Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Rundev » 27 Фев 2012, 21:33

Извинявам се за темата ама сте ударили резетата навсякъде бре :mhihi: :mhihi: :mhihi: Човек неможе си изкаже мнението за "жълтата ламба" с която излизат от завода всички е46-ци за да дразнят собствениците си :mhihi: :mhihi: Проблемът ми не е в жълтата лампа,а в червената :) Проблемът е че нямам червена лампа,когато си иска и когато си иска има. :shock: Жълтата естествено никакъв проблем да си светва за 10 секунди,без червената да е налице :lol: Някой нещо да каже че взе да ме притеснява,масло има(5W40)........при даване на контакт свети само акумулатора и ...... след малко жълтата :mhihi: Понякога червената си е там,всичко точно,но в повечето случаи я няма.Бушон не е,от време на време светва,значи не е изгоряла....какво може да е? :dunno:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1064
Регистриран на: 27.06.2009
Местоположение: sofiq
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 coupe 323ci
Детайли за колата: Някво купе 2.5

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от marto853. » 27 Фев 2012, 21:43

Най вероятно се е прецакъл датчика за маслото. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6#p1729746
новият ми номер: 0877787835

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Rundev » 27 Фев 2012, 21:52

marto853. написа:Най вероятно се е прецакъл датчика за маслото. http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 6#p1729746


Виж тази тема не съм я намерил да пиша в нея :) На м43 пак ли стои на масления филтър тоя датчик или е някъде другаде?
Изображение

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Zagy » 27 Фев 2012, 21:59

На всички Е46ци датчика е на картера.
Si non confectus, non reficiat.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Rundev » 27 Фев 2012, 22:07

Загич......странно,защо ли не се сещам да е там.......... :confused: Сега ще ми кажете че и маслото ще трябва да изсипя.......о не оня ден го налях :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от COUNTACH » 27 Фев 2012, 22:20

На корпуса на масления филтър е тоя датчик

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Rundev » 27 Фев 2012, 22:26

COUNTACH написа:На корпуса на масления филтър е тоя датчик


Нали......и аз си викам не е като на дизелите отдолу :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от COUNTACH » 27 Фев 2012, 22:39


старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от slitter » 28 Фев 2012, 0:21

Абе човеко, не се занимавай с глупости, тая лампа (червената) свети предимно на студен старт и след това се пали ако оставиш колата и я запалиш след продължително време (не мога да те ориентирам точно колко, примерно поне половин час или 20 мин., нещо такова, може и по-малко да беше). Можеш да си направиш опит като имаш свободно време и желание, тамън ще засечеш времето, за да е ясно за всички - караш колата, гасиш я и я пускаш на контакт и почваш да отмерваш време, чакайки да светне, т.е. налягането на маслото в двигателя да падне под нормата (ще те излъжа и за нея колко беше точно минимум, при който светва лампата). Просто след гасене се задържа налягане в системата и затова не светва лампата, а не че е преебан датчика или нещо подобно и това не съм си го измислил, а съм го установил при доста М43-ки, при другите не знам как е!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от oci » 28 Фев 2012, 2:05

Rundev написа:
COUNTACH написа:На корпуса на масления филтър е тоя датчик


Нали......и аз си викам не е като на дизелите отдолу :)


Говорите за два различни датчика този на картера е само за нивото на маслото и е свързан само и единствено със жълтата лампа и на бензина и на дизела е там, а другия датчик който е на масления филтър мисля че и при дизела беше или на масления или около него на блока сменял съм такъв, той пък е за червената лампа.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 116
Регистриран на: 22.10.2010
Пол: Мъж
Кара: 320ci `04

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от COUNTACH » 28 Фев 2012, 7:59

Rundev написа: Проблемът ми не е в жълтата лампа,а в червената :dunno:

Тои пита точно за червената

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от Rundev » 28 Фев 2012, 9:46

slitter написа:Абе човеко, не се занимавай с глупости, тая лампа (червената) свети предимно на студен старт и след това се пали ако оставиш колата и я запалиш след продължително време (не мога да те ориентирам точно колко, примерно поне половин час или 20 мин., нещо такова, може и по-малко да беше). Можеш да си направиш опит като имаш свободно време и желание, тамън ще засечеш времето, за да е ясно за всички - караш колата, гасиш я и я пускаш на контакт и почваш да отмерваш време, чакайки да светне, т.е. налягането на маслото в двигателя да падне под нормата (ще те излъжа и за нея колко беше точно минимум, при който светва лампата). Просто след гасене се задържа налягане в системата и затова не светва лампата, а не че е преебан датчика или нещо подобно и това не съм си го измислил, а съм го установил при доста М43-ки, при другите не знам как е!


Не бе колега,досега не е била така колата,аз нали си я познавам.Давам на контакт,независимо дали е топла или студена или каквато и да била,светват акумулаторчето и червената лампа за маслото.Палиш и си изгасват като на всяка кола.А моята я светва,я не:)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: Сори ама всичко сте изпозаключили за ламбата

Мнение от IKN » 28 Фев 2012, 13:02

Rundev написа:.......Давам на контакт,независимо дали е топла или студена или каквато и да била,светват акумулаторчето и червената лампа за маслото.Палиш и си изгасват като на всяка кола.А моята я светва,я не:)

Да точно така трябва да бъде , вероятно датчика за налягането на маслото /за червената лампа/ който е на корпуса
на масления филтър е почнал да прави номера . За всеки случай провери му буксичката първо .

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook