Какво да го правя този двигател N42
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
- Mitiracing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 148
- Регистриран на: 2.05.2003
- Местоположение: По света и в Плевен
- Кара: E92 Lci N55 /CBR 1100 XX/S1000RR
Re: Какво да го правя този двигател N42
Как върви проекта с 2.5-та или се отказа,гледам отдавна не си писал
- sharky4455
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 20.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i N42
- Мечтае да кара: Kawasaki Jet Ski 800 SX-R
- Детайли за колата: N42B20A
Re: Какво да го правя този двигател N42
Да и на мен ми минават ми същите мисли, като на "besnia" колега, малко късно се включвам, но по-добре късно от колкото никога, със същия мотор съм (n42 - N42B20A), оказа се според майстора ми, че поради харч от 1л. на 2000км масло с 5w40 Castrol съм, е добре да преминем към смяна на сегменти (и според мен всичко останало вериги, оптегачи, гумички на клапани, шлайф на глава и тн.), та това ми е дилемата, дали да се хвърлям в тези начинания или да прибегна към според мен по-лесен вариант, просто смяна на двигателя, и оттък идва другия момент дали е толкова лесно постижима, компютри сменят ли се и тн., плюс това не се знае и двигателя който ще сложа дали и той няма да се нуждае от същото начинание, като моя, объркан съм, моля за съвет, иначе съм доволен от колата си, не ми е омръзнали и ми се иска да я покарам още известно време, дайте съвет, мерси предварително!
P.s. Колега справил си се перфекто с колата, като се име в предвит от къде започна, можеш да научиш на някои неща местните там!
P.s. Колега справил си се перфекто с колата, като се име в предвит от къде започна, можеш да научиш на някои неща местните там!

- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: Какво да го правя този двигател N42
Харча на масло е от главата в 19 от 20 случая!
Не се хвърляй на сегменти, вериги и обтегачи!
Свалете главата, дайте я на ремонт, но задължително при хора, който са виждали такава глава, а след това, докато се ревизира - прегледайте цилиндрите за износване и кривини!
Не се хвърляй на сегменти, вериги и обтегачи!
Свалете главата, дайте я на ремонт, но задължително при хора, който са виждали такава глава, а след това, докато се ревизира - прегледайте цилиндрите за износване и кривини!
- sharky4455
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 20.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 318i N42
- Мечтае да кара: Kawasaki Jet Ski 800 SX-R
- Детайли за колата: N42B20A
Re: Какво да го правя този двигател N42
Това звучи супер, ама дали е възможно такъв харч, само от глава (+гумички и тн.), не говори ли точно той за необходимост от смяна на сегменти? 

- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Какво да го правя този двигател N42
Да колега,възможно е!Поради по високата работна температура на двигателя,гумичките на клапаните и о-ринг гарнитурите се изпичат и от там е целият разход на масло при тоз двигател!При мен харчеше 0,7л. на 1000 км. Castrol edge 0w30 и само след смяна на гумички всичко се оправи!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани