До колегите с М54 мотори
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- chl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
До колегите с М54 мотори
Докато се рових за мой проблем, намерих доста интересна тема в Е46 Фанатикс за "тротъл респонс-а" http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=54763
Документа от БМВ - http://home.comcast.net/~jns-johnson/M5 ... cedure.pdf
Накратко - за по-добър респонс, самия педал се адаптира към начина на шофиране след този ресет.
Инструкцийте -
1.Давате на контакт и чакате 10 секунди.. до колкото четох, трябва да са точно 10 ! Не се опитвате да палите също..
2.После изключвате от контакт и оставяте на първа позиция(ако греша, някой да ме поправи, че не разбрах много) и пак точно 10 секунди се чака.
3. После запалвате колата и казвате мнение :Д
Цялата адаптация зависи от начина ви на каране, дали е бавно или агресивно.
Ако някой пробва и усети разлика, да сподели.
Има и за м52ТУ, но може би довечера, като намеря по достоверна информация.
От форума хората казват, че се подобрява респонса в ниските обороти, по-приятно за каране , "УАУ" ефект и т.н. :>
Документа от БМВ - http://home.comcast.net/~jns-johnson/M5 ... cedure.pdf
Накратко - за по-добър респонс, самия педал се адаптира към начина на шофиране след този ресет.
Инструкцийте -
1.Давате на контакт и чакате 10 секунди.. до колкото четох, трябва да са точно 10 ! Не се опитвате да палите също..
2.После изключвате от контакт и оставяте на първа позиция(ако греша, някой да ме поправи, че не разбрах много) и пак точно 10 секунди се чака.
3. После запалвате колата и казвате мнение :Д
Цялата адаптация зависи от начина ви на каране, дали е бавно или агресивно.
Ако някой пробва и усети разлика, да сподели.
Има и за м52ТУ, но може би довечера, като намеря по достоверна информация.
От форума хората казват, че се подобрява респонса в ниските обороти, по-приятно за каране , "УАУ" ефект и т.н. :>
Re: До колегите с М54 мотори
Интересно ще пробвам, но ми се струва, че чудеса няма да има :-)
Благодаря все пак !
Благодаря все пак !
- marto853.
- ентусиаст
-
- Мнения: 1064
- Регистриран на: 27.06.2009
- Местоположение: sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 coupe 323ci
- Детайли за колата: Някво купе 2.5
Re: До колегите с М54 мотори
аз съм го чувал това обаче все забравям да пробвам и ако не се лъжа трябва да се покара около 10км да се адаптира интересно ми е като се рестартира давам и повече гас след това започвам да карам нормално колко ще трябва да се за загуби адаптацията за бързо каране и да се адаптира на бавно не че е проблем да я рестартирам за 20сек но ми е интересно
- Nedialkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 7.12.2009
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: BMW
Re: До колегите с М54 мотори
Направих го, но моята я карам супер леко (то и за тва тя си свикна да си джитка бавно бавно
), разлика не усетих. Карах 25 км след като направих врътката но 2700об. не минах през тия 25 км така, че най-много да се настрой да върви като 1.0 3 цилиндъра и без тва тоя зад волана газ не дава




- dido0o```
- ентусиаст
-
- Мнения: 994
- Регистриран на: 3.05.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: F10 530d 245
Re: До колегите с М54 мотори
chl написа:Има и за м52ТУ, но може би довечера, като намеря по достоверна информация.
M52TUB28 е с жило.. така че за него нищо няма да намериш. Другите M52tu-та не ги знам как стой въпроса при тях.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани