М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото

Мнение от LuBo1 » 18 Юни 2012, 18:29

dido0o``` написа:
treti написа:От прочетеното съм стигнал до извода, че трябва да има вакум. И двете коли нямат проблем с вървенето.

Какво обяснение ще дадеш на тези които нямат вакум? :D

и аз нямах до скоро вакум , отвреме на време ми даваше грешка бедна смес - отдавах го на дебитомер :)
Оказа се че навремето съм сменил само единия маркуч след дебитомера , този които е долния и влиза в дросела
Сега смених и този който е веднага след дебитомер - 25лв (от Варна Карс) и след смяната почнах и аз да го имам вакум-а . Много добър диагностик ме посъветва , че ако БМВ бензин го няма този вакум в мотора има пробив във вакумите .

Хубаво е колегите без вакума да си огледат добре маркучите , дори и да ги свалят ! Много са ни капризни колите от към такива неща ! Нормално е на 10 години и около 200 000 км да се случват подобни неща , просто самия материал се изпича .

Новия оригинален маркуч е произведен в Румъния :kuku:
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.03.2011
Кара: E 46 328

Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото

Мнение от KOLEVV » 18 Юни 2012, 23:23

Bavar написа:Изчезна ли вакума горе в капака на клапаните и това неприятното съскане докато излезне вакума след изгасянето на двигателя.

Значи преди месец и половина като смених клапана на картерната вентилация и двата маркуча вакума в капака изчезна,обаче онзи ден когато свалих колекторите видях че единият маркуч този гуменият се е прегънал и неможеше да достигне вакум до самият клапан,сега го смених отново и вече не е пречупен има много лек вакум под капачката,а със старият пробит клапан вакума беше много голям.Явно наистина трябва да има някакъв лек вакум там.

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 5.07.2011
Пол: Мъж

Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото

Мнение от Bavar » 19 Юни 2012, 12:57

Колега да разбирам ли, че и съскането след изгасяне на двигателя е нормално?

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 20.03.2011
Кара: E 46 328

Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото

Мнение от KOLEVV » 19 Юни 2012, 23:44

Ами не знам дали е нормално но при мен го има при условие че клапана ми е здрав и всички маркучи към него са здрави и от никъде не смуче и не изпуска мисля че трябва да е нормално.

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook