Проблем с токовете
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- rezeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 74
- Регистриран на: 14.04.2012
- Пол: Мъж
- Кара: 330ci
- Мечтае да кара: M4
- Детайли за колата: 320D facelift M-tech2 --> 330ci....
Re: Проблем с токовете
oci написа:unikalen88 написа:това се получава и ако си слагал китаиски ксенон,другото което може да направиш е да ресетнеш от 21 меню но ме съмнява да има ефект
Колегата е прав ако имаш китайски ксенон извади буксите на баластите и с контактен спрей, ако имаш печка вебасто или чейнджър откачи им им буксите и карай без тях, щом стрелките забиват и не се връщат а с подаване на контакт втори път се оправят значи нещо забива К-Бус шината, НЕ е от таблото или поне е много малко вероятно сблъсквал съм се с този проблем не еднократно и табла съм сменял, но проблема винаги е в китойския ксенон, печката или чейнджъра, ако не е от тях значи друг модул или кабел на К-буса забива шината.
Нямам китайски ксенон, и печка нямам, а буксата на чейнджъра я извадих и пак си остава проблема... Кой дръг модул може да е и как да разбера ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с токовете
rezeto написа:oci написа:unikalen88 написа:това се получава и ако си слагал китаиски ксенон,другото което може да направиш е да ресетнеш от 21 меню но ме съмнява да има ефект
Колегата е прав ако имаш китайски ксенон извади буксите на баластите и с контактен спрей, ако имаш печка вебасто или чейнджър откачи им им буксите и карай без тях, щом стрелките забиват и не се връщат а с подаване на контакт втори път се оправят значи нещо забива К-Бус шината, НЕ е от таблото или поне е много малко вероятно сблъсквал съм се с този проблем не еднократно и табла съм сменял, но проблема винаги е в китойския ксенон, печката или чейнджъра, ако не е от тях значи друг модул или кабел на К-буса забива шината.
Нямам китайски ксенон, и печка нямам, а буксата на чейнджъра я извадих и пак си остава проблема... Кой дръг модул може да е и как да разбера ?
може да е всеки един или пък кабела на к-буса, аз ти ги дадах тези като най-често срещан проблем щом не е от тях си трябва ровене по колата.
17 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани