Смяна на кормилни накрайници - задължително ли е и носача?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 934
Регистриран на: 26.08.2008
Местоположение: Евксиноград
Пол: Мъж
Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3

Re: Смяна на кормилни накрайници - задължително ли е и носач

Мнение от Демирев » 03 Окт 2013, 19:44

sachs написа:Не си противереча,колега.Нали питаш дали се сменят комплект с носачите?Казвам ти -не,не са в комплект с накрайниците.Сменят се ,ако и те са разбити.Това е.


Мерси! Убедих се че здраво ме лъжат в този сервиз.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: Смяна на кормилни накрайници - задължително ли е и носач

Мнение от tekabg » 03 Окт 2013, 21:29

Така си е колега явно те лъжат.А на реглаж се ходи само след смяна на кормилен накрайник.Носачите нямат нищо общо със сходимостта на предните колела ,сходимостта се регулира от втулката ,която свързва вътрешният и външният кормилен накрайник.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Смяна на кормилни накрайници - задължително ли е и носач

Мнение от Dirty M5 driveR » 04 Окт 2013, 6:21

tekabg написа:А на реглаж се ходи само след смяна на кормилен накрайник.Носачите нямат нищо общо със сходимостта на предните колела ,сходимостта се регулира от втулката ,която свързва вътрешният и външният кормилен накрайник.


Добре. Обясни тогава какво се случва, ако разстоянието между центровете на двата шарнира (вътрешен и външен) на новия носач е с 1мм по-късо или дълго? Или ъгълът образно казано между външния шарнир и опашката, дето влиза в тампона е различен? Или центърът на новия тампон е с 2мм встрани? Сходимостта се регулира с точност до десета от милиметъра. Ако за теб 1-2мм са нищо работа, то не знам за какъв реглаж изобщо става дума. Тоя толеранс може всеки да си го докара и вкъщи с рулетката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Смяна на кормилни накрайници - задължително ли е и носач

Мнение от Gqbriel » 04 Окт 2013, 9:55

tekabg написа:Така си е колега явно те лъжат.А на реглаж се ходи само след смяна на кормилен накрайник.Носачите нямат нищо общо със сходимостта на предните колела ,сходимостта се регулира от втулката ,която свързва вътрешният и външният кормилен накрайник.

Mмм тука не си прав - DIrtyM5driver ти го каза :yes:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook