Съвет за турбото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Съвет за турбото

Мнение от bioz » 02 Юли 2012, 9:19

Здравейте колеги,

преди седмица сменях дебитомер, и като свалихме стария забелязахме, че има определено количество масло във тръба номер 3 от схмета
Изображение
Трябва ли да правя турбото или това не е голям проблем?

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Съвет за турбото

Мнение от Zagy » 02 Юли 2012, 9:30

Тръба номер 3 е ПРЕДИ турбото - ако там имаш масло значи най-вероятно филтъра за картерната вентилация е пътник; или имаш някакво запушване по картерната вентилация.
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Съвет за турбото

Мнение от iv4o9999 » 02 Юли 2012, 11:31

вероятно филтъра не е сменян никога, и ето резултата, няма от къде другаде да е дошло маслото освен от картерната вентилация, сменяй филтъра с оригинал нов и ще усетиш доста сериозна разлика във вървежа. По принцип със запушен филтър турбото почва да се тормози и в един момент заминава

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Съвет за турбото

Мнение от bioz » 02 Юли 2012, 13:14

Благодаря за отговорите, чесно казано не знаех за този филтър, някои може ли да ми даде парт номер на тази част?

Едит:

Намерих го"
Номенклатурен номер : 11127799224
Описание : МАСЛООТДЕЛИТЕЛ - ФИЛТЪР КАРТ. ГАЗОВЕ
Ед.цена (с ДДС) : 109.08 BGN

Този филтър го смених преди има няма 4 месеца или 5к км.
Има ли вариант да се разбере със сигност дали е от него?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1145
Регистриран на: 13.01.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e46 compact 320td

Re: Съвет за турбото

Мнение от iv4o9999 » 02 Юли 2012, 15:19

принципно филтъра който си купил ако е оригинал би трябвало да е от новия тип който се води вечен, поради новата си структура, която го прави по скоро като отайник а не филтър, дори от стария тип да си взел няма как за 4 месеца да се скапе, защото старите са правени за 60-80 хил.

Но освен от филтъра аз не виждам от къде да влиза масло, трябва да отвориш и да гледаш на място

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Съвет за турбото

Мнение от bioz » 02 Юли 2012, 20:28

Вече почвам да се съмнявам дали изобщо са сменили филтъра за което платих или е направено качествено....

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Съвет за турбото

Мнение от Zagy » 02 Юли 2012, 22:11

То няма какво да му объркаш - филтъра може да се монтира само по един-единствен начин. Махни корите и виж дали не си все още със стария филтър...
Si non confectus, non reficiat.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1202
Регистриран на: 3.12.2011
Пол: Мъж
Кара: –ше Е60 530 d

Re: Съвет за турбото

Мнение от memorex » 02 Юли 2012, 23:13

На долния край на тази тръба преди турбината често се събира малко масло и това са кондензирали пари . Кондензират по вътрешната страна на тръбата и се стичат там в края защото е най ниско особено след като изгасиш двигателя.Това не означава че турбината не е наред.Ако обаче е повечко маслото или филтър–отделителя или въздушния филтър са позапушени

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1074
Регистриран на: 2.05.2008
Кара: 520i face

Re: Съвет за турбото

Мнение от bioz » 03 Юли 2012, 13:40

memorex написа:На долния край на тази тръба преди турбината често се събира малко масло и това са кондензирали пари . Кондензират по вътрешната страна на тръбата и се стичат там в края защото е най ниско особено след като изгасиш двигателя.Това не означава че турбината не е наред.Ако обаче е повечко маслото или филтър–отделителя или въздушния филтър са позапушени


да точно това е днес ходих на майстор и тои каза, че е нормално от парите да се събира масло

темата е приключена

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook