Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Колеги да попитам имал ли е някои същия проблем след смяна на уплатнителя на плочката на гнп-то че протече при палене притриса малко и оборотите играят за момент и след това се оправя сутрин притрисането е по голямо и испушва само сутрин и стана по мудна при потегляне до 1500-1600 оборота след това няма проблем. Е46 320д 99г
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Колега на диагностика ли трябва дасе настрои
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.
Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма


by ''kompleksa''
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
ivan. написа:vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.
Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма
Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
ivo_88 написа:ivan. написа:vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.
Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма
Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.
колега нешсте стегнули провилно болтовите грешканее набила аконее даваноконтакт Отворете пак ипочистете доната част на плочката и так тя където влиза може и малко маслице

by ''kompleksa''
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Никои ли не е имал същия проблем колеги




Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Здравей колега, аз имах същия проблем с гнп-то, т.е. имах течове на нафта от уплътненията, затова се порових къде да я откарам да ми я оправят, звънях много телефони, търсих в интернет, и се оказа, че в Пловдив има сервиз АВЕЛ http://www.avel-trade.com/ ,, та откарах колата там, човека погледна колата, каза ми че смяната на уплътненията на гнп-то ми ще е към 120 а самите уплътнения стрували около 20 лв. След ремонта е изминал около 1 година и колата ми си върви супер без проблеми, сега забелязвам, че от скоро колата ми понапушва малко повече и си мисля че е време за почистване на дюзите. Та мисълта ми е може да звъннеш един телефон и да откараш да ти я погледнат. 

BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто е НАЙ-ДОБРАТА!
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп



arb3nning написа:Здравей колега, аз имах същия проблем с гнп-то, т.е. имах течове на нафта от уплътненията, затова се порових къде да я откарам да ми я оправят, звънях много телефони, търсих в интернет, и се оказа, че в Пловдив има сервиз АВЕЛ http://www.avel-trade.com/ ,, та откарах колата там, човека погледна колата, каза ми че смяната на уплътненията на гнп-то ми ще е към 120 а самите уплътнения стрували около 20 лв. След ремонта е изминал около 1 година и колата ми си върви супер без проблеми, сега забелязвам, че от скоро колата ми понапушва малко повече и си мисля че е време за почистване на дюзите. Та мисълта ми е може да звъннеш един телефон и да откараш да ти я погледнат.
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
ivan. написа:ivo_88 написа:ivan. написа:vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.
Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма
Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.
колега нешсте стегнули провилно болтовите грешканее набила аконее даваноконтакт Отворете пак ипочистете доната част на плочката и так тя където влиза може и малко маслице
Колега...Е46 няма ТДС мотор...следователно няма и плочка...
- ivo_88
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 20.10.2007
- Местоположение: пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: 320d-136-99g
- Мечтае да кара: M5
Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп
Напредък по темата имаше буклук във клапана на аванса и беше паднала обвивката почистен е боклука този човек кадето мия прави каза че електрониката работи но сега оборотите играят по някога и като запали мени малко и се оспокоява след това малко тромава е при потегляне и расходомера се варви кам 10-20 с много малко гас ако някои колеги са се сбласкали с тоя проблем да споделят.



11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани