problem
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- arnaudov23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31.08.2007
problem
Здравейте колеги.Искам да ви попитам за един проблем.От няколко дни имам някакво странно скърцане на волана при завиване на волана на дясно.Повече се осеща когато колата не е в движение.Има и някакво леко чукване при каране на колата по черен път.Нали знаете,че в България има много разбирачи и едни ми казват,че може да е от рейката,други казват,че е накрайник или тампон.Иначе колата е стравнително стабилна на пътя,а съм чувал,че ако е рейкаата ще има някакво занисане.Някой ,който се е сблъсквал с проблема може би би дал компетентно мнение.Ще съм много благодарен.Kolata e46 320d
- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: problem
Трябва ти канал, щанга и човек, който разбира.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: problem
Колегата по-нагоре ти го е казал. С писане няма как да решиш проблема. На канал, с преглед ще стане най-добре.
- arnaudov23
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 64
- Регистриран на: 31.08.2007
Re: problem
канала е лесна работа,майсторите ги няма
- iv4o9999
- ентусиаст
-
- Мнения: 1145
- Регистриран на: 13.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 compact 320td
Re: problem
слабите места по предницата, от където може да идв скърцане са ти:
по носачите - външен къс шарнир (с една щанга се оптваш да му извадиш главата - ако има луфт е за смяна), вътрешен дълъг шарнир - рядко се разбива, тампон на носач - в задната част нашъваш на страни няма как да не забележиш ако е разбит.
Рейката - тук си трябва слушане и опипване за луфтове
тампони на стабилизираща щанга - стареят и е хубаво да се сменят в един момент
Биалетки - започват да чукат и лопат като се скапят.
Това на кратко се сещам което може да те насочи, но най лесно и колегите са го казали някой ти върти волана, слизаш в канала и слушаш от къде идва звука, ако имаш затруднения, направи едно клипче и го качи да чуем и да си дадем меннието
Успех
по носачите - външен къс шарнир (с една щанга се оптваш да му извадиш главата - ако има луфт е за смяна), вътрешен дълъг шарнир - рядко се разбива, тампон на носач - в задната част нашъваш на страни няма как да не забележиш ако е разбит.
Рейката - тук си трябва слушане и опипване за луфтове
тампони на стабилизираща щанга - стареят и е хубаво да се сменят в един момент
Биалетки - започват да чукат и лопат като се скапят.
Това на кратко се сещам което може да те насочи, но най лесно и колегите са го казали някой ти върти волана, слизаш в канала и слушаш от къде идва звука, ако имаш затруднения, направи едно клипче и го качи да чуем и да си дадем меннието
Успех

- NikVanov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1031
- Регистриран на: 9.11.2010
- Пол: Мъж
- Кара: X3 E83 2.0d 2006; 316 i 1999;
Re: problem
Колега, и майстори има, но няма врачки да познаят откъде си, за да ти препоръчат. Напиши и коя година ти е колата. Ако си близо до Перник, пиши ми л.с. да ти дам телефон на добър майстор.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани