Проблем с палене
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Проблем с палене
Колата се кара предимно градско на къси разстояния,но затова пък зарежда много добре.Акумулатора на 1 година "умря" и смених с нов.На третия ден новия също умря.След съмнения,че печката ми черпи ток я спрях и вече 2ри ден нямам проблем с акумулатора.Обаче сега има друго.Вчера запали от 2рия път.Първия въртеше много добре, но все едно не и ходи гориво.Втория път запали от половин ключ.Днес същата работа, само че от третия път
Понеже онзи ден изпуснах ключа от високо,дали нещо не съм повредила по имобилайзера?
Благодаря предварително на отзовалите се

Благодаря предварително на отзовалите се
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Проблем с палене
На мен ми се струва, че имаш утечка някъде. Иначе за ключа ме съмнява - доста са здрави. Моя ключ редовно го изпускам, като веднъж даже го изпрах в пералнята.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с палене
Е щом е претърпял чак пране и нищо му няма значи може и друго да е.А дали е възможно да е от печката, тя нали черпи ток само при палене и после си дърпа гориво? 

- bmw_g_power
-
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 5.10.2012
- Пол: Мъж
Re: Проблем с палене
Колежке направи си диагностика на свещите!!!
- gromovich
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 396
- Регистриран на: 18.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46
- Мечтае да кара: T-72 само направо и с пълна газ
Re: Проблем с палене
Зависи каква печка имаш. Ако е от типа електрически нагревател, значи работи при следния режим:
Напрежение поне 12.8 V.
Обороти на двигателя поне 790об/м.
10сек след запалване на двигателя.
При външна температура под -5.0 до достигане на 86 градуса на антифриза.
При външна температура под 10.0 до достигане на 50 градуса на антифриза.
При външна температура под 20.0 до достигане на 17 градуса на антифриза.
Напрежение поне 12.8 V.
Обороти на двигателя поне 790об/м.
10сек след запалване на двигателя.
При външна температура под -5.0 до достигане на 86 градуса на антифриза.
При външна температура под 10.0 до достигане на 50 градуса на антифриза.
При външна температура под 20.0 до достигане на 17 градуса на антифриза.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с палене
Днес отивам на диагностика.Иначе колата пали от четвърт ключ.
А колкото до печката,тя нали подгрява антифриза.Обаче,мисля че не изключва изобщо-дали някой датчик е развален ?
А колкото до печката,тя нали подгрява антифриза.Обаче,мисля че не изключва изобщо-дали някой датчик е развален ?

- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: Проблем с палене
cvette написа:Акумулатора на 1 година "умря" и смених с нов.На третия ден новия също умря.След съмнения,че печката ми черпи ток я спрях ...
Колежке, като си купила новия акумулатор не ти ли мериха и консумацията, за да ти издадат гаранция? Ако пеката харчи би трябвало да я хванат.
cvette написа:...Вчера запали от 2рия път.Първия въртеше много добре, но все едно не и ходи гориво...
Колата дизелова ли е и как я паркираш? (в смисъл на равно/на наклон с предницата надолу/на наклон с предницата нагоре)
cvette написа:Колата се кара предимно градско на къси разстояния,но затова пък зарежда много добре.
В гараж ли стои колата? Ако я държиш в гараж ще пали доста лесно, дори и да я караш само на къси разстояния, стига акумулатора да не е съвсем заминал. На открито е съвсем друга ситуацията - ниските температури си казват думата.
Казваш, че зарежда добре, но при запалването консумира доста ток (особено ако е дизел), освен това сигурно караш и на фарове, така че колкото и добре да зарежда ако я караш по 2-3-4 километра акумулатора си пада.
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с палене
1.Още не съл взела гаранцията,съответно не сме мерили все още нищо.
2.Дизел е.Паркирам я предимно на равно,а много рядко с предницата надолу.С предницата нагоре не я паркирам,ако имаш в предвид да връща/пада горивото.
3.Не е в гараж.Малко се кара колата,но в последните 2-3 дни откакто спрях печката,нямам съмнения да пада акумулатора, понеже сутрин и вечер върти доста бързо.
Знам че, за да зареди консумирания ток при палене поне, си трябва каране повече от километър-два на ден.
Друго ме мъчи,защо 2-3 пъти не искаше да ми запали-все едно че не и ходеше гориво или е прекъснал имобилайзера
2.Дизел е.Паркирам я предимно на равно,а много рядко с предницата надолу.С предницата нагоре не я паркирам,ако имаш в предвид да връща/пада горивото.
3.Не е в гараж.Малко се кара колата,но в последните 2-3 дни откакто спрях печката,нямам съмнения да пада акумулатора, понеже сутрин и вечер върти доста бързо.
Знам че, за да зареди консумирания ток при палене поне, си трябва каране повече от километър-два на ден.
Друго ме мъчи,защо 2-3 пъти не искаше да ми запали-все едно че не и ходеше гориво или е прекъснал имобилайзера

- kvi2xlc
- Потребител
-
- Мнения: 31
- Регистриран на: 19.12.2010
- Местоположение: Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: е46 touring 320 D от 12 години
- Мечтае да кара: е46 320 Д
Re: Проблем с палене
наскоро и брата се сдоби и е46 м47н и та почна проблема и при неговата ту пали от раз ту изобщо не иска от прочетеното от форума
разбрах за 4 проблемчета които най често се срещат в тази ситуация 1. помпата в резервоара 2. помпата под седалката
3.датчик на реила и 4. дюзи на диагностика записва ниско налягане в реила и при палене тръгва добре налягането след което спада
Колешке направи и диагностика и виж дали налягането е добре
а може и само свещи да се окаже
На брат ми едни "Майстори" му казаха всичко е ок смени си акумулатора ще се оправи Да ама Не сега и проверяваме датчика на реила с друг дали ще има промяна па ще видим поне не сме при предните
разбрах за 4 проблемчета които най често се срещат в тази ситуация 1. помпата в резервоара 2. помпата под седалката
3.датчик на реила и 4. дюзи на диагностика записва ниско налягане в реила и при палене тръгва добре налягането след което спада
Колешке направи и диагностика и виж дали налягането е добре
а може и само свещи да се окаже
На брат ми едни "Майстори" му казаха всичко е ок смени си акумулатора ще се оправи Да ама Не сега и проверяваме датчика на реила с друг дали ще има промяна па ще видим поне не сме при предните
- MoToPuCT
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 101
- Регистриран на: 14.06.2007
- Местоположение: BG, EU
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d, E60 530xi, Yamaha YZF R1
- Мечтае да кара: E92 M3, E46 M3 CSL, всякакви Aston Martin
Re: Проблем с палене
cvette написа:2.Дизел е.Паркирам я предимно на равно,а много рядко с предницата надолу.С предницата нагоре не я паркирам,ако имаш в предвид да връща/пада горивото.
Друго ме мъчи,защо 2-3 пъти не искаше да ми запали-все едно че не и ходеше гориво или е прекъснал имобилайзера
Наклона при паркирането и типа на мотора ме интересуваха, защото понякога дизелите гълтат въздух ако са паркирани с муцуната нагоре, при теб явно не е това. Ако не си сменяла скоро горивен филтър го направи, ако караш с някаква съмнитена нафта - по-добре недей (най-малкото защото замръзва дори и при сегашните температури). Силно препоръчително е да минеш диагностика, за да видиш дали имаш проблем с помпа/свещи/реле на подрев или нещо друго. Всъщност с какъв мотор си - ГНП или common rail? Колата пуши ли в някакъв особен цвят след запаване?
Щом си изолирала печката и проблемите с акумулатора са спрели, значи си открила проблема

Така или иначе печката се разваля отведнъж, не може да ти тормози акумулатора цяла година и през това време да можеш да палиш колата (макар и трудно). Ако караш само на къси разстояния трябва поне 1-2 пъти в месеца да я изкарваш за по-дълги курсове, или пък да го включваш на зарядно през известно време (4-6 месеца).
- cvette
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 141
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Жена
- Кара: E92, F11
- Мечтае да кара: М3
Re: Проблем с палене
Благодаря Ви за съветите.Колата е стария мотор 136 к.с.А тази помпа в резервоара или под седалката трябва ли да издава някакъв звук-да се заслушам дали работи?Тези дни ще ходя на диагностика и дано открием проблема.За сега не го е правила пак,но все пак.
- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Проблем с палене
Здравейте и весело посрещане на празниците!
Имам тема-"Студена не пали".При мен проблемите започнаха от печката,че до помпата (ГНП).Но диагностика му е майката!И кадърни хора!
Имам тема-"Студена не пали".При мен проблемите започнаха от печката,че до помпата (ГНП).Но диагностика му е майката!И кадърни хора!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
- Diedarling
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 22.10.2012
- Кара: E46/136/2000
Re: Проблем с палене
Привет колеги !
Със същия мотор съм , e46 - 2.0 / 136 коня , 2000 г.
Имам същия проблем.Пали когато си иска сутрин, САМО СУТРИН ПРАВИ ПРОБЛЕМ ! Веднъж запали ли - няма проблем за през деня.
Закачихме я за диагностика, компютъра казва че има свещи заминали + датчик на маховика ??? Възможно ли е и от този датчик да не иска да пали и каква всъщност функция изпълнява той ?
Отворихме двигателя, изкарахме свещите, тествахме ги по следния начин , изкарани извън двигателя леко ги намазахме с масло.След подаване на контакт и четирите свещи пропушваха( или иначе казано греят си - по пътя на логиката би трябвало да са работещи ? )Въпроса е има ли друг начин за тестване на свещите ?
По време на отварянето , смених горивен филтър ( беше бая мизерен ) + чисто нов акумулатор на berga power block 12 v 80 ah
От както смених акумулатора не ми беше правила проблем до днес.
Интересното беше че при средна температура от - 5-10 градуса палеше само с една подргрявка на свещите ! Вчера при температура + 7 по обед не запали
...
Със същия мотор съм , e46 - 2.0 / 136 коня , 2000 г.
Имам същия проблем.Пали когато си иска сутрин, САМО СУТРИН ПРАВИ ПРОБЛЕМ ! Веднъж запали ли - няма проблем за през деня.
Закачихме я за диагностика, компютъра казва че има свещи заминали + датчик на маховика ??? Възможно ли е и от този датчик да не иска да пали и каква всъщност функция изпълнява той ?
Отворихме двигателя, изкарахме свещите, тествахме ги по следния начин , изкарани извън двигателя леко ги намазахме с масло.След подаване на контакт и четирите свещи пропушваха( или иначе казано греят си - по пътя на логиката би трябвало да са работещи ? )Въпроса е има ли друг начин за тестване на свещите ?
По време на отварянето , смених горивен филтър ( беше бая мизерен ) + чисто нов акумулатор на berga power block 12 v 80 ah
От както смених акумулатора не ми беше правила проблем до днес.
Интересното беше че при средна температура от - 5-10 градуса палеше само с една подргрявка на свещите ! Вчера при температура + 7 по обед не запали

- викентии70
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 120
- Регистриран на: 27.04.2008
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E46,330D,300 bhp
- Мечтае да кара: 535 D
Re: Проблем с палене
Здравейте,колеги!
Ако някой си направи труда да прочете това,което вече е изписано по темата (а доста има писано за трудното първо палене сутрин) ще разбере,че при дизелите Е46 това си е обща болежка.И май това се случва само в бг.От всичко изписано досега причините може да са няколко :лоша нафта-последния път като отворих горивния филтър извадих една шепа стружки!? даже с магнит вадих тия по дъното;задръстени АГР-и,колектори и т.н.;ГНП - това беше при мен причината (беше се изместила с няколко градуса и след наместването и всичко си тръгна както трябва);въздушен филтър-не на последно място (на дизела му трябва въздух и то много въздух);печката ако и е изгоряло управлението-това е един от МНОГО често срещаните проблеми при Е46,136 к.с.(при мен даже нямаше връзка с компютъра,когато отидох за диагностика,че два дена търсиха защо нямам компютър.Е накрая изключиха печката от 2-те клеми и всичко светна).Само за информация - и даже само една свещ да работи (да е изправна),когато другото е наред пак ще запали.Не мога да се сетя а всичко писано по темата,но потърсете в търсачката може и да видите проблема си и разрешението му в някоя от темите.
Дано съм бил полезен!
П.С. само аз ли виждам,че никой от тези,които са в час и знаят,сега не отговарят,защото всичко по темата е казано!
Ако някой си направи труда да прочете това,което вече е изписано по темата (а доста има писано за трудното първо палене сутрин) ще разбере,че при дизелите Е46 това си е обща болежка.И май това се случва само в бг.От всичко изписано досега причините може да са няколко :лоша нафта-последния път като отворих горивния филтър извадих една шепа стружки!? даже с магнит вадих тия по дъното;задръстени АГР-и,колектори и т.н.;ГНП - това беше при мен причината (беше се изместила с няколко градуса и след наместването и всичко си тръгна както трябва);въздушен филтър-не на последно място (на дизела му трябва въздух и то много въздух);печката ако и е изгоряло управлението-това е един от МНОГО често срещаните проблеми при Е46,136 к.с.(при мен даже нямаше връзка с компютъра,когато отидох за диагностика,че два дена търсиха защо нямам компютър.Е накрая изключиха печката от 2-те клеми и всичко светна).Само за информация - и даже само една свещ да работи (да е изправна),когато другото е наред пак ще запали.Не мога да се сетя а всичко писано по темата,но потърсете в търсачката може и да видите проблема си и разрешението му в някоя от темите.
Дано съм бил полезен!
П.С. само аз ли виждам,че никой от тези,които са в час и знаят,сега не отговарят,защото всичко по темата е казано!
Ако вече трети ден не ти се работи,значи е сряда!
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани