e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Rambo Silek
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
- Мечтае да кара: fiesta diesel 1972
e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Dimitroff: КИРИЛИЦАТА е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!
Zdraveite kolegi,
imam seriozen problem s kolata ot dosta vreme nasam i shte se radvam da 4uq mneniqta vi.
Ot dylgo vreme kolata gubeshe voda i se razbra 4e e ot leko spukan razshiritelen sud na radiatora. Smenihme i sprq da gubi te4nost kolata, no izgyrmqha 3 kazan4eta ot togava (2 meseca). Kato pukaneto stawa izvednuj, naprawo si grymwa sled kato e pokarana malko i e dobre zagrqla. I e bil vkliu4en klimatika.
Dosega sme poglednali tiq neshta:
1 Testwahme garniturata na glavata kato izmerihme gazovete v ohladitelnata sistema i sa ok, marku4ite ne naduvat osobeno mnogo kato izduhata garnitura, otzad ne pushi izobshto.
2 Kolata raboti na 105 - 107 gradusa izmereno koeto za tozi dvigatel si bilo normalnata temperatura
3 perkata vyrti i vs si izglejda nared s neq.
4 kompiutara ne natrupva greshki za kakwoto i da e bilo.
5 diagnostici tam nqkwi kazvat 4e nemoje da e termostata shtoto si bil otvarql i nqmalo kak da karam cqla sedmica po jegite bez otvarqsht termostat.
Kwo da go prawq tva bmw sega? ne smeq da trygna nikyde s nego
Dimitroff: КИРИЛИЦАТА е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!
Zdraveite kolegi,
imam seriozen problem s kolata ot dosta vreme nasam i shte se radvam da 4uq mneniqta vi.
Ot dylgo vreme kolata gubeshe voda i se razbra 4e e ot leko spukan razshiritelen sud na radiatora. Smenihme i sprq da gubi te4nost kolata, no izgyrmqha 3 kazan4eta ot togava (2 meseca). Kato pukaneto stawa izvednuj, naprawo si grymwa sled kato e pokarana malko i e dobre zagrqla. I e bil vkliu4en klimatika.
Dosega sme poglednali tiq neshta:
1 Testwahme garniturata na glavata kato izmerihme gazovete v ohladitelnata sistema i sa ok, marku4ite ne naduvat osobeno mnogo kato izduhata garnitura, otzad ne pushi izobshto.
2 Kolata raboti na 105 - 107 gradusa izmereno koeto za tozi dvigatel si bilo normalnata temperatura
3 perkata vyrti i vs si izglejda nared s neq.
4 kompiutara ne natrupva greshki za kakwoto i da e bilo.
5 diagnostici tam nqkwi kazvat 4e nemoje da e termostata shtoto si bil otvarql i nqmalo kak da karam cqla sedmica po jegite bez otvarqsht termostat.
Kwo da go prawq tva bmw sega? ne smeq da trygna nikyde s nego

Dimitroff: КИРИЛИЦАТА е ЗАДЪЛЖИТЕЛНА!
баварец до баварец подредени като в армия,
ела при нас да усетиш света на Нарния
ела при нас да усетиш света на Нарния
- Dimitroff
- Фен на тройките
-
- Мнения: 6397
- Регистриран на: 21.02.2007
- Местоположение: СА,Х
- Пол: Мъж
- Кара: Колите да палят и работят!
- Мечтае да кара: ;)
- Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
По темата:
Перка - трябва да се тества, не само да се види, че върти!
Водна помпа.
Лошо обезвъздушаване на системата.
Перка - трябва да се тества, не само да се види, че върти!
Водна помпа.
Лошо обезвъздушаване на системата.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Смени майстора...
Иначе нещата са описани от Ванката.
Иначе нещата са описани от Ванката.
- mistyrain
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 789
- Регистриран на: 1.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: F34 320d
- Мечтае да кара: G32
- Детайли за колата: 320d GT B47
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Аз имах подобен проблем, смених водна помпа и за сега всичко е ОК.
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
И аз имах същият проблем с разширителният съд,спука се казанчето,като сложих ново казанче и то се надуваше много и се оказа,че един от термостатите не отваря защото при мен са два.Предлагам ти да видиш термостатите дали отварят и тествай скоростите на перката.Успех!!!
- Rambo Silek
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
- Мечтае да кара: fiesta diesel 1972
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
смених майстора разбира се вече 3ма диагностици я прегледаха и тегавото е че след я оставя да я тестват и после ми вдигат рамене. И всичките ми казват че за да поемат някаква гаранция че няма да стане пак същото трябва да сменят всички сензори термостати г на глава перки и т.н. и естествено аз се отказвам.
Водната помпа ще я чекна а перката незнам точно как защото тя върти ама като я закачим за лаптопа и не излиза никаква опция за тест на степените и. А не трупа грешки компа на колата..
Водната помпа ще я чекна а перката незнам точно как защото тя върти ама като я закачим за лаптопа и не излиза никаква опция за тест на степените и. А не трупа грешки компа на колата..

баварец до баварец подредени като в армия,
ела при нас да усетиш света на Нарния
ела при нас да усетиш света на Нарния
- Rhymes
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 29.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: e90
- Мечтае да кара: g30
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
здравейте имах подобен проблем при мен се оказа една пластмасова тръба която е закрепена за двигателя и капачката на казанчето която на пръв поглед изглеждаше добре ......при надуване на системата влизаше въздух през въпросната тръба и ставаше въздушна възглавница а капачката на разшерителният съд не отваря
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
И аз имах подобен проблем.... издухана гарнитура при първи и шести цилиндър..




Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Kолега,
казанчето е закрепено за радиатора. Оригиналното казанче върви с радиатор. Колегите ме убедиха, че може да се сменя, но веднъж , като сменях на жената казанчето на Е36-ца и разбрах, че пластмасата на новото казанче,което бях купил е различна, а и остарялата пластмаса не върви с новото казанче. за да спукаш трето казанче или казанчето е калпаво и не издържа на температурата на водата или наистина термостата дава фира и не дава данните за отваряне на втория кръг за охлаждане. Поправете ме ако греша. Мисля, че трябва да се смени казанчето заедно с радиатора около 200 кинта,като се обърне особено внимание на обезвъздушаването после. Аз сам сменях радиатор на Е 46 и съм убеден, че износването на разширителния съд върви заедно с радиатора.
доводите за термостата не са лишени от основание,особено ако бавно загрява колата,но БМВ не е Алфа, за да му избушва толкова лесно и често термостат.
Напиши ни моля,каква е била причината, за да научим нещо полезно.
казанчето е закрепено за радиатора. Оригиналното казанче върви с радиатор. Колегите ме убедиха, че може да се сменя, но веднъж , като сменях на жената казанчето на Е36-ца и разбрах, че пластмасата на новото казанче,което бях купил е различна, а и остарялата пластмаса не върви с новото казанче. за да спукаш трето казанче или казанчето е калпаво и не издържа на температурата на водата или наистина термостата дава фира и не дава данните за отваряне на втория кръг за охлаждане. Поправете ме ако греша. Мисля, че трябва да се смени казанчето заедно с радиатора около 200 кинта,като се обърне особено внимание на обезвъздушаването после. Аз сам сменях радиатор на Е 46 и съм убеден, че износването на разширителния съд върви заедно с радиатора.
доводите за термостата не са лишени от основание,особено ако бавно загрява колата,но БМВ не е Алфа, за да му избушва толкова лесно и често термостат.
Напиши ни моля,каква е била причината, за да научим нещо полезно.
- Rambo Silek
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
- Мечтае да кара: fiesta diesel 1972
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Колега много лесно ще напиша причината, обаче 1во трябва аз да я знам
.
Температурата на колата е мерена с уред и като е карана повече си държи 105- 106, както и трябва. Няма защо да е термостат.
Проблема е обаче че от около седмица две някъде, почна да се губи пак вода. А радиатора и казанчето са нови, като я качим нависоко на подемното и отдолу никъде не се забелязва да е текло или да има капки (освен малко масло от О пръстена на филтъра).
Като се закачи за лаптопа и единствената грешка която видяхме наскоро да записа е грешка на перката, само че незнаем за какво е точно защото перката си върти.
Което не съм правил е да тествам степените на тая перка, бих искал само че нямам кабел затова. А в сервизчетата също немогат защото и те нямат. Освен да поръчам един кабел който е за тест на тая перка и да видим дали всички степени са налични.. Ама и да са проблема не е само там.
Приемам всякакви предложения как да процедирам занапред

Температурата на колата е мерена с уред и като е карана повече си държи 105- 106, както и трябва. Няма защо да е термостат.
Проблема е обаче че от около седмица две някъде, почна да се губи пак вода. А радиатора и казанчето са нови, като я качим нависоко на подемното и отдолу никъде не се забелязва да е текло или да има капки (освен малко масло от О пръстена на филтъра).
Като се закачи за лаптопа и единствената грешка която видяхме наскоро да записа е грешка на перката, само че незнаем за какво е точно защото перката си върти.
Което не съм правил е да тествам степените на тая перка, бих искал само че нямам кабел затова. А в сервизчетата също немогат защото и те нямат. Освен да поръчам един кабел който е за тест на тая перка и да видим дали всички степени са налични.. Ама и да са проблема не е само там.
Приемам всякакви предложения как да процедирам занапред

баварец до баварец подредени като в армия,
ела при нас да усетиш света на Нарния
ела при нас да усетиш света на Нарния
- Rambo Silek
- Потребител
-
- Мнения: 4
- Регистриран на: 23.08.2012
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e46 318i
- Мечтае да кара: fiesta diesel 1972
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
обаче имам един въпрос към колегата Гъзибарев с шестака 2 мнения по нагоре.
Ако е духнала гарнитура на някой от цилиндрите и няма никакви други симптоми за да сме сигурни че е тя.. Може ли например ако се прегледат свещите да се види разлика в някоя от тях? например на цилиндъра с издуханата гарнитура свеща да е черна или нещо такова?
Ако е духнала гарнитура на някой от цилиндрите и няма никакви други симптоми за да сме сигурни че е тя.. Може ли например ако се прегледат свещите да се види разлика в някоя от тях? например на цилиндъра с издуханата гарнитура свеща да е черна или нещо такова?
баварец до баварец подредени като в армия,
ела при нас да усетиш света на Нарния
ела при нас да усетиш света на Нарния
- gazibarev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 102
- Регистриран на: 19.07.2012
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 330D
- Мечтае да кара: щраус
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Rambo Silek написа:обаче имам един въпрос към колегата Гъзибарев с шестака 2 мнения по нагоре.
Ако е духнала гарнитура на някой от цилиндрите и няма никакви други симптоми за да сме сигурни че е тя.. Може ли например ако се прегледат свещите да се види разлика в някоя от тях? например на цилиндъра с издуханата гарнитура свеща да е черна или нещо такова?
Ами да...моите бяха черни ...то се усеща пич.... някой дава газ ти държиш маркуча за антифриза и се усеща подуването повече от нормалното налягане.... отвори капачката и мирише ли на газове сваляш главата.... развий едната пробка и виж дали има омаслено по нея... ако е мазна сваляш глава...Иначе други симптоми няма не грее върви нормално освен че губи охладителна течност...
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
Колега, на 99% съм сигурен, че пукането на казанчето идва от развалената ти перка, която явно не включва високите скорости. Ще ти обясня какво се получава: караш си колата, работи в нормален температурен режим на 105-106 градуса, перката си тръгва и си мислиш, че всичко е ок, ама не - като бъцнеш климатика и особено когато е по-топло отвън, перката трябва да включи по-високите скорости, които освен за охлаждане са и за регулиране на налягането в климатичната система, а тези по-високи степени не бацат. Радиаторът на климатика се нагрява, вдига се налягането на фреона, нагрява водния радиатор, който от своя страна качва налягането в охладителната система и тряс - винаги гърми разширителния съд! Вероятно ниските скорости на перката се оказват достатъчни, за да охлаждат колата, когато не е на климатик, но се оказват недостатъчни, когато е на климатик. Колкото до течовете - има няколко възлови места този твой двигател, от които може да тече, без да се вижда и това най-често е пластмасовия тройник, който се намира в задната част на главата, под филтъра на климатика. Можеш да стигнеш до него и да го опипаш с ръка, бъркайки откъм страната на свещите отзад зад двигателя, в задната му част, обаче на студен двигател, че иначе ще изпати, а пък така или иначе тече като вече е изстинал. Колкото до теста на перката, ако си от София, ела да ти я тествам, имам го кабела!
- stuci_ir
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 18.02.2011
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е60 М54
Re: e46 318i puka 3to kazanche na radiatora
слиттер е твоя човек. ще я тества и на 6 те скорости.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани