Смяна сегменти

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 2.01.2007
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: БМВ 318и M43TU B19
Мечтае да кара: БМВ 750

Смяна сегменти

Мнение от itan75 » 05 Окт 2012, 20:02

Здравейте колеги! Искам да се допитам до тези от вас,които са сменяли сегменти.Реших да сменя на моята кола сегментите и понеже масления сегмент ми е в три части,което разбира се не върши никаква работа,сегмента от Лада(цял маслен с пружинка) заспа точно по диаметъра на цилиндъра с ключ за 4-те цилиндъра от 0,20мм до 0,25мм.Т.е перфектно,обаче за целта трябваше да занеса на стругар буталата за да престърже канала на буталото от 2.5мм на 4мм,колкото е височината на Ладовия сегмент.На пръв поглед нищо работа и аз отидох уж при най-добрия стругар в Бургас,който ми е и съученик между другото Evil or Very Mad .Той обаче оставил буталата на баща си,който също е стругар понеже имал много работа и баща му е оставил хлабина между сегмента и канала на буталото 0.2мм Evil or Very Mad при максимален допуск 0.15мм.На другия ден вече си купих комплект сегменти от Лада и отидох при малкия да разстържем и другите два канала за компресионните сегменти и да видим какво можем да направим за маслените канали.На последното бутало ножа на струга задра в канала на сегмента и пре.ба челото на буталото заедно с канала му Evil or Very Mad .Той каза,че утре го носи на аргончик да го напластява и след това ще ми разстърже канала.Та какво да очаквам от наварено 4-то бутало и хлабина в каналите на маслените сегменти 0.2мм? Да се счупи канала на буталото? Да се счупи сегмента?Да чука сегмента или....незнам и аз вече Crying or Very sad
Не спорете с идиоти! Те най-напред те завличат до нивото си, след което побеждават благодарение на опита си.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 762
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: M62B46

Re: Смяна сегменти

Мнение от Retrofit » 06 Окт 2012, 21:27

Пусни му един ладов мотор в коша на това БМВ и не се занимавай с глупости.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Смяна сегменти

Мнение от bai_ILIA » 06 Окт 2012, 21:35

интересен експеримент :D
"Чемодан, вокзал, Москва"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Смяна сегменти

Мнение от Jordana » 06 Окт 2012, 23:15

Намери си едни други бутала от форума.Тия можеш да ги изхвърлиш директно не само четвъртото.Едно че тия хлабини са неадекватни второ аргона деформира цялото бутало както и да го пазиш.И каква е причината да се заменя съставен маслен сегмент /по добрия вариант/ с такъв цял ?!
Последна промяна Jordana на 07 Окт 2012, 7:13, променена общо 1 път
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 6.10.2010

Re: Смяна сегменти

Мнение от kokoko » 06 Окт 2012, 23:52

сигменти от застава заспиват , и става 100 коня отгоре

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Re: Смяна сегменти

Мнение от michev » 06 Окт 2012, 23:55

Не става въпрос за БМВ, колегата е писал и в други форуми, ама не вярва на писаното там, та и тука пробва.
only rear wheel drive

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Смяна сегменти

Мнение от Zagy » 07 Окт 2012, 11:08

Нови бутала. Иначе рискуваш да си пре*беш целия мотор - представям си тогава ква тема ще пуснеш.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Смяна сегменти

Мнение от mitrax » 07 Окт 2012, 19:56

:shock: :shock: :shock:
много мъка има по тоя свят
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Смяна сегменти

Мнение от spower » 08 Окт 2012, 11:04

Тук едва ли някой си е правил подобен експеримент, затова не пречи да се пробва тъкмо ще видим резултата. Буталото преди да се наварява го замерете с микрометъра в челото, средата и полата и после след интервенцията с аргона пак да се види има ли промяна на формата. Режете канала и монтирай. Докарал си до тук нещата не върви да се откажеш накрая. Вярно е, че с оригинални части е най-добре, но без експерименти няма техническа революция :mhihi:
ПП Разкажи после какво се е случило.
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Смяна сегменти

Мнение от Dimitroff » 09 Окт 2012, 9:15

Боже, боже, божееее :banghead:

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook