му прави проблем на колегата. Аз съм страдал от това.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани