Tрудно палене сутрин

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Re: Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 23 Яну 2012, 10:03

adovet написа:Aкумулатора е нов от миналата година. Съмнява ме горивото, но винаги си сипвам на лукоил. А и гледах клипчета че лампата за подгряването при студено време свети 5-6 сек. докато при мене 1-2сек. Ще вида тези дни да направа една диагностика. А ако се стигне до релето и е над 3 градуса и се даде на контакт дали ще подгрява?

Няма връзка,при мен също гасне толкова бързо - вчера гледахме колата,имах нещо наум - и ни грешка ни спомен от нея...това с акумулатора е нов и моя е нов но за съжаление е мноого слаб за тази кола,предния бе железен 100А 960mAh - стартов
Трябва да е над 7 градуса- отделно ако не си гледал за грешки - погледни - там може да има жокери :yes: и определено смени горивото
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 21.04.2008
Местоположение: София
Кара: f31, 320D
Мечтае да кара: Каквото и да е, но да е BMW :)

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от ckrumov » 23 Яну 2012, 11:10

Мойта също пали трудно сутрин. Свещите и акумулатора са ми ок.При мен се вижда лек теч от ГНП-то. От там вече налягането на горивото пада, колкото повече колата стои без да се кара и трябва малко време, докато качи нафта помпата при палене. Виж дали и при теб не е това проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 23 Яну 2012, 11:14

ckrumov написа:Мойта също пали трудно сутрин. Свещите и акумулатора са ми ок.При мен се вижда лек теч от ГНП-то. От там вече налягането на горивото пада, колкото повече колата стои без да се кара и трябва малко време, докато качи нафта помпата при палене. Виж дали и при теб не е това проблема.

Бях я оставил миналата седмица 3 дни без да я карам и на 1 градус запали без никакъв проблем. Не е това проблема.

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Dimitroff » 24 Яну 2012, 9:38

adovet написа:
ckrumov написа:Мойта също пали трудно сутрин. Свещите и акумулатора са ми ок.При мен се вижда лек теч от ГНП-то. От там вече налягането на горивото пада, колкото повече колата стои без да се кара и трябва малко време, докато качи нафта помпата при палене. Виж дали и при теб не е това проблема.

Бях я оставил миналата седмица 3 дни без да я карам и на 1 градус запали без никакъв проблем. Не е това проблема.


Ми няма как да е от това - при теб няма ГНП :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 24 Яну 2012, 13:02

Dimitroff написа:
adovet написа:
ckrumov написа:Мойта също пали трудно сутрин. Свещите и акумулатора са ми ок.При мен се вижда лек теч от ГНП-то. От там вече налягането на горивото пада, колкото повече колата стои без да се кара и трябва малко време, докато качи нафта помпата при палене. Виж дали и при теб не е това проблема.

Бях я оставил миналата седмица 3 дни без да я карам и на 1 градус запали без никакъв проблем. Не е това проблема.


Ми няма как да е от това - при теб няма ГНП :mhihi:

Как няма ГНП :shock:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 333
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E46 320d

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от outworld » 24 Яну 2012, 13:08

Фейсовите дизели са комън рейл и там няма ГНП
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 24 Яну 2012, 13:10

outworld написа:Фейсовите дизели са комън рейл и там няма ГНП

А стига бе е това не го знаех :D . Е как се нагнетявя нафтата? Сори за оффа ама ми стана интересно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Gqbriel » 24 Яну 2012, 13:21

adovet написа:
outworld написа:Фейсовите дизели са комън рейл и там няма ГНП

А стига бе е това не го знаех :D . Е как се нагнетявя нафтата? Сори за оффа ама ми стана интересно :)


Изображение
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 24 Яну 2012, 13:24

Е това High presure pomps не е ли всъщност ГНП?

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от Dimitroff » 24 Яну 2012, 17:35

По колко различни начина искаш да ти се каже, че нямаш ГНП, преди да го осъзнаеш :mhihi:

ГНП (гориво нагнетителна помпа) и комън рейл са две коренно различни системи - буквално общото им е единствено, че снабдяват мотора с гориво! - само това!

Във форума има писано адски много и за двете - потърси, почети и ще ти стане ясно :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 29 Яну 2012, 10:52

Вчера направихме диагностика с колегата Оci с помоща по телефона и на колегата Димитроф.Най вероятно ще се окаже дюза. Имаше записана грешка за rough controller. Също така имаша грешка за подгряването на свеща на 4 цилиндър. Тази свещ преди да ги сменя не работеше. Интересно е, че след като я изчистихме се появи пък грешка за свещ на 1 цилиндър. Димитров препоръча преди да правя дюзата да пробвам с добавка за почистване Pro-tec. Ще потърся добавката и ще пиша след това за резултата. Иначе на диагностиката дюзата на 2 цилиндър ми отиваше към +.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3729
Регистриран на: 27.01.2010
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: Tesla Y

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от adovet » 29 Яну 2012, 10:57

А някой може ли да каже къде мога да намеря тази добавка, че гледам я има с поръчка по интернет - дали я има по някоя от веригите бензиностанции?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Tрудно палене сутрин

Мнение от mustang1986 » 29 Яну 2012, 11:52

Тук във форума се продава от колегата Митака
viewtopic.php?f=63&t=171163
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook