проблем с турбината 320d 150кс
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
проблем с турбината 320d 150кс
имам следния проблем турбината не надува както трябва след премахване на вихровите клапи , смених и дюзите вкарани са в ecu-то на колата. Модела е е46 фейс лифта 2002 150кс. колата непуши нито изкарва някакъв странен пушек всичко изглежда нормално но не върви като преди ако някой е имала такъв проблем да помогне с решаването 

- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: проблем с турбината 320d 150кс
да разбирам че си махнал пеперудите и колата е приключила да върви, да не си испуснал някой вскуум на колектора при монтажа обратно, от където да се губи вакуума и турбината да не може да работи правилно, защото твоята турбина е с вакуумно управление щом колата е 2002, има много опции за проблем с турбината - от механична повреда, през управление на клапана,спукани турбо пътища или кулер и т.н., най-добре направи една диагностика тя ще покаже къде е проблема.
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: проблем с турбината 320d 150кс
След като си свалял колектора е възможно да е станало нещо с МАП сензора, който е от задната част на колектора. Има и букса към него и има възможност нещо да си прищипал кабелите.
Аз последния път като свалях за почистване колектора размених входа и изхода на вакуум маркучетата на клапана на ЕГР-а. Познай- не можех да кача рампата на гаража. След като ги оправих всичко си дойде на мястото.
Аз последния път като свалях за почистване колектора размених входа и изхода на вакуум маркучетата на клапана на ЕГР-а. Познай- не можех да кача рампата на гаража. След като ги оправих всичко си дойде на мястото.
- русиабн
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: проблем с турбината 320d 150кс
gromovich написа:След като си свалял колектора е възможно да е станало нещо с МАП сензора, който е от задната част на колектора. Има и букса към него и има възможност нещо да си прищипал кабелите.
Аз последния път като свалях за почистване колектора размених входа и изхода на вакуум маркучетата на клапана на ЕГР-а. Познай- не можех да кача рампата на гаража. След като ги оправих всичко си дойде на мястото.
+1 за мап сензора. Прегледай дали нещо не си забравил да го закачиш или нещо е станало с кабелчетата. При мен имах проблем с него и колата беше като скопена- върви ама не и като за 150коня. След смяната му на 3-та премигваше лампата за ДСЦ-то, като се включи турбината

ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !




- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: проблем с турбината 320d 150кс
И аз мисля, че нещо не сте закачили... прегледай пак всичко около колектора. Знам и за случай, при който буксата на МАПа беше закачена, но при поставянето са затиснали кабела й и той се е прекъснал.
Si non confectus, non reficiat.
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани