колеги, Имам следния проблем
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
колеги, Имам следния проблем
Стабилността идва от ширината на гумата и по ниския и профил -> по добро разпределение на въздуха в нея...205 е стандартна гума вече, от там нагоре разликите са осезаеми
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- gesh
- Потребител
-
- Мнения: 22
- Регистриран на: 8.01.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: хората по пътищата да бягат...
- Мечтае да кара: V8 R730 ;)
Re: колеги, Имам следния проблем
да кажем, че карах с едни 195/65/15 на Е36 и почваше да "играе" доста над 130км/ч ...относно комфорта на дълъг път, зависи кой какво има предвид под дълъг път и комфорт.за нашите пътища и двете понятия са неуместни, но това е лично мнение и не ангажирам никого с това
Слагайте 195/65/15 на М-ките


определено не бъркаме определения и понятия, а просто споделяме мнения


- mitev85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 30.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d 99'
Re: колеги, Имам следния проблем
Колеги и аз имам подобен проблем, а съм карал същата е46-ца отново със 17-ки и няма такова нещо, според мен проблема е в рейка или накрайници, все пак има доста коли които си излизат от завода със 17-ки
Някой има ли си на идея става ли рейката от е46 с десен волан??

- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: колеги, Имам следния проблем
mitev85 написа:Колеги и аз имам подобен проблем, а съм карал същата е46-ца отново със 17-ки и няма такова нещо, според мен проблема е в рейка или накрайници, все пак има доста коли които си излизат от завода със 17-киНякой има ли си на идея става ли рейката от е46 с десен волан??
Подобни проблеми колкото искаш сигурно,само не разбрах какво имаш предвид под това "няма такова нещо" за носенето по коловозите ли?
Защо бъркате ширина на джанта/гума с цолажа?
факторите определящи стабилността на пътя едва ли могат да бъдат ограничени с добавяне на милиметри в повече на гумите....
Не не се ограничават,разбира се но не са никак маловажни... разликата от 195 на 225 е голяма...не говоря за цолаж а за ширина...както казах и малко по-горе,по ниска широка гума рапределя въздуха ,по-добре отколкото тясна и висока - от там по-добра стабилност,по дълго време максимално контактно петно,по-добро сцепление и ала бала...
Много подценявате гумите,основна грешка на българския шофьор

bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitev85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 30.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d 99'
Re: колеги, Имам следния проблем
Gqbriel написа:mitev85 написа:Колеги и аз имам подобен проблем, а съм карал същата е46-ца отново със 17-ки и няма такова нещо, според мен проблема е в рейка или накрайници, все пак има доста коли които си излизат от завода със 17-киНякой има ли си на идея става ли рейката от е46 с десен волан??
Подобни проблеми колкото искаш сигурно,само не разбрах какво имаш предвид под това "няма такова нещо" за носенето по коловозите ли?
Защо бъркате ширина на джанта/гума с цолажа?факторите определящи стабилността на пътя едва ли могат да бъдат ограничени с добавяне на милиметри в повече на гумите....
Не не се ограничават,разбира се но не са никак маловажни... разликата от 195 на 225 е голяма...не говоря за цолаж а за ширина...както казах и малко по-горе,по ниска широка гума рапределя въздуха ,по-добре отколкото тясна и висока - от там по-добра стабилност,по дълго време максимално контактно петно,по-добро сцепление и ала бала...
Много подценявате гумите,основна грешка на българския шофьор
Колега прав си, относно коловозите съм съгласен все пак няма как да не се усетят със по широка гума, но при мен усещам несигурност във волана и при неравен път без значение дали има коловози и особено ако ми се наловжи да намаля рязко при неравен път и едвам одържам волана - започва да играе на ляво и дясно, гумите ми са 17 на 225 обаче преди това бях с 15/205 и пак е същата работа дори и с чисто нови гуми, ходих в три сервиза и на трите места ми казват че всичко е наред и вече незнам какво да предприема, мисля си че е рейка.. та някой знае ли дали рейка от десняк става на ляв волан?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: колеги, Имам следния проблем
mitev85 написа:Gqbriel написа:mitev85 написа:Колеги и аз имам подобен проблем, а съм карал същата е46-ца отново със 17-ки и няма такова нещо, според мен проблема е в рейка или накрайници, все пак има доста коли които си излизат от завода със 17-киНякой има ли си на идея става ли рейката от е46 с десен волан??
Подобни проблеми колкото искаш сигурно,само не разбрах какво имаш предвид под това "няма такова нещо" за носенето по коловозите ли?
Защо бъркате ширина на джанта/гума с цолажа?факторите определящи стабилността на пътя едва ли могат да бъдат ограничени с добавяне на милиметри в повече на гумите....
Не не се ограничават,разбира се но не са никак маловажни... разликата от 195 на 225 е голяма...не говоря за цолаж а за ширина...както казах и малко по-горе,по ниска широка гума рапределя въздуха ,по-добре отколкото тясна и висока - от там по-добра стабилност,по дълго време максимално контактно петно,по-добро сцепление и ала бала...
Много подценявате гумите,основна грешка на българския шофьор
Колега прав си, относно коловозите съм съгласен все пак няма как да не се усетят със по широка гума, но при мен усещам несигурност във волана и при неравен път без значение дали има коловози и особено ако ми се наловжи да намаля рязко при неравен път и едвам одържам волана - започва да играе на ляво и дясно, гумите ми са 17 на 225 обаче преди това бях с 15/205 и пак е същата работа дори и с чисто нови гуми, ходих в три сервиза и на трите места ми казват че всичко е наред и вече незнам какво да предприема, мисля си че е рейка.. та някой знае ли дали рейка от десняк става на ляв волан?
Криви дискове - на око не можеш да ги провериш - сваляш,и тогава да ги замерят (ако е при спиране) ако е и при движение по прав път е различно..но рейката няма да стане от десняк,точно тя се сменя при обръщане на волана
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mitev85
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 219
- Регистриран на: 30.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 320d 99'
Re: колеги, Имам следния проблем
Gqbriel написа:mitev85 написа:Gqbriel написа:mitev85 написа:Колеги и аз имам подобен проблем, а съм карал същата е46-ца отново със 17-ки и няма такова нещо, според мен проблема е в рейка или накрайници, все пак има доста коли които си излизат от завода със 17-киНякой има ли си на идея става ли рейката от е46 с десен волан??
Подобни проблеми колкото искаш сигурно,само не разбрах какво имаш предвид под това "няма такова нещо" за носенето по коловозите ли?
Защо бъркате ширина на джанта/гума с цолажа?факторите определящи стабилността на пътя едва ли могат да бъдат ограничени с добавяне на милиметри в повече на гумите....
Не не се ограничават,разбира се но не са никак маловажни... разликата от 195 на 225 е голяма...не говоря за цолаж а за ширина...както казах и малко по-горе,по ниска широка гума рапределя въздуха ,по-добре отколкото тясна и висока - от там по-добра стабилност,по дълго време максимално контактно петно,по-добро сцепление и ала бала...
Много подценявате гумите,основна грешка на българския шофьор
Колега прав си, относно коловозите съм съгласен все пак няма как да не се усетят със по широка гума, но при мен усещам несигурност във волана и при неравен път без значение дали има коловози и особено ако ми се наловжи да намаля рязко при неравен път и едвам одържам волана - започва да играе на ляво и дясно, гумите ми са 17 на 225 обаче преди това бях с 15/205 и пак е същата работа дори и с чисто нови гуми, ходих в три сервиза и на трите места ми казват че всичко е наред и вече незнам какво да предприема, мисля си че е рейка.. та някой знае ли дали рейка от десняк става на ляв волан?
Криви дискове - на око не можеш да ги провериш - сваляш,и тогава да ги замерят (ако е при спиране) ако е и при движение по прав път е различно..но рейката няма да стане от десняк,точно тя се сменя при обръщане на волана
Колега не е от дисковете, смених ги преди 1 седмица и проблема не се оправи, но аз знаех че не е от тях понеже тази несигурност във волана я усещам и когато карам а когато натисна и спирачка като е неравен пътя става още по зле, просто волана ми бяга ту на ляво ту на дясно и това е само на неравен път, когато карам на магистрала или равен път никакви проблеми, когато мина през дупка с по голяма скорост също усещам колебание във волана, незнам как да го опиша просто всички неравности по пътя се усещат много във волана, а не трябва да е така все пак не карам от вчера и мога да усетя, дали може да е от армотисьорите?
67 мнения
• Страница 5 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани