Първоначално обслужване

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 894
Регистриран на: 9.10.2006
Местоположение: София
Кара: е85 M54B30

Re: Първоначално обслужване

Мнение от sub_eleven » 12 Фев 2012, 10:04

по мои наблюдения при акумулаторите(не при колите) ако сложиш с по-малък отколкото е изчислен за съответното място, се случва да го нагрява доста от презареждането и по някое време го издува и чао. Ако се сложи с повече ампераж пък седи недозареден и капацитета му пада и пак се съсипва. По принцип е най-добре да се сложи какъвто е изчислен, заради заряда и консумацията, предполагам в малък диапазон можеш да мърдаш, но трябва да каже някой друг дали 20Ah е приемлив конкретно за този автомобил.

А за обслужването, което си направил и описал в другата тема, ми се струва абсурдно малка сумата 480лв за труд + части. Имай си едно на ум за вложените части и качеството на труда.

Другия път заложи на това ти да си търсиш частите, така ще знаеш кое какво е и с кое си направил компромис и с кое не. Тази тактика "на ти колата, дай ми я готова" предполага злоупотреби освен ако майстора не е наистина твой човек.

И подгревните свещи се сменят всичките, особено като са и по-малко на брой. За да не плащаш за труд и да сменяш по 1бр сравнително често.
Последна промяна sub_eleven на 12 Фев 2012, 10:20, променена общо 4 пъти

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.04.2011
Местоположение: В. Търново
Пол: Мъж
Кара: 320d 2001г.

Re: Първоначално обслужване

Мнение от vladobosh » 12 Фев 2012, 10:08

Miro Borisov написа:Намерих го колеги...вече е на колата.
Благодаря

Здравей! От къде и за колко го намери? Бях чел, че се продава само филтърната част, отделно. Някой ако е наясно, моля да пише.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 90
Регистриран на: 20.12.2011
Местоположение: Ст
Пол: Мъж
Кара: E46 320d 136к.с.

Re: Първоначално обслужване

Мнение от ivanofff » 12 Фев 2012, 10:30

Нали за филтъра за картерните газове става дума!Мисля,че го има само оригинален,но това не значи,че го има само при дилърите,във всеки по-реномиран магазин го предлагат!А и при колега от форума мисля че може да го намериш! viewtopic.php?f=63&t=171163

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 133
Регистриран на: 12.04.2011
Местоположение: В. Търново
Пол: Мъж
Кара: 320d 2001г.

Re: Първоначално обслужване

Мнение от vladobosh » 12 Фев 2012, 11:04

ivanofff написа:Нали за филтъра за картерните газове става дума!Мисля,че го има само оригинален,но това не значи,че го има само при дилърите,във всеки по-реномиран магазин го предлагат!А и при колега от форума мисля че може да го намериш! viewtopic.php?f=63&t=171163

Мерси, да за него. Там не го намерих. Открих го тук viewtopic.php?f=63&t=159594&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5 - 86.90лв. И пак да питам, няма ли само филтърната част. Някъде го бях чел, но не мога да го намеря. :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 538
Регистриран на: 23.06.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Re: Първоначално обслужване

Мнение от RaHzElChO » 12 Фев 2012, 11:11

Miro Borisov написа:аз понеже съм нов тук и написах нещо като втора тема и ме апострофираха, че трябва да ползвам тази, защото за едно и също нещо втора тема не можело...зобре пичове, не знаех. както и да е, че в това дето го на писах, ама го заклъчиха модераторите, споделях , че купих и нов акумулатор - то мерак, нали знаете, ама 100А. Стария беше 80 - този оригиналния, дето не ставаше, той и майстора така каза, че въпроса ми е не ели много голям този, да не и стане нещо на кочината....просто до нас имаше магазин за акумулатори и имаше 75 и 100 - 80 или нещо около, нямаше. Естествено търговеца там вика купувай по-големия нищо и няма...ама аз да питам.

Мерси

Няма какво да й стане, дори си постъпил много добре. Дизелите имат нужда от много голям стартов ток и големия акумулатор е предимство през зимата.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
36922
rve написа:БМВ не е просто марка автомобил, БМВ е идея, страст, съдба.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Първоначално обслужване

Мнение от Miro Borisov » 12 Фев 2012, 11:47

Здравей колега,

благодаря за отговора. По принцип, по отношение на цената всички ми казват, че е евтино, но пък майстора е "ортак" та брат ми. Заедно имат бизнес, но свързан с баскетбола, не с ремонта на коли. Аз за това там отидох....Понеже съм имал БМВ, ама преди много години, онея "междинките" и тогава си спомням, че поддръжката не беше толкова скъпа, очаквах цената на обслужването да ми излезе около 200лв. макс, тъй като тази кола е с верига, няма ангренажен ремък.....но пък явно не съм в "час" с цените. Даже се оплаках на този от който я купих от салона, че са ми взели горе-долу 500лв. и той ми каза, че ще ме "убие", че го коментирам изобщо....цената била ниска. Но пак казвам, явно не съм в "час", така, че приемам, че цената е ниска.
По отношение на частите доколкото знам е сложил каквото трабва, единствено филтрите са от ФИЛТРОН - пита че човека дали да слага МАН, или да не се "правя на мъж" със скъпи филтри. Дано да не си скубя косите после де....
Свещта е NGK, ремъците и колките незнам - там му имам соверие. Маслото е Кастрол. Но божа работа де, то ще се види...

Благодаря аще веднъж за мненията, бяхте супер полезни и отзивчиви.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Първоначално обслужване

Мнение от Miro Borisov » 12 Фев 2012, 11:49

По отношение на филтъра за картерни газове то има в Елит Кар - за Варна говоря, щото съм от Варна.
Цена 75лв. с отстъпките, които майстора ми ползва....

Поздрави

Потребител
Аватар
Мнения: 36
Регистриран на: 19.01.2012
Местоположение: V.Tarnovo
Пол: Мъж
Кара: 330xd avtomat

Re: Първоначално обслужване

Мнение от Nikolay VT » 12 Фев 2012, 13:07

До Vladobosh.Има само елемента към 50 кинта е.0888132930 ако искаш звънни да ти кажа от къде да си го вземеш и аз съм от ВТ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 17.05.2010
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Е46 /316i

Re: Първоначално обслужване

Мнение от IKN » 12 Фев 2012, 13:16

Miro Borisov написа:..... купих и нов акумулатор - то мерак, нали знаете, ама 100А. Стария беше 80 - този оригиналния, дето не ставаше, той и майстора така каза, че въпроса ми е не ели много голям този, да не и стане нещо на кочината....просто до нас имаше магазин за акумулатори и имаше 75 и 100 - 80 или нещо около, нямаше. Естествено търговеца там вика купувай по-големия нищо и няма...ама аз да питам.

Мерси

Колега първо честито за колата ,явно си и мераклия ,с кеф да си я караш . Така трябва да се прави - първоначално
едно добро обслужване ,за да си сигурен в машината.
Относно акумулатора - погледни на самия алтернатор трябва да има един етикет на който пише самия ампераж на
алтернатора . Ако примерно алтернатора е 120 ампера ,то 100 амперов акумулатор е добре .
Моята е 316-ка ,имам я от една година и я купих с 80 амперов акумулатор ,така си беше дошла от Италия . Моя
алтернатор е 90 амперов и досега проблеми със зареждане и тоци не съм имал.

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1678
Регистриран на: 10.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
Мечтае да кара: BMW M2

Re: Първоначално обслужване

Мнение от ildivvy » 12 Фев 2012, 14:58

За акумулатора,най-добре да види какво се "дава" за модела,в някоя от книжките.Ако е по-малък няма да го презареди,нали затова е регулатора и възб.намотка на алтернатора!Най-много да не може да "върти" двигателя.Ако е по-малък,но зареден,пак няма проблем.Ще си го поддържа,както трябва,пак по същата причина.Ако е "разреден",вече ще иска едно по-дълго пътуване,за да го зареди добре.Може от време на време със зарядно да се "допълва" зимата профилкатично.
Ex: 96' BMW318ti

Изображение


Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!

Вече съм фен на Марио Драги!

" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев

Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 60
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: BMW 320 d facelift
Мечтае да кара: BMW X6
Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби

Re: Първоначално обслужване

Мнение от Miro Borisov » 14 Фев 2012, 0:34

Колеги,

Пропуснах да изтърбуша катализаторите само....не, че имат проблеми за сега, но колко време мога да карам така. Да се "разбързам" ли и с тази операция...

Иначе направих всичко както посъветвахте и колата върви супер...много съм впечатлен от нея за сега.

Благодаря предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1909
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Miami
Кара: G05 xdrive 40i
Мечтае да кара: трезвен

Re: Първоначално обслужване

Мнение от S7 » 14 Фев 2012, 20:32

Miro Borisov написа:Колеги,

Пропуснах да изтърбуша катализаторите само....не, че имат проблеми за сега, но колко време мога да карам така. Да се "разбързам" ли и с тази операция...

Иначе направих всичко както посъветвахте и колата върви супер...много съм впечатлен от нея за сега.

Благодаря предварително

Ако не се спъва колата няма смисъл да ги буташ :yes: или пък ги смъкваш и продаваш :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 288
Регистриран на: 16.12.2010
Пол: Мъж

Re: Първоначално обслужване

Мнение от гумата » 15 Фев 2012, 22:45

Колега да ти е честита новата придобивка!
Колите от Италия най-често нямат ръжда.
Иди на диагностика на всяка цена. Виж темите за начинаещи още веднъж и ще откриеш нови неща и аз го правя. Много от въпросите, които ще те интересуват може да намираш в разисквани теми- използвай търсачката. Има много добри неща. Обърни внимание, че целта е да има технически мнения по технически въпроси.
Не си сваляй катализатора, ако колата върви. Катализаторът се взима заради платината вътре и те убеждават колко е скапан. Когато колата започне да не дърпа, въпреки че даваш газ, тогава може да помислиш дали не може да си намериш друг катализатор или да го махнеш изцяло.
Виж
realoem.com
там са схемите на колата ти и номерата на частите.
Има части, които може да бъдат само оригинални и няма място за компромис.Когато някъде пише 100 означава точно 100, ако има черта означава точно на нея- немците не разбират от джаз в техниката. Не пресипавай повече от указаното и не завивай повече от посоченото. На около 200000 километра умират и датчиците на разпределителния и коляновия вал. Не е страшен проблем, важно е да се знае винаги.
Отнасяй се с уважение към автомобила ти, както искаш да се отнасят хората с теб.
Късмет по пътищата!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook