Проблем след смяна на носач
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Проблем след смяна на носач
Здравейте колеги днес смених десния носач на мойта кола е46 330цд ,след смяната забелязъх че волана ми стои леко в ляво,при бързо влизане в един завой ми светна дсц + ръчната ,изгасих запалих и изчезна. Възможно ли е от това че волана ми е леко на криво да се получи някаква грешка...Утре ще мина на реглаж,но все пак ако някой е имал такива ядове ще съм благодарен ако сподели.Благодаря Ви предварително:)
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Проблем след смяна на носач
choio написа:Здравейте колеги днес смених десния носач на мойта кола е46 330цд ,след смяната забелязъх че волана ми стои леко в ляво,при бързо влизане в един завой ми светна дсц + ръчната ,изгасих запалих и изчезна. Възможно ли е от това че волана ми е леко на криво да се получи някаква грешка...Утре ще мина на реглаж,но все пак ако някой е имал такива ядове ще съм благодарен ако сподели.Благодаря Ви предварително:)
След като си с DSC имаш датчик,за ъгъл на завиване на волана - често се случва,при смяна на носач/накрайник да има нужда от калибровка....потърси колега,който разбира от ДИС за да свърши тази работа.
Нещо друго,след като волана седи настрани - отиди на реглаж,за да е всичко на 100%...
Няма да се плашиш,карай по внимателно за момента и при първа възможност провери и 2-те неща

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем след смяна на носач
Gqbriel написа:choio написа:Здравейте колеги днес смених десния носач на мойта кола е46 330цд ,след смяната забелязъх че волана ми стои леко в ляво,при бързо влизане в един завой ми светна дсц + ръчната ,изгасих запалих и изчезна. Възможно ли е от това че волана ми е леко на криво да се получи някаква грешка...Утре ще мина на реглаж,но все пак ако някой е имал такива ядове ще съм благодарен ако сподели.Благодаря Ви предварително:)
След като си с DSC имаш датчик,за ъгъл на завиване на волана - често се случва,при смяна на носач/накрайник да има нужда от калибровка....потърси колега,който разбира от ДИС за да свърши тази работа.
Нещо друго,след като волана седи настрани - отиди на реглаж,за да е всичко на 100%...
Няма да се плашиш,карай по внимателно за момента и при първа възможност провери и 2-те неща
Благодаря колега

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем след смяна на носач
Изместил ти се е волана, защото ти се е променила сходимостта.
- pekicha
- Потребител
-
- Мнения: 46
- Регистриран на: 26.11.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 320D 2003
Re: Проблем след смяна на носач
Просто мини преден мост и си готов. И при мен беше така, заради датчика свързан с ъгъла на завиване на волана. По принцип е задължително да се минава на преден мост след смяна на носачи, накрайници, амортисьори. Да не говорим, че по нашите пътища на 10-15к километра си е препоръчитлно :-).
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 792
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Проблем след смяна на носач
pekicha написа:Просто мини преден мост и си готов. И при мен беше така, заради датчика свързан с ъгъла на завиване на волана. По принцип е задължително да се минава на преден мост след смяна на носачи, накрайници, амортисьори. Да не говорим, че по нашите пътища на 10-15к километра си е препоръчитлно :-).
Благодаря колега,днес минах реглаж заден и преден мост и всичко си дойде на мястото,благодаря на отзовалите се,ако модераторите преценят нека заключат темата,със здраве

6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани