Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 22 Сеп 2013, 10:22

Колеги да попитам имал ли е някои същия проблем след смяна на уплатнителя на плочката на гнп-то че протече при палене притриса малко и оборотите играят за момент и след това се оправя сутрин притрисането е по голямо и испушва само сутрин и стана по мудна при потегляне до 1500-1600 оборота след това няма проблем. Е46 320д 99г

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от vladobate » 22 Сеп 2013, 11:39

Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 22 Сеп 2013, 11:41

Колега на диагностика ли трябва дасе настрои


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivan. » 22 Сеп 2013, 12:17

vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.

Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма :yes:
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 22 Сеп 2013, 13:11

ivan. написа:
vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.

Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма :yes:


Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivan. » 22 Сеп 2013, 13:32

ivo_88 написа:
ivan. написа:
vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.

Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма :yes:


Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.

колега нешсте стегнули провилно болтовите грешканее набила аконее даваноконтакт Отворете пак ипочистете доната част на плочката и так тя където влиза може и малко маслице
Изображение
by ''kompleksa''

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 22 Сеп 2013, 18:16

Никои ли не е имал същия проблем колеги :?: :?: :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.11.2012

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от arb3nning » 08 Окт 2013, 20:01

Здравей колега, аз имах същия проблем с гнп-то, т.е. имах течове на нафта от уплътненията, затова се порових къде да я откарам да ми я оправят, звънях много телефони, търсих в интернет, и се оказа, че в Пловдив има сервиз АВЕЛ http://www.avel-trade.com/ ,, та откарах колата там, човека погледна колата, каза ми че смяната на уплътненията на гнп-то ми ще е към 120 а самите уплътнения стрували около 20 лв. След ремонта е изминал около 1 година и колата ми си върви супер без проблеми, сега забелязвам, че от скоро колата ми понапушва малко повече и си мисля че е време за почистване на дюзите. Та мисълта ми е може да звъннеш един телефон и да откараш да ти я погледнат. :bchug:
BMW не е нито най-бързата кола, нито най-луксозната, сигурно не и най-красивата, тя е просто е НАЙ-ДОБРАТА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 09 Окт 2013, 19:51

:yes: :yes: :yes:
arb3nning написа:Здравей колега, аз имах същия проблем с гнп-то, т.е. имах течове на нафта от уплътненията, затова се порових къде да я откарам да ми я оправят, звънях много телефони, търсих в интернет, и се оказа, че в Пловдив има сервиз АВЕЛ http://www.avel-trade.com/ ,, та откарах колата там, човека погледна колата, каза ми че смяната на уплътненията на гнп-то ми ще е към 120 а самите уплътнения стрували около 20 лв. След ремонта е изминал около 1 година и колата ми си върви супер без проблеми, сега забелязвам, че от скоро колата ми понапушва малко повече и си мисля че е време за почистване на дюзите. Та мисълта ми е може да звъннеш един телефон и да откараш да ти я погледнат. :bchug:

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от Dimitroff » 10 Окт 2013, 21:23

ivan. написа:
ivo_88 написа:
ivan. написа:
vladobate написа:Не ти е настроена на гориво както трябва. При смяната на това уплътнение трябва пак да се регулира, затова някой да си поиграе с порцията гориво.

Пиша без да съм сигурен....мисля,че при е46 не се нуждае от регулировка .Проблемът вероятно се крия в стягането на ''плочката''-в следствие на новата гарнитура(която е по-дебела от протеклата) при по-силно стягане от едната стране е възможно усукване на ''плочката''.
П.п. колега пробвай да охлабиш много,много леко и ако има нужда после стегни .Преди това изчакай и друго мнение ,защото вероятността да не съм прав е голяма :yes:


Колега то там няма нищо освен лентата за оборотите откачахме я ама после сия затегнахме сменихме единия уплатнител другия не защо е със лентата и затворихме плочката си има водачи и си влиза и затягаш това е може ли да е набила грешка що не откачахме акумолатора.

колега нешсте стегнули провилно болтовите грешканее набила аконее даваноконтакт Отворете пак ипочистете доната част на плочката и так тя където влиза може и малко маслице


Колега...Е46 няма ТДС мотор...следователно няма и плочка...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 59
Регистриран на: 20.10.2007
Местоположение: пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 320d-136-99g
Мечтае да кара: M5

Re: Претрисане след смяна на уплатнител на гнп

Мнение от ivo_88 » 19 Окт 2013, 17:53

Напредък по темата имаше буклук във клапана на аванса и беше паднала обвивката почистен е боклука този човек кадето мия прави каза че електрониката работи но сега оборотите играят по някога и като запали мени малко и се оспокоява след това малко тромава е при потегляне и расходомера се варви кам 10-20 с много малко гас ако някои колеги са се сбласкали с тоя проблем да споделят. :yes: :yes:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook