е46 клапан на турбината

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

е46 клапан на турбината

Мнение от dimitar46 » 13 Апр 2012, 17:09

някои знаели какво трябва да е напрежението на клапана на турбината (с двата вакума ) и на ЕГРа
е46 320д 136кн.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 13.04.2007
Местоположение: Пловдив

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от lordtwister » 18 Апр 2012, 16:29

За турбото когато е на контакт колата-0.8V, когато си работи на място-1.2V.За ЕГР-то когато работи на място колат 11-14V. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от dimitar46 » 22 Ное 2012, 1:19

колеги това което е писал колегата вярно ли е с сигорност моята на контакт е 6,15в а запалена 8,20в
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от dimitar46 » 25 Ное 2012, 20:26

ааааа тук уш всички разбират а сега никой не казва нищо
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от BaHka » 26 Ное 2012, 21:07

Мисля че трябва да имаш 12 волта и на двата клапана на контакт

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 10.12.2009
Местоположение: Sliven
Пол: Мъж
Кара: e46

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от dimitar46 » 28 Ное 2012, 18:55

е някои не знаели каде да видя
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: е46 клапан на турбината

Мнение от JTD » 28 Ное 2012, 19:12

Трябва да имаш 12 волта (колкото е напрежението на акумулатора или алтернатора). Тези 12 волта трябва да са на едното краче която жица да е с червено-бял цвят. Същото е и с напрежението на ЕГР клапана. Те използват едно напрежение (една линия). Също това напрежение отива и на 2-ро краче на дебитомера. Провери дали случайно и там не е по-ниско, за да имаш някаква насока. Иначе всичко това минава през предпазител Ф2, който е 30А и през реле К46.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook