Първоначално обслужване
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 894
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Първоначално обслужване
по мои наблюдения при акумулаторите(не при колите) ако сложиш с по-малък отколкото е изчислен за съответното място, се случва да го нагрява доста от презареждането и по някое време го издува и чао. Ако се сложи с повече ампераж пък седи недозареден и капацитета му пада и пак се съсипва. По принцип е най-добре да се сложи какъвто е изчислен, заради заряда и консумацията, предполагам в малък диапазон можеш да мърдаш, но трябва да каже някой друг дали 20Ah е приемлив конкретно за този автомобил.
А за обслужването, което си направил и описал в другата тема, ми се струва абсурдно малка сумата 480лв за труд + части. Имай си едно на ум за вложените части и качеството на труда.
Другия път заложи на това ти да си търсиш частите, така ще знаеш кое какво е и с кое си направил компромис и с кое не. Тази тактика "на ти колата, дай ми я готова" предполага злоупотреби освен ако майстора не е наистина твой човек.
И подгревните свещи се сменят всичките, особено като са и по-малко на брой. За да не плащаш за труд и да сменяш по 1бр сравнително често.
А за обслужването, което си направил и описал в другата тема, ми се струва абсурдно малка сумата 480лв за труд + части. Имай си едно на ум за вложените части и качеството на труда.
Другия път заложи на това ти да си търсиш частите, така ще знаеш кое какво е и с кое си направил компромис и с кое не. Тази тактика "на ти колата, дай ми я готова" предполага злоупотреби освен ако майстора не е наистина твой човек.
И подгревните свещи се сменят всичките, особено като са и по-малко на брой. За да не плащаш за труд и да сменяш по 1бр сравнително често.
Последна промяна sub_eleven на 12 Фев 2012, 10:20, променена общо 4 пъти
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Първоначално обслужване
Miro Borisov написа:Намерих го колеги...вече е на колата.
Благодаря
Здравей! От къде и за колко го намери? Бях чел, че се продава само филтърната част, отделно. Някой ако е наясно, моля да пише.
- ivanofff
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 90
- Регистриран на: 20.12.2011
- Местоположение: Ст
- Пол: Мъж
- Кара: E46 320d 136к.с.
Re: Първоначално обслужване
Нали за филтъра за картерните газове става дума!Мисля,че го има само оригинален,но това не значи,че го има само при дилърите,във всеки по-реномиран магазин го предлагат!А и при колега от форума мисля че може да го намериш! viewtopic.php?f=63&t=171163
- vladobosh
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 133
- Регистриран на: 12.04.2011
- Местоположение: В. Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 320d 2001г.
Re: Първоначално обслужване
ivanofff написа:Нали за филтъра за картерните газове става дума!Мисля,че го има само оригинален,но това не значи,че го има само при дилърите,във всеки по-реномиран магазин го предлагат!А и при колега от форума мисля че може да го намериш! viewtopic.php?f=63&t=171163
Мерси, да за него. Там не го намерих. Открих го тук viewtopic.php?f=63&t=159594&hilit=%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%BD%D0%B8+%D0%B3%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B5 - 86.90лв. И пак да питам, няма ли само филтърната част. Някъде го бях чел, но не мога да го намеря.

- RaHzElChO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 538
- Регистриран на: 23.06.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Re: Първоначално обслужване
Miro Borisov написа:аз понеже съм нов тук и написах нещо като втора тема и ме апострофираха, че трябва да ползвам тази, защото за едно и също нещо втора тема не можело...зобре пичове, не знаех. както и да е, че в това дето го на писах, ама го заклъчиха модераторите, споделях , че купих и нов акумулатор - то мерак, нали знаете, ама 100А. Стария беше 80 - този оригиналния, дето не ставаше, той и майстора така каза, че въпроса ми е не ели много голям този, да не и стане нещо на кочината....просто до нас имаше магазин за акумулатори и имаше 75 и 100 - 80 или нещо около, нямаше. Естествено търговеца там вика купувай по-големия нищо и няма...ама аз да питам.
Мерси
Няма какво да й стане, дори си постъпил много добре. Дизелите имат нужда от много голям стартов ток и големия акумулатор е предимство през зимата.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Първоначално обслужване
Здравей колега,
благодаря за отговора. По принцип, по отношение на цената всички ми казват, че е евтино, но пък майстора е "ортак" та брат ми. Заедно имат бизнес, но свързан с баскетбола, не с ремонта на коли. Аз за това там отидох....Понеже съм имал БМВ, ама преди много години, онея "междинките" и тогава си спомням, че поддръжката не беше толкова скъпа, очаквах цената на обслужването да ми излезе около 200лв. макс, тъй като тази кола е с верига, няма ангренажен ремък.....но пък явно не съм в "час" с цените. Даже се оплаках на този от който я купих от салона, че са ми взели горе-долу 500лв. и той ми каза, че ще ме "убие", че го коментирам изобщо....цената била ниска. Но пак казвам, явно не съм в "час", така, че приемам, че цената е ниска.
По отношение на частите доколкото знам е сложил каквото трабва, единствено филтрите са от ФИЛТРОН - пита че човека дали да слага МАН, или да не се "правя на мъж" със скъпи филтри. Дано да не си скубя косите после де....
Свещта е NGK, ремъците и колките незнам - там му имам соверие. Маслото е Кастрол. Но божа работа де, то ще се види...
Благодаря аще веднъж за мненията, бяхте супер полезни и отзивчиви.
благодаря за отговора. По принцип, по отношение на цената всички ми казват, че е евтино, но пък майстора е "ортак" та брат ми. Заедно имат бизнес, но свързан с баскетбола, не с ремонта на коли. Аз за това там отидох....Понеже съм имал БМВ, ама преди много години, онея "междинките" и тогава си спомням, че поддръжката не беше толкова скъпа, очаквах цената на обслужването да ми излезе около 200лв. макс, тъй като тази кола е с верига, няма ангренажен ремък.....но пък явно не съм в "час" с цените. Даже се оплаках на този от който я купих от салона, че са ми взели горе-долу 500лв. и той ми каза, че ще ме "убие", че го коментирам изобщо....цената била ниска. Но пак казвам, явно не съм в "час", така, че приемам, че цената е ниска.
По отношение на частите доколкото знам е сложил каквото трабва, единствено филтрите са от ФИЛТРОН - пита че човека дали да слага МАН, или да не се "правя на мъж" със скъпи филтри. Дано да не си скубя косите после де....
Свещта е NGK, ремъците и колките незнам - там му имам соверие. Маслото е Кастрол. Но божа работа де, то ще се види...
Благодаря аще веднъж за мненията, бяхте супер полезни и отзивчиви.
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Първоначално обслужване
По отношение на филтъра за картерни газове то има в Елит Кар - за Варна говоря, щото съм от Варна.
Цена 75лв. с отстъпките, които майстора ми ползва....
Поздрави
Цена 75лв. с отстъпките, които майстора ми ползва....
Поздрави
- Nikolay VT
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 19.01.2012
- Местоположение: V.Tarnovo
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd avtomat
Re: Първоначално обслужване
До Vladobosh.Има само елемента към 50 кинта е.0888132930 ако искаш звънни да ти кажа от къде да си го вземеш и аз съм от ВТ.
- IKN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 17.05.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 /316i
Re: Първоначално обслужване
Miro Borisov написа:..... купих и нов акумулатор - то мерак, нали знаете, ама 100А. Стария беше 80 - този оригиналния, дето не ставаше, той и майстора така каза, че въпроса ми е не ели много голям този, да не и стане нещо на кочината....просто до нас имаше магазин за акумулатори и имаше 75 и 100 - 80 или нещо около, нямаше. Естествено търговеца там вика купувай по-големия нищо и няма...ама аз да питам.
Мерси
Колега първо честито за колата ,явно си и мераклия ,с кеф да си я караш . Така трябва да се прави - първоначално
едно добро обслужване ,за да си сигурен в машината.
Относно акумулатора - погледни на самия алтернатор трябва да има един етикет на който пише самия ампераж на
алтернатора . Ако примерно алтернатора е 120 ампера ,то 100 амперов акумулатор е добре .
Моята е 316-ка ,имам я от една година и я купих с 80 амперов акумулатор ,така си беше дошла от Италия . Моя
алтернатор е 90 амперов и досега проблеми със зареждане и тоци не съм имал.
- ildivvy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1678
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07' , BMW Z4 2.5
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Първоначално обслужване
За акумулатора,най-добре да види какво се "дава" за модела,в някоя от книжките.Ако е по-малък няма да го презареди,нали затова е регулатора и възб.намотка на алтернатора!Най-много да не може да "върти" двигателя.Ако е по-малък,но зареден,пак няма проблем.Ще си го поддържа,както трябва,пак по същата причина.Ако е "разреден",вече ще иска едно по-дълго пътуване,за да го зареди добре.Може от време на време със зарядно да се "допълва" зимата профилкатично.
Ex: 96' BMW318ti

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!

Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Мразя скапаните водачи на служебни бели 'баничарки'!!!
- Miro Borisov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 60
- Регистриран на: 6.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 d facelift
- Мечтае да кара: BMW X6
- Детайли за колата: BMW 320 d, 150 к.с., 2002г. комби
Re: Първоначално обслужване
Колеги,
Пропуснах да изтърбуша катализаторите само....не, че имат проблеми за сега, но колко време мога да карам така. Да се "разбързам" ли и с тази операция...
Иначе направих всичко както посъветвахте и колата върви супер...много съм впечатлен от нея за сега.
Благодаря предварително
Пропуснах да изтърбуша катализаторите само....не, че имат проблеми за сега, но колко време мога да карам така. Да се "разбързам" ли и с тази операция...
Иначе направих всичко както посъветвахте и колата върви супер...много съм впечатлен от нея за сега.
Благодаря предварително
- S7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1909
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Miami
- Кара: G05 xdrive 40i
- Мечтае да кара: трезвен
Re: Първоначално обслужване
Miro Borisov написа:Колеги,
Пропуснах да изтърбуша катализаторите само....не, че имат проблеми за сега, но колко време мога да карам така. Да се "разбързам" ли и с тази операция...
Иначе направих всичко както посъветвахте и колата върви супер...много съм впечатлен от нея за сега.
Благодаря предварително
Ако не се спъва колата няма смисъл да ги буташ


Re: Първоначално обслужване
Колега да ти е честита новата придобивка!
Колите от Италия най-често нямат ръжда.
Иди на диагностика на всяка цена. Виж темите за начинаещи още веднъж и ще откриеш нови неща и аз го правя. Много от въпросите, които ще те интересуват може да намираш в разисквани теми- използвай търсачката. Има много добри неща. Обърни внимание, че целта е да има технически мнения по технически въпроси.
Не си сваляй катализатора, ако колата върви. Катализаторът се взима заради платината вътре и те убеждават колко е скапан. Когато колата започне да не дърпа, въпреки че даваш газ, тогава може да помислиш дали не може да си намериш друг катализатор или да го махнеш изцяло.
Виж
realoem.com
там са схемите на колата ти и номерата на частите.
Има части, които може да бъдат само оригинални и няма място за компромис.Когато някъде пише 100 означава точно 100, ако има черта означава точно на нея- немците не разбират от джаз в техниката. Не пресипавай повече от указаното и не завивай повече от посоченото. На около 200000 километра умират и датчиците на разпределителния и коляновия вал. Не е страшен проблем, важно е да се знае винаги.
Отнасяй се с уважение към автомобила ти, както искаш да се отнасят хората с теб.
Късмет по пътищата!
Колите от Италия най-често нямат ръжда.
Иди на диагностика на всяка цена. Виж темите за начинаещи още веднъж и ще откриеш нови неща и аз го правя. Много от въпросите, които ще те интересуват може да намираш в разисквани теми- използвай търсачката. Има много добри неща. Обърни внимание, че целта е да има технически мнения по технически въпроси.
Не си сваляй катализатора, ако колата върви. Катализаторът се взима заради платината вътре и те убеждават колко е скапан. Когато колата започне да не дърпа, въпреки че даваш газ, тогава може да помислиш дали не може да си намериш друг катализатор или да го махнеш изцяло.
Виж
realoem.com
там са схемите на колата ти и номерата на частите.
Има части, които може да бъдат само оригинални и няма място за компромис.Когато някъде пише 100 означава точно 100, ако има черта означава точно на нея- немците не разбират от джаз в техниката. Не пресипавай повече от указаното и не завивай повече от посоченото. На около 200000 километра умират и датчиците на разпределителния и коляновия вал. Не е страшен проблем, важно е да се знае винаги.
Отнасяй се с уважение към автомобила ти, както искаш да се отнасят хората с теб.
Късмет по пътищата!
43 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани