Проблем с форсирането, давене? - Е46

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.11.2012
Пол: Мъж

Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от detox » 20 Ное 2012, 18:04

Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добре :lol: не тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от zvetiko » 20 Ное 2012, 19:04

Може би датчик за температурата на антифриза. Показва доста по-ниска температура от реалната при загрят двигател, горивната смес се обогатява ненужно и от там даването.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от oci » 20 Ное 2012, 20:52

detox написа:Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добре :lol: не тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!


сега ще смениш и дебитомера и всичко ще е ок и няма да имаш проблеми вече с този мотор, за да си сигурен, че е от него откачи му буксата и пробвай без дебитомер ако го няма пукането и забиването значи на 100 процента проблема е в него.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от BaHka » 20 Ное 2012, 21:33

oci написа:
detox написа:Здравейте, от около 3 месеца карам БМВ 318i Е46 1.9 118кс. На скоро почнах да забелязвам че колата на свободен ход се дави и това само като е загряла,като я запаля сутрин студена няма давене сичко ОК, наи много се чувства от порядака на 1500 оборота и 2500, правя следното, натискам газта до ламарината и отпускам на 5000 оборота, изчаквам да слезе към 2000 оборота и отново до ламарината, дави се и се оправя и по някога нещо пука докато се дави и мисля че някаде до двигателя пука, но на по високи обороти от 3000 като подам газ до ламарината значително по малко се дави.Колата на скорост е чук, върви и пее и се наема много добре :lol: не тресе обороти, Чека не свети а преди 1 месец светеше и казаха Ламбда сонда, сменихме я и спря да свети, ще съм ви много благодарен ако споделите мнението си! Благодаря предварително!


сега ще смениш и дебитомера и всичко ще е ок и няма да имаш проблеми вече с този мотор, за да си сигурен, че е от него откачи му буксата и пробвай без дебитомер ако го няма пукането и забиването значи на 100 процента проблема е в него.



Да смени и клапана за картерните газове и със сигурност няма да има проблем с този мотор :)

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.11.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от detox » 20 Ное 2012, 22:35

Колата не забива, това го има само на празен ход, колата на скорост върви перфекно, няма загуба на мощност няма да забива при рязко подаване на газ абее сичко нормално, а за дебитомера утре ще изкарам кабела да видим какъв ще е резултата!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 220
Регистриран на: 8.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330XI

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от slav4o974 » 20 Ное 2012, 23:17

То така като е започнал да сменя разни работи, дали да не погледне и "смени" и свещите с нови точно за този мотор.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6273
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от zvetiko » 21 Ное 2012, 11:00

След като смени дебитомера, клапана за картерни газове и разни други неща нека погледне, по-точно измери и датчика за температура на антифриза. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 24.10.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e 46 318Ci
Мечтае да кара: M3 на писта
Детайли за колата: черна

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от Master_Fan » 21 Ное 2012, 14:20

Ако проблема е в дебитомера щеше да прекъсва и в движение най-вече в ниските обороти!Казвам го от личен опит.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 20.11.2012
Пол: Мъж

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от detox » 21 Ное 2012, 15:47

Не, определено не е от дебитомера! Като го изкарах колата направо не може да вдигне обороти, пука много и тресе обороти... по скоро се съмнявам от температурния датчик, но не знам как да проверя... :confused:
Последна промяна detox на 21 Ное 2012, 17:18, променена общо 1 път

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 138
Регистриран на: 13.10.2008
Местоположение: София/Свиленград
Кара: с удоволствие
Мечтае да кара: по хубави пътища
Детайли за колата: G30 520 xDrive 2017

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от g_mihalev » 21 Ное 2012, 16:26

zvetiko написа:След като смени дебитомера, клапана за картерни газове и разни други неща нека погледне, по-точно измери и датчика за температура на антифриза. ;)


Ако е датчика за температурата няма ли да показва грешно и на таблото. Какви са неговите симптоми ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Проблем с форсирането, давене? - Е46

Мнение от oci » 22 Ное 2012, 1:37

detox написа:Не, определено не е от дебитомера! Като го изкарах колата направо не може да вдигне обороти, пука много и тресе обороти... по скоро се съмнявам от температурния датчик, но не знам как да проверя... :confused:


а сега вече щом не е от дебитомера е време за една диагностика за да си видят и живите данни и да се хване проблема, може да има и паразитен въздух, така преди един месец дойде при мен един колега с подопни проблеми и му беше измъкнат един от маркучите за вакумчетата.
така, че закачи я пък може и да е записал някоя грешка и да се ориентираш по точно в обстановката.
Лично за мен е грешно да се сменят здрави части наред на принципа проба грешка, то ако почнеш кабели, свещи, сонди, датчици, клапани за картерни газове и т.н до безкрай то е ясно, че рано или късно ще се оправи колата :mhihi:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook