Вибрации на купето

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Вибрации на купето

Мнение от Dimitroff » 16 Яну 2012, 11:12

Самия километраж при тампоните на мотора няма толкова голямо значение.
По-скоро паленето и гасенето им вижда сметката...и температурните амплитуди (особено на студено).
Маслото вътре като е топло (а, за да е топло то - трябва да е топла и гумата на самия тампон) - живота е дълъг.
Когато се одърви гумата от големи студове...паленето и гасенето на студено много тормозят тампоните.

Стига толкова офтопик...към автора имам молба - първо да чете, после да поства - просто конкретно за "вибрации" в Е46 няма какво повече да се напише ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 31.01.2010
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: G30 540xD M

Re: Вибрации на купето

Мнение от Soultaker » 16 Яну 2012, 14:35

Като цяло съм доста доволен, то те са си чисто нови за момента. Но аз и не карам много - все пак съм програмист и си работя от вкъщи :). На година по 10 000 - 12 000км и то от които 80% е градско ( то в Пловдив няма големи разстояния ), така че се надявам с това темпо да издържат 2-3 години, а още повече се надявам и дотогава да съм я сменил с Е90 или Ф30 дай боже :bowdown:

Dimitroff : Ок сори за неточната тема, можете да я затворите, повече няма какво да се добави

Предишна

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook