Вървеж на 320 D

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.10.2012
Пол: Мъж

Вървеж на 320 D

Мнение от toreador731 » 24 Ное 2012, 11:18

Добро утро колеги! От месец имам вече е46 320 Д 136 к.с. 2000 година. Много съм доволен от него,нямам забележки единствено много бързо започна да тропа предницата като мина през дупка,вероятно са биалетките.
Имам няколко въпроса!
1-ви въпрос е: Много ли е наложително да се смени филтъра на картерните газове и ако не се смени навреме какви полследици може да има?
2-ри въпрос:Интересува ме в стоков вид,колата с какви коли се сравнява от към вървеж.
3-ти въпрос: Вярно ли е ,че слабото място е тубото и ако е да , може ли да се сложи от 330 д турбина , мисълта ми е таква: Искам да направя на баварчето един проект с чип ,генерация на ф63,да сменя дюзите и турбото,могат ли да паснат от 330 д ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Вървеж на 320 D

Мнение от barty » 24 Ное 2012, 12:51

toreador731 написа:Добро утро колеги! От месец имам вече е46 320 Д 136 к.с. 2000 година. Много съм доволен от него,нямам забележки единствено много бързо започна да тропа предницата като мина през дупка,вероятно са биалетките.
Имам няколко въпроса!
1-ви въпрос е: Много ли е наложително да се смени филтъра на картерните газове и ако не се смени навреме какви полследици може да има?
2-ри въпрос:Интересува ме в стоков вид,колата с какви коли се сравнява от към вървеж.
3-ти въпрос: Вярно ли е ,че слабото място е тубото и ако е да , може ли да се сложи от 330 д турбина , мисълта ми е таква: Искам да направя на баварчето един проект с чип ,генерация на ф63,да сменя дюзите и турбото,могат ли да паснат от 330 д ?


Здравей колега, честита придобивка!

Филтъра на картерните газове се сменя при нужда, но е препоръчително да го смениш преди да дойде нуждата.
На въпрос 2 да отговорят колегите.
Отговорите на въпрос 3 са всъщност два:
- турбото на всяко кола е слабо място, т.е. идва време за смяна / ремонт. Трябва да оставяш колата да работи 1-2 мин.на място след продължително шофиране, за да се охлади турбото.
- проектите са скъпи, за мен по-добрият начин е покупка на 330д
:yes:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 10.10.2012
Пол: Мъж

Re: Вървеж на 320 D

Мнение от toreador731 » 24 Ное 2012, 13:07

благодаря за бързия отговор колега!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1107
Регистриран на: 8.10.2008
Местоположение: Ruse
Кара: Дизели

Re: Вървеж на 320 D

Мнение от VRPerformance » 24 Ное 2012, 17:07

няма как да смениш дюзите с такива от 330д,защото 3литра е комон рейл а твоето не е...освен това помпата ти е лимитер на гориво и нямаш много на каде да го дигаш...тоест няма вариянт да я направиш много силна дори и с голямо турбо...освен тея неща ти трябва и съединител защото на 320д е слаб...

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Вървеж на 320 D

Мнение от Zagy » 24 Ное 2012, 19:41

По точки:

1) направо си е задължително да смениш филтъра за картерните газове. Ако не знаеш кога е бил сменян преди - направо го сменяй, че иначе после ще правиш турбо;
2) много трудно може да се каже - не се знае в какво състояние е мотора и колата като цяло.
3) даже не си го и помисляй. Само й сложи чип и не се занимавай повече.
Si non confectus, non reficiat.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 10.08.2012
Местоположение: Plaza Dance
Пол: Мъж
Кара: 330ci Stahlgrau

Re: Вървеж на 320 D

Мнение от asotsf » 24 Ное 2012, 23:51

Честито първо и по въпросите:
1- това беше първото нещо което аз смених като купих мойта и бих казал че е задължително да го смениш ако не си сигурен колко стар и затлачен може да бъде твоя.
2- аз лично съм доволен от вървежа и смятам че за градски условия си е доста пъргава.
3- против такива проекти съм където хората купуват една кола и тръгват да я правят като някоя друга, за пример: е46 да се прави на е60, преди фейса да се сменят калници, мигачи с фейсови и т.н. но всеки сам си преценява какво да прави с колата си.
Аз лично никога не бих я обрекъл с чип, ако почнат да ми малеят конете ще си купя по-мощна просто.

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook