Проблем с цилиндър на ГИ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с цилиндър на ГИ
Здравейте,
Преди седмица сложих газов инжекцион на 320i 99г. и оттогава имам странен проблем.
На моменти ми изключва 3-ти цилиндър и колата се тресее и оборотите играят. Когато превключа на бензин известно време проблема остава и
до минута две се оправя. При диагностика ми излизат грешки:
240 burning fail Cylinder 3
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Първото нещо, което направих е да сменя свещите и да разменя бубината и лулата с някоя на друг цилиндър, за да видя да не е от тях. Пак си остана проблемен 3-ти цилиндър. След смяната на свещите не се е показвала първата грешка и не е спирал цилиндъра, но грешките на ламбдите остават (тук не знам това дали не е донякъде нормално за ГИ)
Забелязах обаче още в началото, че в INPA на екрана ROUGH 3-тия цилиндър се държи разлияно на газ и бензин. Ето и стойностите:
Бензин

Газ

Тук е малко под 1, но повечето пъти е към !2.8
Според газаджийте, проблема е по колата и тъй като на газ е по-капризна колата, затова тогава се показва.
Някакви идеи?
Преди седмица сложих газов инжекцион на 320i 99г. и оттогава имам странен проблем.
На моменти ми изключва 3-ти цилиндър и колата се тресее и оборотите играят. Когато превключа на бензин известно време проблема остава и
до минута две се оправя. При диагностика ми излизат грешки:
240 burning fail Cylinder 3
228 lambda contol tolerance Bank 2 to big
227 lambda contol tolerance Bank 1 to big
Първото нещо, което направих е да сменя свещите и да разменя бубината и лулата с някоя на друг цилиндър, за да видя да не е от тях. Пак си остана проблемен 3-ти цилиндър. След смяната на свещите не се е показвала първата грешка и не е спирал цилиндъра, но грешките на ламбдите остават (тук не знам това дали не е донякъде нормално за ГИ)
Забелязах обаче още в началото, че в INPA на екрана ROUGH 3-тия цилиндър се държи разлияно на газ и бензин. Ето и стойностите:
Бензин

Газ

Тук е малко под 1, но повечето пъти е към !2.8
Според газаджийте, проблема е по колата и тъй като на газ е по-капризна колата, затова тогава се показва.


Някакви идеи?
- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Ако на бензин е окей 3тия цилиндър според показанията, а на газ излиза от стойности то за мене газовата дюза прави проблем и може би трябва да се калиброва. Инак за прекъсването и грешката не мога да кажа. Но можеш да пробваш да изтриеш грешките и да покараш на бензин да видиш дали пак ще се появят. Ако не е появят, трябва пак да ходиш при газаджията.
- vankatagsi
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София, западния край
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 323CI
- Мечтае да кара: E36 M3 evo с валове
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
с какъв газов инжекцион си? И на мен ми излизаше такава грешка и ми гасеше цилиндъра и се оказа че газовата дюза на моменти спира. Смених я и сега карам пък да видиме. Не е зле да премериш компресия, ако е ок, насочи се към газовата. На газаджийте най-лесно им е да кажат че проблема ти е в колата/ безниновата система, това им е редовен номер..
- slav4o974
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 220
- Регистриран на: 8.11.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330XI
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Размени изходящото маркуче и буксата на газовата дюза с тези на съседната и ще разбереш къде е причината. Аз съм убеден че самата дюза е проблемна.
- ЗАЯДЛИВ ЗМЕЙ
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2386
- Регистриран на: 9.06.2005
- Кара: 518
- Мечтае да кара: БМВ с кожен салон
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Прегледай си задните ламбда сонди и по конректно 1ва задна. Кажи марката на инжекторите че имаше кофти партида много скоро.

М50B20 - Ни на баир ме радва , ни в завой ме плаши!
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Благодаря за отговорите, колеги.
Газовата е AG Zenit с дюзи Romano.
Преди малко, като идвах на работа пак ми изключи 3-ти цилиндър (предполагам, че е 3-ти, все пак той е проблемен) и на светофара оборотите играеха.
От някъде 700 паднаха на 500, после на 1000, после на към 300-400, после 1200 и оттам паднаха много и загасна. След като запалих, пак така почна и превключих на бензин, след 5-6 секунди се оправиха и всичко работеше ОК.
Газовата е AG Zenit с дюзи Romano.
Преди малко, като идвах на работа пак ми изключи 3-ти цилиндър (предполагам, че е 3-ти, все пак той е проблемен) и на светофара оборотите играеха.
От някъде 700 паднаха на 500, после на 1000, после на към 300-400, после 1200 и оттам паднаха много и загасна. След като запалих, пак така почна и превключих на бензин, след 5-6 секунди се оправиха и всичко работеше ОК.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Колега и аз бях така ... същите грешки и прочие но не само на 1 цилиндър а ги редуваше... но аз съм на бензин.. не на газ.. Намерих пукнат маркуч от клапана за картерни газове и от там смучеше.. паразитен въздух... и ми набиваше грешка за богата смес на ламбдите...Двигателя трепереше.. вибрираше и прочие.. Не Според мен не ти е настроено както трябва газовото и сместа става или богата или бедна ...
Ето моята тема която е различна от твоята но със същите грешки:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
Ето моята тема която е различна от твоята но със същите грешки:
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=34&t=339037
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Аз също видях, че хора са имали проблем с тези маркучи, но не би ли следвало и на бензин да имам същите проблеми, а не само на газ?
- AMERICANO
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 51
- Регистриран на: 22.06.2010
- Местоположение: Shumen
- Пол: Мъж
- Кара: e46 330 CI + e36 M3
- Мечтае да кара: e30 M3
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Тези дюзи на романо са много качествени и не ми се вярва да е от дюзата. Газовата утредба нова ли е? Също така виш дали са равни по дължина маркучите от дюзата до колектора.

Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Газовата утредба нова ли е?
Нова е на една седмица. А като цяло, до колко е нормално да светва Engine Check лампата, когато ГИ не е по OBD, защото ми го представиха за нещо нормално, тъй като не можело да чете стойностите от ламбда сондите?
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Колега Нормално е да свети лампата на всички таксита там ако изгасне... значи става нещо нередно.. особено при шевролетите... Остави ги тези приказки... Тая лампа светне ли двигателя работи в авариен режим... него не го интересува колко ще харчи просто ще те заведе до там дето си тръгнал.. Тази лампа при бмв не е нормално да свети..! това са празни приказки.. И какво е това газово уж ново скъпо пък да не чете по ОБД...
- arabian
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 14.03.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: 328i Е46 '99
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
slav4o974 написа:Размени изходящото маркуче и буксата на газовата дюза с тези на съседната и ще разбереш къде е причината. Аз съм убеден че самата дюза е проблемна.
Подкрепям! Коства 2 минути. Ако пак остане 3-ти проблемен мери компоресия, ако се измести търси проблема в казта. На мен пък ми изключваше 5-ти и се оказа, че филтърчето на газта ми е задръстено с ръжда, 3 дена след монтажа...
Усмихвайте се широко пред камерите на КАТ!
- landolin
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 25.01.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 535ix, 2012
Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Колега ходи при газаджиите и им кажи да ти оправят гаранционно колата - не ти работи газовата дюза на 3-ти цилиндър! При мен на два пъти ми показваше същото ИНПА-та и двата пъти беше дюза - прецакано уплътнение и оттам богата смес. Това естествено, че на бензин са наред нещата
)

Re: Проблем с цилиндър на ГИ
Ходих при газаджийте и пренастроиха ГИ. Било високо налягането в изпарителя и сега го намалиха и всичко работи ОК и колата не вибрира и не се тресе, а и грещни не показва вече. Всичко работи добре, пък да видим. А и разхода падна значително. Дано да си останат така нещата 

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани