М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- LuBo1
- води статистиката
-
- Мнения: 2037
- Регистриран на: 18.01.2003
- Местоположение: една крачка пред смъртта
- Пол: Мъж
- Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
- Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d
Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото
dido0o``` написа:treti написа:От прочетеното съм стигнал до извода, че трябва да има вакум. И двете коли нямат проблем с вървенето.
Какво обяснение ще дадеш на тези които нямат вакум?
и аз нямах до скоро вакум , отвреме на време ми даваше грешка бедна смес - отдавах го на дебитомер

Оказа се че навремето съм сменил само единия маркуч след дебитомера , този които е долния и влиза в дросела
Сега смених и този който е веднага след дебитомер - 25лв (от Варна Карс) и след смяната почнах и аз да го имам вакум-а . Много добър диагностик ме посъветва , че ако БМВ бензин го няма този вакум в мотора има пробив във вакумите .
Хубаво е колегите без вакума да си огледат добре маркучите , дори и да ги свалят ! Много са ни капризни колите от към такива неща ! Нормално е на 10 години и около 200 000 км да се случват подобни неща , просто самия материал се изпича .
Новия оригинален маркуч е произведен в Румъния



Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото
Bavar написа:Изчезна ли вакума горе в капака на клапаните и това неприятното съскане докато излезне вакума след изгасянето на двигателя.
Значи преди месец и половина като смених клапана на картерната вентилация и двата маркуча вакума в капака изчезна,обаче онзи ден когато свалих колекторите видях че единият маркуч този гуменият се е прегънал и неможеше да достигне вакум до самият клапан,сега го смених отново и вече не е пречупен има много лек вакум под капачката,а със старият пробит клапан вакума беше много голям.Явно наистина трябва да има някакъв лек вакум там.
Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото
Колега да разбирам ли, че и съскането след изгасяне на двигателя е нормално?
Re: М52TU28 има вакум като махна капачката на маслото
Ами не знам дали е нормално но при мен го има при условие че клапана ми е здрав и всички маркучи към него са здрави и от никъде не смуче и не изпуска мисля че трябва да е нормално.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани